Bezpieczeństwo na drodze
Re: Bezpieczeństwo na drodze
Kamizelkę Rebelhorna miałem, spisuje się dobrze ale jednak dość mocno ogranicza wentylację tułowia. Trochę się zużyła i teraz kupiłem siateczkową, na upały chyba lepsze. Sam pas też testowałem i mi łopotał na wietrze, kamizelka lepiej się trzyma. Ci do pasków odblaskowych to też muszę nakleić na kufry, dzięki za link!
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Bezpieczeństwo na drodze
są dostępne też inne kolory gdyby Ci biały nie pasiłstaszek_s pisze:pasków odblaskowych to też muszę nakleić na kufry
Re: Bezpieczeństwo na drodze
O ile dobrze pamiętam, to jest zasada, że z tyłu daje się czerwone, a od przodu białe - mowa o odblaskach.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Bezpieczeństwo na drodze
pewnie masz rację tego nie wiem
te z linków motobagaż były białe/srebrne ?
mnie bardziej chodziło o wizualne dopasowanie koloru odblasków do koloru motocykla
jak bym miał wiśniowy to pewnie zamówiłbym czerwone ale to kwestia co się komu podoba
te z linków motobagaż były białe/srebrne ?
mnie bardziej chodziło o wizualne dopasowanie koloru odblasków do koloru motocykla
jak bym miał wiśniowy to pewnie zamówiłbym czerwone ale to kwestia co się komu podoba
Re: Bezpieczeństwo na drodze
No trochę tak - jak jedziesz za kimś tak oklejonym to biały odblask na tyle robi sporą konsternację.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Bezpieczeństwo na drodze
tak. jest przepis nawet w kodeksie drogowym na temat odblaskow.
na tył - czerwone
na przód - białe
obrysowki na bok - żółte
na tył - czerwone
na przód - białe
obrysowki na bok - żółte
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Bezpieczeństwo na drodze
Znaleziony komentarz w necie :
Każdy motocyklista w trakcie kursu powinien zostać poddany promieniowaniu uranu. Wtedy do końca życia będzie świecił na drodze w myśl zasady "bądź widoczny na drodze i daj szansę kierowcy".
Każdy motocyklista w trakcie kursu powinien zostać poddany promieniowaniu uranu. Wtedy do końca życia będzie świecił na drodze w myśl zasady "bądź widoczny na drodze i daj szansę kierowcy".
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Bezpieczeństwo na drodze
Ja wczoraj wracałem z roboty, pod słońce, musiałem zahamować przed pasami bo gościu z naprzeciwka puścił kogoś. Zaintrygował mnie jakiś pisk, patrzę w lusterka a tu dym spod opon, puszka hamuje awaryjnie (stara Astra, widać bez ABS'u). Na szczęście sucho było i jeszcze miała kilka metrów zapasu ale ciepło mi się zrobiło. Chyba zaraz zamówię te odblaski, chociaż to raczej w nocy pomoże...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Bezpieczeństwo na drodze
Dla mnie wnioskiem z tego zdarzenia jest że: przepis o pierwszeństwie pieszych generuje w obrębie pasów niebezpieczne sytuacje dla wszystkich użytkowników drogi a szczególnie dla pieszych. Przejścia powinny być sterowane światłami lub bez kolizyjne, podobnie jest z rowerzystami.staszek_s pisze:Ja wczoraj wracałem z roboty, pod słońce, musiałem zahamować przed pasami bo gościu z naprzeciwka puścił kogoś. Zaintrygował mnie jakiś pisk, patrzę w lusterka a tu dym spod opon, puszka hamuje awaryjnie (stara Astra, widać bez ABS'u). Na szczęście sucho było i jeszcze miała kilka metrów zapasu ale ciepło mi się zrobiło. Chyba zaraz zamówię te odblaski, chociaż to raczej w nocy pomoże...
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Bezpieczeństwo na drodze
To jest temat rzeka, też uważam, że zapewnianie wszelkimi kanałami ludzi, że na pasach są święci i nietykalni to głupota, bo pieszy nie ma szans w starciu z kawałem żelastwa. Tu w każdym razie wszystko się odbyło normalnie, może mogłem się trochę wcześniej zorientować i łagodniej hamować ale nie było to jakieś szczególnie ostre hamowanie z mojej strony. Po prostu facet się zagapił, to niestety zawsze się może zdarzyć.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Bezpieczeństwo na drodze
Ja miałem podobną akcję w sobotę, jak pojechałem sobie wokół komina i w okolicach Wadowic z naprzeciwka na ścigaczu jechała dziewczyna w sukience i się na nią zapatrzyłem, a kierowca przede mną z puszki też i zahamował, w ostatniej chwili udało mi się zahamować 1,5m przed nim, co mojemu bolącemu łokciowi nie pomogło. Ale przynajmniej nie wjechałem mu w ..., a z mną gość też hamował awaryjnie.
Powinien być zakaz jazdy w sukienkach - nie dość, że na zdrapkę, to jeszcze to rozkojarza kierowców
Powinien być zakaz jazdy w sukienkach - nie dość, że na zdrapkę, to jeszcze to rozkojarza kierowców
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Bezpieczeństwo na drodze
Ale za to jakie emocje, adrenalina itp
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Bezpieczeństwo na drodze
Nolan ma taki patent na wyposażeniu interkomu. Od lat.
Wszystko fajnie ale to dodatkowy ciężar na głowie a w razie wypadku "każdy gram zamienia sie kilogram" co ma znaczenie dla kręgosłupa.
Lepiej chyba dodatkowy stop na kufrze...
Wszystko fajnie ale to dodatkowy ciężar na głowie a w razie wypadku "każdy gram zamienia sie kilogram" co ma znaczenie dla kręgosłupa.
Lepiej chyba dodatkowy stop na kufrze...