Cześć, jest taki plan wy wciągnąć - crimsona111 w kilka jazd testowych, na pewno będzie w moim wykonaniu dłuższa jazda XT1200ZE Super Tenere, którą chcę wypożyczyć na cały dzień, podobne jak nowego GSa, problemem jest jednak limit dziennego przebiegu, ale jakoś to ogarnę i dogadam się z dealerami.starcraft pisze:weźcie na tapete GS i GSA w jednym czasie na cały dzień i wtedy poczujecie różnice a szczerze mówiac chętnie bym to obejrzał i porównał do mich spostrzeżeń po takim właśnie teście gdzie cały dzień w górach męczyłem z kolegą te dwa modele
Zgadzam się że wersja R1250 GS Adventure jest lepszym rozwiązaniem do dalekiej turystyki, ale do codziennej jazdy taka "upasiona krowa" może być zbyt ociężała a przez to mniej uniwersalna.
Wolę standardowe felgi od szprychowanych, gmole każdy dealer daje w gratisie, a negocjacje ceny najlepiej robić pod koniec sezonu.
BMW jeździ się świetnie bo ten motocykl jest łatwy w prowadzeniu z racji także niskiego środka ciężkości.
Gdybym miał teraz kupować GSa, szukał bym ostatnich sztuk R1200