BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Kolejna zmiana i tym razem na R1200GS.
Wrażenia naprawdę super
Wrażenia naprawdę super
Jawa 50 - Simson - MZ ETZ 150 - VN500 - Suzuki C 800 - GSX 650 FA - V Strom 1000 - BMW R1200R - R1200GS
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Świetne malowanie
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Takim klocem... Umiejętności super
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Szyba zdjęta, więc od razu było zakładane ,że bez gleby się nie obejdzie, a do filmiku wzięte tylko "dobre ujęcia"
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Szyba tylko przeszkadza w takim terenie. Jak ktoś ma umiejętności to i takim klocem pojedzie
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Pewnie że przeszkadza, ale też i zazwyczaj pęka jako pierwsza przy glebie, dlatego się ją zdejmuje ( na BiwakOFF-ie prawie wszyscy tak robią, jeden nie zrobił to potem szyby szukał nowej )
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Przejechałem się wczoraj tak zachwalanym wszędzie GS-em. Planowana jazda testowa zaplanowana była na prawie 3 godziny.
Motocykl zwróciłem po godzinie. I szczerze powiedziawszy, nie rozumiem skąd te wszystkie zachwyty.
Ale po kolei.
Pierwszą rzeczą którą zauważyłem, to pozycja na motorze. Przy moim wzroście (185cm), kolana były zbyt ugięte, oraz musiałem pochylić się do przodu aby komfortowo trzymać kierownice. Efektem tego był ból w plecach po pól godzinie jazy. Standardowa owiewka jest zbyt niska, i nawet w najwyższym położeniu struga wiatru niemiłosiernie uderza w kask, powodując ogromny hałas.
Silnik - żadna rewelacja. Hondowski V4 czy też KTM lub Triumph dają o wiele lepsze odczucia.
Zawieszenie (aktywna ESA)- rewelacja. Dopiero siadając na GS-a, zrozumiałem jak mój Crosstourer jest daleko w tyle. Po prostu przepaść.
Świetny wyświetlacz, łatwe i intuicyjne menu. Zauważyłem dziwną przypadłość na 4 biegu - załączał się jakby z opóźnieniem, przez co kilka razy porządnie GS-a przegazowałem. Bardzo dobre hamulce, lekko działająca klamka sprzęgła.
Osobiście raczej bym go nie kupił - prawie 100000 zł za w pełni wyposażoną sztukę to spora przesada.
Dużo lepiej siedziało mi na F850GS czy tez 900GT od Triumpha.
Motocykl zwróciłem po godzinie. I szczerze powiedziawszy, nie rozumiem skąd te wszystkie zachwyty.
Ale po kolei.
Pierwszą rzeczą którą zauważyłem, to pozycja na motorze. Przy moim wzroście (185cm), kolana były zbyt ugięte, oraz musiałem pochylić się do przodu aby komfortowo trzymać kierownice. Efektem tego był ból w plecach po pól godzinie jazy. Standardowa owiewka jest zbyt niska, i nawet w najwyższym położeniu struga wiatru niemiłosiernie uderza w kask, powodując ogromny hałas.
Silnik - żadna rewelacja. Hondowski V4 czy też KTM lub Triumph dają o wiele lepsze odczucia.
Zawieszenie (aktywna ESA)- rewelacja. Dopiero siadając na GS-a, zrozumiałem jak mój Crosstourer jest daleko w tyle. Po prostu przepaść.
Świetny wyświetlacz, łatwe i intuicyjne menu. Zauważyłem dziwną przypadłość na 4 biegu - załączał się jakby z opóźnieniem, przez co kilka razy porządnie GS-a przegazowałem. Bardzo dobre hamulce, lekko działająca klamka sprzęgła.
Osobiście raczej bym go nie kupił - prawie 100000 zł za w pełni wyposażoną sztukę to spora przesada.
Dużo lepiej siedziało mi na F850GS czy tez 900GT od Triumpha.
Old, grumpy man na DL-u 800
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Bo GSa się albo kocha albo nienawidzi.matt28 pisze: ↑17 cze 2021, 19:45Przejechałem się wczoraj tak zachwalanym wszędzie GS-em. Planowana jazda testowa zaplanowana była na prawie 3 godziny.
Motocykl zwróciłem po godzinie. I szczerze powiedziawszy, nie rozumiem skąd te wszystkie zachwyty.
Ale po kolei.
Pierwszą rzeczą którą zauważyłem, to pozycja na motorze. Przy moim wzroście (185cm), kolana były zbyt ugięte, oraz musiałem pochylić się do przodu aby komfortowo trzymać kierownice. Efektem tego był ból w plecach po pól godzinie jazy. Standardowa owiewka jest zbyt niska, i nawet w najwyższym położeniu struga wiatru niemiłosiernie uderza w kask, powodując ogromny hałas.
Silnik - żadna rewelacja. Hondowski V4 czy też KTM lub Triumph dają o wiele lepsze odczucia.
Zawieszenie (aktywna ESA)- rewelacja. Dopiero siadając na GS-a, zrozumiałem jak mój Crosstourer jest daleko w tyle. Po prostu przepaść.
