54000km przebiegu
54000km przebiegu
Pytanie do bardziej oblatanych w temacie, ja dopiero zaczynam.
Czy taki przebieg jest OK?? czy wiąże się z czymś niedługo?? warto kupić moto z takim przebiegiem??
Czy taki przebieg jest OK?? czy wiąże się z czymś niedługo?? warto kupić moto z takim przebiegiem??
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Tags:
Re: 54000km przebiegu
Na DL takie przebiegi nie robią wielkiego wrażenia. Na forum są osoby które mają chyba już 120.000 km za sobą (Suszny?) a na zagranicznych forach wrzutki przekraczające 200.000 km też nie są odosobnione. Raczej należy zwracać uwagę na ogólny stan motocykla niż na przebieg.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: 54000km przebiegu
OK dzięki tak myślałem, ze to jeszcze za szybko aby coś sie tarabaniło, no ale zapytać nei zaszkodzi
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Re: 54000km przebiegu
Jak zadbasz, żeby regularnie wykonywać wszystkie czynności serwisowe typu olej, filtry, regulacje zaworów itp.itd., to przejedziesz bezawaryjnie jeszcze duuuuuużo kilometrów.
PS. Należy też oczywiście pamiętać o regularnym dolewaniu do baku.
PS. Należy też oczywiście pamiętać o regularnym dolewaniu do baku.
Re: 54000km przebiegu
Wszystko zależy od tego na ile oryginalny jest przebieg. Jeżeli oryginalny i serwisowany jak należy to z silnikiem spokój na jeszcze jakieś 150tyś km
Online
Re: 54000km przebiegu
Zaraz, zaraz, wyjaśnijmy jedno! V-Strom jest niezwykle wdzięcznym i trwałym motocyklem, o ile jest regularnie serwisowany, tzn. wykonywane są przewidziane przez producenta przeglądy, regulacje i wymieniane zużyte części eksploatacyjne i zamienne. Niezależnie od tego motocykl zużywa się - jedne jego elementy szybciej, drugie wolniej. Patrząc na przebieg 54 tys. km, to faktycznie dla silnika, skrzyni biegów, to nie jest dużo - znane są przebiegi z trzema zerami w tysiącach kilometrów.
Ale, przy tym przebiegu może być już do wymiany kilka poważniejszych, a tym samym droższych części. Ja sprzedawałem swojego też jak miał około 50-52 tys. km i trochę wcześniej wymienione było łożysko główki ramy, któreś łożysko w kole, wymieniony był uszczelniacz popychacza sprzęgła i wałka zdawczego, były już pierwsze problemy z przyciskiem rozrusznika, no i do wymiany była już tylna tarcza hamulcowa (a jak tarcza, to i klocki). I generalnie to nie był dla mnie problem - motocykl miał być sprawny i niezawodny, żebym nie miał problemów podczas swoich wypraw. Od razu dodam, że jeżdżę asfaltowo.
Poza tym, przy 48 tys. km powinien zostać zrobiony tzw. duży przegląd z kontrolą/regulacją zaworów, synchronizacją przepustnic - pytanie czy został zrobiony w związku z planami sprzedaży moto. 54 tys. km to już pora na następny przegląd i czasem potrzeba dokonać kolejnej wymiany napędu.
Reasumując: jeśli motocykl jest zadbany, jest do niego wiarygodna dokumentacja serwisowa dokładnie opisująca historię wymian części i przeglądów, i nie jest on wystawiony na sprzedaż dlatego, że dotychczasowy właściciel wolał uniknąć wydatków (czyli nie wymaga na dzień dobry wymiany całej litanii części eksploatacyjnych), to nie masz się czego obawiać. Taki przebieg dla V-Stroma nie jest niczym groźnym, ani wyjątkowym. A jeśli będzie jednak coś do wymiany, to nie ma co się bać, trzeba tylko wynegocjować lepszą cenę Głupio by było, gdybyś za V-Stroma zapłacił 15 kPLN, a za chwilę zostawił w serwisie następne 3 klocki
Moja opinia opiera się na doświadczeniach z "małym" V-Stromem pierwszej generacji. W "dużym" trzeba brać pod uwagę problemy z koszem sprzęgłowym, w nowych modelach może coś jeszcze, ale tego nie wiem, nie znam się
Ale, przy tym przebiegu może być już do wymiany kilka poważniejszych, a tym samym droższych części. Ja sprzedawałem swojego też jak miał około 50-52 tys. km i trochę wcześniej wymienione było łożysko główki ramy, któreś łożysko w kole, wymieniony był uszczelniacz popychacza sprzęgła i wałka zdawczego, były już pierwsze problemy z przyciskiem rozrusznika, no i do wymiany była już tylna tarcza hamulcowa (a jak tarcza, to i klocki). I generalnie to nie był dla mnie problem - motocykl miał być sprawny i niezawodny, żebym nie miał problemów podczas swoich wypraw. Od razu dodam, że jeżdżę asfaltowo.
