O to, to właśniegorghu pisze:Czasem szkoda go nawet spodniami zakrywać
Buty turystyczne
Re: Buty turystyczne
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Buty turystyczne
A co sądzicie o tych Forma Adventure Low
Niższa cholewka, reszt to samo
Niższa cholewka, reszt to samo
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Buty turystyczne
Czy łydki nie "gotują się" w wyższych?
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Buty turystyczne
Do tych wyższych zakupiłem sobie specjalnie podkolanówki trekkingowe, żeby but nie obcierał "gołej" skóry. I takie połączenie jest OK. Nie odczuwam gotowania się. W starych, niższych butach (bez żadnej membrany) było zdecydowanie gorzej.
Re: Buty turystyczne
Jakbyś miał zamiar brodzić, to wysokie będą lepsze - mają wyżej wszyte zabezpieczenie "wodne".
Jak tylko do "cywilnej" jazdy to chyba niskie mogą być sensownym wyborem.
Jak tylko do "cywilnej" jazdy to chyba niskie mogą być sensownym wyborem.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Buty turystyczne
Wyższe mają jakże ważną ochronę piszczela.Grzechu (Kobyłka) pisze:A co sądzicie o tych Forma Adventure Low
pol_pl_Buty-FORMA-ADVENTURE-LOW-Czarne-9612_1.jpg
Niższa cholewka, reszt to samo
Wystarczy mała parkingowka do rozwalenia sobie nogi.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: Buty turystyczne
Buty @gorghu widziałem na żywo, na @gorghu -> wyglądają kozacko
Podobno skarpeta powinna wystawać ponad buty, żeby membrana pracowała jak trzeba - mi się to dość sprawdza w moich Gaerne (jeden z tych zaświnionych butów na zdjęciu, które zamieścił @dziadekH )
Podobno skarpeta powinna wystawać ponad buty, żeby membrana pracowała jak trzeba - mi się to dość sprawdza w moich Gaerne (jeden z tych zaświnionych butów na zdjęciu, które zamieścił @dziadekH )
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Buty turystyczne
A Ty masz Midlandy z Gore? Długo je masz, nie puszczają?
Bo moje są w tej poprzedniej wersji i "membrana" puszcza punktowo wodę
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: Buty turystyczne
Hej. Nie moje to chyba Adventure. Pierwsza para mi przemokła, ale po dwóch sezonach rozpatrzyli moją reklamację i w rezultacie w zimie wymienili mi na nową parę. Teraz mam je pierwszy sezon. W Rumunii sporo nam popadało i dały radę. Tamta para mi przemokła mocno, na Słowacji po trzech mocnych burzach jednego dnia
Wygodne do chodzenia i ta para nie skrzypi - ale nie wiem czy mogę je polecić tak z czystym sumieniem.
Wygodne do chodzenia i ta para nie skrzypi - ale nie wiem czy mogę je polecić tak z czystym sumieniem.
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Buty turystyczne
Te masz?
Tak pytam bo moje Midlandy od Gaerne są baaardzo wygodne jak na pancerne buty tylko ta "membrana" ktora nie działa. A szukam powoli butów bo moje się kończą.
Tak pytam bo moje Midlandy od Gaerne są baaardzo wygodne jak na pancerne buty tylko ta "membrana" ktora nie działa. A szukam powoli butów bo moje się kończą.
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
-
- A+B
- Posty: 802
- Rejestracja: 08 sty 2017, 16:50
Re: Buty turystyczne
Mam takie buty drugi sezon , są wygodne tylko na początku trzeba przyzwyczaić sie do zmiany biegów . Buty mają grubą podeszwe i sa sztywne ( gruba skóra ) dlatego ja na początku nie mogłem wygodnie zmieniać biegów , po rozchodzeniu jest ok .Grzechu (Kobyłka) pisze:A co sądzicie o tych Forma Adventure Low
pol_pl_Buty-FORMA-ADVENTURE-LOW-Czarne-9612_1.jpg
Niższa cholewka, reszt to samo
Re: Buty turystyczne
To i tak forma jest dosyć miękka w porownaniu z butami bardziej krosowymi, ale fakt - podeszwa wyższa i czub też taki obły.