Świetny wyświetlacz, łatwe i intuicyjne menu. Zauważyłem dziwną przypadłość na 4 biegu - załączał się jakby z opóźnieniem, przez co kilka razy porządnie GS-a przegazowałem. Bardzo dobre hamulce, lekko działająca klamka sprzęgła.
Osobiście raczej bym go nie kupił - prawie 100000 zł za w pełni wyposażoną sztukę to spora przesada.
Dużo lepiej siedziało mi na F850GS czy tez 900GT od Triumpha.
Swoją drogą to trochę dziwne z tą pozycją na motocyklu. Może siedzenie było w pozycji niższej ustawione, zbyt niskiej dla Ciebie. Jest tam regulacja. Co do silnika, kilka razy próbowałem dogonić takiego GSa 1250 motocyklem takim jak Super Tenere 1200 czy Versys 1000, nie dałem rady.
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Online
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Nie wiem jak versys ale Tenera jest wolniejsza nawet od Tigera 900
null
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Masz całkowitą rację. Nie neguję technicznego zaawansowania GS-a, jednakże bazując na odczuciach z jazdy próbnej, nie jest to moto dla mnie.michał_k pisze: ↑19 cze 2021, 10:19Bo GSa się albo kocha albo nienawidzi.
Swoją drogą to trochę dziwne z tą pozycją na motocyklu. Może siedzenie było w pozycji niższej ustawione, zbyt niskiej dla Ciebie. Jest tam regulacja. Co do silnika, kilka razy próbowałem dogonić takiego GSa 1250 motocyklem takim jak Super Tenere 1200 czy Versys 1000, nie dałem rady.
Zostanę przy CT na dłuższą chwilę, chyba że jego ciężar zacznie mi bardzo przeszkadzać.
Z drugiej strony jestem bardzo pozytywnie zaskoczony Triumphem 900 i 850 oraz BMW 750 i 850. Myślę, iż tej z czwórki wybiorę swój przyszły motocykl.
Czas pokaże, ponieważ sytuacja na rynku zmienia się dosyć dynamicznie.
Old, grumpy man na DL-u 800
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Co prawda to wątek o R1200GS ale naturalną drogą ewolucji motocyklisty nabyłem w ostatnim czasie rzekomo najlepszy ale wg mnie najpiękniejszy motocykl w swojej klasie wyrażający swym wyglądem więcej niż 1000 słów. Oto on: R1250GS.
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
-
- A+B+C
- Posty: 1209
- Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Niech służy Co będzie następne?
Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Jeździłem 1200, 1250 jeszcze nie, a podobno to jest bajka, muszę spróbować. Dla mnie też jest piękny, jedynie co jest w nim bardzo brzydkie to cena. Gratuluje zakupu!!!!!
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków [emoji6]
Beemki sa bardzo ładne tylko cena odstrasza.
Wg mnie mocno przeginają ale jeżeli ktos chce tyle zapłacić i płaci to dlaczego nie. Troche jak z iPhonem.
Mnie bardzo podoba się S1000XR a tak poważnie to po DL juz chyba nie kupie takiego dużego motocykla. Raczej coś 800/900cm ale nie więcej.
Wg mnie mocno przeginają ale jeżeli ktos chce tyle zapłacić i płaci to dlaczego nie. Troche jak z iPhonem.
Mnie bardzo podoba się S1000XR a tak poważnie to po DL juz chyba nie kupie takiego dużego motocykla. Raczej coś 800/900cm ale nie więcej.
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Nie ma już kierunku w jakim mógłbym pójść jeśli chodzi o wybór motocykla. To już szczyt piramidy. Co prawda jest jeszcze GS Adventure ale dla mnie zbyt ciężki a turystyki typu RT czy GTL to nie to samo.
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
-
- A+B+C
- Posty: 1209
- Rejestracja: 03 maja 2020, 21:19
- Lokalizacja: okolice Krakowa
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Ja se pooglądam to tu, to tam jakieś moto, poprzymierzam się, powącham i myślę se: dobra, biere! A potem wsiadam na mojego małego DLa jadę kawałek i zawsze dochodzę do wniosku, że mi więcej nie trzeba. Barier finansowych nie mam jeżeli chodzi o zakup. No ale po cholerę mi moto za 100k.
- Ocena: 5.88235%
Romet Komar 2350 -> Honda Shadow 500 -> Yamaha XJ6 Diversion -> DL 650 AL9 -> Burgman 400 2010
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Gratuluję no i zacznie się doposażanie po zdjęciach widać że jeszcze trochę można bajerów dokupić. Trójka miedzy tirami sprawdzona ?
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Co znaczy „trójka między tirami”?
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: BMW R 1200 GS Rallye - pierwsze wrażenia z jazdy królem turystyków ;)
Co znaczy „trójka między tirami”?-może to źle ująłem. Używają Quickshifter przy wyprzedzaniu kolumn samochodów gs potrafi iść na koło na 3 biegu. Z dużych turystyków jedynie KTM i multistrada mają większe odejść. W GS robi robotę doży monet od samego dołu tego silnika nie trzeba kręcić. Takim gs jak twój w tym malowaniu nakręciłem 53 tysiące - dobra wiadomość jest taka że się jeszcze nie rozpadł. Życzę dużo radochy z jazdy.