Poza tym, przy 48 tys. km powinien zostać zrobiony tzw. duży przegląd z kontrolą/regulacją zaworów, synchronizacją przepustnic - pytanie czy został zrobiony w związku z planami sprzedaży moto. 54 tys. km to już pora na następny przegląd i czasem potrzeba dokonać kolejnej wymiany napędu.
Reasumując: jeśli motocykl jest zadbany, jest do niego wiarygodna dokumentacja serwisowa dokładnie opisująca historię wymian części i przeglądów, i nie jest on wystawiony na sprzedaż dlatego, że dotychczasowy właściciel wolał uniknąć wydatków (czyli nie wymaga na dzień dobry wymiany całej litanii części eksploatacyjnych), to nie masz się czego obawiać. Taki przebieg dla V-Stroma nie jest niczym groźnym, ani wyjątkowym. A jeśli będzie jednak coś do wymiany, to nie ma co się bać, trzeba tylko wynegocjować lepszą cenę Głupio by było, gdybyś za V-Stroma zapłacił 15 kPLN, a za chwilę zostawił w serwisie następne 3 klocki
Moja opinia opiera się na doświadczeniach z "małym" V-Stromem pierwszej generacji. W "dużym" trzeba brać pod uwagę problemy z koszem sprzęgłowym, w nowych modelach może coś jeszcze, ale tego nie wiem, nie znam się
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: 54000km przebiegu
dzięki za info, wszystko się okaże dziś-jutro, dam znać co i jak
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Re: 54000km przebiegu
Który rocznik i ile ma skręcone ?DINO pisze:Pytanie do bardziej oblatanych w temacie, ja dopiero zaczynam.
Czy taki przebieg jest OK?? czy wiąże się z czymś niedługo?? warto kupić moto z takim przebiegiem??
1050 XT
Re: 54000km przebiegu
2007r 54000km ostatni przegląd chyba około 40000km dwa lata temu u Helmutów ale nie w autoryzowanym serwisie
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Online
Re: 54000km przebiegu
I od tego czasu nic nie było robione? 14 tys. km bez wizyty w serwisie?
To może wyglądać na przypadek, który opisałem wcześniej... Może czekać Cię duży przegląd, pewnie wymiana napędu, a i może coś innego (łożyska, tarcza ham., itd.). Radzę zachować ostrożność i dokładnie sprawdzić motocykl... Zwróć też uwagę na opony - stan i rok prod.
A może do tego jeszcze atrakcyjna cena? Napisz coś więcej: ile kosztuje, jakie ma wyposażenie, od kiedy jest w kraju.
P.S. Rok temu sprzedałem swojego DL-a z 2007 roku (ale AK8 - czyli modelowo rocznik 2008, wersja z ABS) za 17,5 kPLN. Przebieg ok. 52 kkm, bogate wyposażenie (w tym kufry i elektroniczny Scottoiler). Krajowy, byłem 2-gim właścicielem, regularnie serwisowany, bardzo dobry stan techniczny.
To może wyglądać na przypadek, który opisałem wcześniej... Może czekać Cię duży przegląd, pewnie wymiana napędu, a i może coś innego (łożyska, tarcza ham., itd.). Radzę zachować ostrożność i dokładnie sprawdzić motocykl... Zwróć też uwagę na opony - stan i rok prod.
A może do tego jeszcze atrakcyjna cena? Napisz coś więcej: ile kosztuje, jakie ma wyposażenie, od kiedy jest w kraju.
P.S. Rok temu sprzedałem swojego DL-a z 2007 roku (ale AK8 - czyli modelowo rocznik 2008, wersja z ABS) za 17,5 kPLN. Przebieg ok. 52 kkm, bogate wyposażenie (w tym kufry i elektroniczny Scottoiler). Krajowy, byłem 2-gim właścicielem, regularnie serwisowany, bardzo dobry stan techniczny.