Z początku daje to dziwne wrażenia
Czasem nawet trzeba/warto przestawić nieco dźwignię zmiany biegów.
Z początku daje to dziwne wrażenia
Czasem nawet trzeba/warto przestawić nieco dźwignię zmiany biegów.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Buty turystyczne
Tydzień temu wróciłem z z większego wyjazdu w butach SIDI Adventure. Kupiłem używane od kolegi z forum jak mniemam bo mówił, że jeździł V-Stromem i był w Gruzji. Ale do rzeczy. Numeracja: normalnie noszę 42 ale SIDI pasowały 44.
W podróży najpierw 3 dni w deszczu przez Rosję i nic nie puściły. Potem stepy Kazachstanu z ok 50 stopniami i noga nie gotowała się. Po drodze również przeprawa przez rzekę i buty nie przemiękły.
Polecam
W podróży najpierw 3 dni w deszczu przez Rosję i nic nie puściły. Potem stepy Kazachstanu z ok 50 stopniami i noga nie gotowała się. Po drodze również przeprawa przez rzekę i buty nie przemiękły.
Polecam
Re: Buty turystyczne
Słuchajcie jak z tym rozmiarem w Sidi Adventure?
Faktycznie 2 rozmiary większe szukać do przymiarki? Wiem ze Włosi maja zawsze lekko przymale rozmiary ale az o dwa to sporo.
Faktycznie 2 rozmiary większe szukać do przymiarki? Wiem ze Włosi maja zawsze lekko przymale rozmiary ale az o dwa to sporo.
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Buty turystyczne
Przekonuję się coraz bardziej do tych butów.
COROZAL ADVENTURE DRYSTAR® OILED LEATHER Boot ALPINESTAR
Alpinestars Corozal Adventure Drystar® w wersji „olejowanej” to wysokie buty dedykowane do jazdy na turystycznych enduro. Oferują doskonały styl i cechy użytkowe. Ten model wyróżnia naturalną brązową skórą, która dzięki procesowi olejowania nie nasiąka wodą i zachowuje doskonały wygląd. Olejowana skóra to jednak tylko wstępne zabezpieczenie przed wodą. Zasadniczą ochroną jest natomiast wysokiej jakości wodoodporna oddychająca membrana Alpinestars Drystar®. Konstrukcja butów Alpinestars Corozal Adventure Drystar® zapewnia najwyższy poziom ochrony i jednocześnie odpowiedni komfort i elastyczność. W tym modelu został zastosowany nowy system zamykania dwoma precyzyjnie regulowanymi klamrami, które są elementem wymiennym. Zapięcie szczytowej części buta stanowi ochraniacz goleni wykonany z termoplastycznego poliuretanu TPU podszytego elementem zapięcia Velcro. Warto również zwrócić uwagę na przegub stabilizujący w strefie kostki, którego konstrukcja zapewnia ochronę i wsparcie pracy stawu, nie blokując jednocześnie pełnego zakresu ruchu. Alpinestars Corozal Adventure Drystar® posiada certyfikat CE.