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: 54000km przebiegu
zdaje sobie sprawę, że to używany i pewne czynności będzie trzeba poczynić wiem, ze opony do zmiany, nie należę do ludzi co w cenie starego/używanego chcę nowe moto (ma ABS, kufer centralny, grzane manetki) jak na początek dla mnie po latach to wystarczające cena 12tyś chyba też nie jest zła, nawet jak by trzeba było poczynić jakieś naprawy, montuję LPG w autach i trochę mechaniki to z robotą myślę, ze sobie poradzę a części nie są pewnie aż tak drogie
Jutro się wszytko okaże co i jak, wiadomo jak będzie śmieć to nie wezmę i dalej będę szukał
Jutro się wszytko okaże co i jak, wiadomo jak będzie śmieć to nie wezmę i dalej będę szukał
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Re: 54000km przebiegu
Mam Dla 2007 z przebiegiem 41tys. i jest to przebieg jak najbardziej prawdziwy.
W ostatnie 3 sezony (ze względu na pracę ) nakręciłem zaledwie 12 tys. a więc można.
Od stanu stanu 24 tys. nie mam udokumentowanych żadnych serwisów, bo wszystko robiłem sam, ale za to bardzo dokładnie. I moto jest w super stanie.
Piszę to żeby uświadomić, że w dziesięcioletnim moto taki przebieg jest jak najbardziej realny, a brak udokumentowanych przeglądów nie świadczy że nie były robione.
Jakość oleju w silniku, stan filtra powietrza, tarcze, klocki, łożyska wiele ci powie nawet po pobieżnym przeglądzie.
A jak niespodziewanie odkręcisz pokrywkę zębatki zdawczej, a tam gruba wieloletnia warstwa nagromadzonego syfu to już pierwsze podejrzenie, że właściciel nie dbał
Edit
Teraz dopiero zobaczyłem cenę. Z takim wyposażeniem jest atrakcyjna.
Obejrzyj uważnie czy moto nie miało jakich zdarzeń.
W ostatnie 3 sezony (ze względu na pracę ) nakręciłem zaledwie 12 tys. a więc można.
Od stanu stanu 24 tys. nie mam udokumentowanych żadnych serwisów, bo wszystko robiłem sam, ale za to bardzo dokładnie. I moto jest w super stanie.
Piszę to żeby uświadomić, że w dziesięcioletnim moto taki przebieg jest jak najbardziej realny, a brak udokumentowanych przeglądów nie świadczy że nie były robione.
Jakość oleju w silniku, stan filtra powietrza, tarcze, klocki, łożyska wiele ci powie nawet po pobieżnym przeglądzie.
A jak niespodziewanie odkręcisz pokrywkę zębatki zdawczej, a tam gruba wieloletnia warstwa nagromadzonego syfu to już pierwsze podejrzenie, że właściciel nie dbał
Edit
Teraz dopiero zobaczyłem cenę. Z takim wyposażeniem jest atrakcyjna.
Obejrzyj uważnie czy moto nie miało jakich zdarzeń.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2017, 17:33 przez kalinago, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: 54000km przebiegu
jak coś kupuję to i tak serwuje mu pełen pakiet: oleje, filtry, rozrząd, reszta w miarę potrzeb, niezależnie od tego co ktoś mówi oczywiście jeżeli chodzi o auta moto kupuję pierwszy raz a, że lubię słuchać to słucham mądrzejszych i bardziej doświadczonych w temacie
- Ocena: 5.88235%
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Re: 54000km przebiegu
Wszystko już chyba zostało powiedziane:) Dodam więc tylko...nie ma się czego obawiać;)
Re: 54000km przebiegu
Wiadomo że i tak wymienisz. Ale jak cię facet zapewnia, że niedawno wymienił olej i wszystkie filtry, a w filtrze powietrza znajdziesz dwie garście owadów to już wiesz że chyba nie mówi prawdy i nie dbał o moto tak jak to przedstawiaDINO pisze:jak coś kupuję to i tak serwuje mu pełen pakiet: oleje, filtry, rozrząd, reszta w miarę potrzeb, niezależnie od tego co ktoś mówi
Re: 54000km przebiegu
o sąsiad widzęalex1151 pisze:Wszystko już chyba zostało powiedziane:) Dodam więc tylko...nie ma się czego obawiać;)
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
Re: 54000km przebiegu
no to pszczoła w domciu, stan okazał się lepszy, niż oczekiwałem włącznie z oponami
chciałem dodać zdjęcia ale sa za duże nie wiem o co caman, bo robione fonem.
@alex1151 chyba mamy wspólnego znajomego z Markiem byłem
chciałem dodać zdjęcia ale sa za duże nie wiem o co caman, bo robione fonem.
@alex1151 chyba mamy wspólnego znajomego z Markiem byłem
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: 54000km przebiegu
mam program do zmiany podaj rozmiar
DL 650 AK7 moja Piękna Suzi
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
pomoc w okolicach 75-506 (Koszalin)
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2215
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: 54000km przebiegu
Nie więcej niż 1 MB. Ale zrób też jak potrafisz by rozdzielczość była normalna.