* zewnętrza warstwa wykonana z brązowej olejowanej skóry oraz elementów skóry licowej w kolorze czarnym;
* przyśrodkowy panel wykonany z antypoślizgowego zamszu oraz tekstury chroniącej przed wysoką temperaturą
elastyczne przeguby nad kostką w przedniej i tylnej części
* wewnętrzna wyściółka z mikrofibry zapewnia elastyczność i wygodę użytkowania
* zapięcie dwoma polimerowymi, wymiennymi klamrami „z pamięcią” i precyzyjną regulacją wstępną
* zewnętrzny biomechaniczny stabilizator stawu skokowego nie krępuje ruchu kostki do przodu i do tyłu, zapewniając jednocześnie silne wsparcie dla pracy stawu
* wodoodporna oddychająca membrana Drystar®
* wzmocnione czuby i strefa pięty
podeszwa wykonana z wulkanizowanej gumy i wtryskiwanego PU jest optymalnym połączeniem komfortu i przyczepności
* przednia płyta pełniąca rolę ochraniacza goleni wykonana z termoplastycznego poliuretanu TPU doskonale amortyzuje uderzenia oraz zachowuje wymagana elastyczność
* wewnętrzne ochraniacze kostek wykonane z termoplastycznego poliuretanu TPU o podwójnej gęstości
* miękkie poliestrowe pianki wokół strefy kostki zapewniają komfort i minimalizują wstrząsy
polipropylenowa wkładka w podeszwie uzupełniona o stalowy trzpień w strefie śródstopia gwarantuje ochronę przed uderzeniami z dołu jak również doskonale stabilizuje podparcie stopy, np. w czasie jazdy na stojąco
* wymienna anatomiczna wkładka EVA pokryta materiałem Lycra z dodatkową amortyzacją z elastycznej pianki
COROZAL ADVENTURE DRYSTAR® OILED LEATHER Boot ALPINESTAR
Alpinestars Corozal Adventure Drystar® w wersji „olejowanej” to wysokie buty dedykowane do jazdy na turystycznych enduro. Oferują doskonały styl i cechy użytkowe. Ten model wyróżnia naturalną brązową skórą, która dzięki procesowi olejowania nie nasiąka wodą i zachowuje doskonały wygląd. Olejowana skóra to jednak tylko wstępne zabezpieczenie przed wodą. Zasadniczą ochroną jest natomiast wysokiej jakości wodoodporna oddychająca membrana Alpinestars Drystar®. Konstrukcja butów Alpinestars Corozal Adventure Drystar® zapewnia najwyższy poziom ochrony i jednocześnie odpowiedni komfort i elastyczność. W tym modelu został zastosowany nowy system zamykania dwoma precyzyjnie regulowanymi klamrami, które są elementem wymiennym. Zapięcie szczytowej części buta stanowi ochraniacz goleni wykonany z termoplastycznego poliuretanu TPU podszytego elementem zapięcia Velcro. Warto również zwrócić uwagę na przegub stabilizujący w strefie kostki, którego konstrukcja zapewnia ochronę i wsparcie pracy stawu, nie blokując jednocześnie pełnego zakresu ruchu. Alpinestars Corozal Adventure Drystar® posiada certyfikat CE.
* zewnętrza warstwa wykonana z brązowej olejowanej skóry oraz elementów skóry licowej w kolorze czarnym;
* przyśrodkowy panel wykonany z antypoślizgowego zamszu oraz tekstury chroniącej przed wysoką temperaturą
elastyczne przeguby nad kostką w przedniej i tylnej części
* wewnętrzna wyściółka z mikrofibry zapewnia elastyczność i wygodę użytkowania
* zapięcie dwoma polimerowymi, wymiennymi klamrami „z pamięcią” i precyzyjną regulacją wstępną
* zewnętrzny biomechaniczny stabilizator stawu skokowego nie krępuje ruchu kostki do przodu i do tyłu, zapewniając jednocześnie silne wsparcie dla pracy stawu
* wodoodporna oddychająca membrana Drystar®
* wzmocnione czuby i strefa pięty
podeszwa wykonana z wulkanizowanej gumy i wtryskiwanego PU jest optymalnym połączeniem komfortu i przyczepności
* przednia płyta pełniąca rolę ochraniacza goleni wykonana z termoplastycznego poliuretanu TPU doskonale amortyzuje uderzenia oraz zachowuje wymagana elastyczność
* wewnętrzne ochraniacze kostek wykonane z termoplastycznego poliuretanu TPU o podwójnej gęstości
* miękkie poliestrowe pianki wokół strefy kostki zapewniają komfort i minimalizują wstrząsy
polipropylenowa wkładka w podeszwie uzupełniona o stalowy trzpień w strefie śródstopia gwarantuje ochronę przed uderzeniami z dołu jak również doskonale stabilizuje podparcie stopy, np. w czasie jazdy na stojąco
* wymienna anatomiczna wkładka EVA pokryta materiałem Lycra z dodatkową amortyzacją z elastycznej pianki
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Buty turystyczne
Bardzo podobne do Formy ADV w wersji brązowej
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Buty turystyczne
Buty wyglądają świetnia, ale ich opis to dopiero powala na kolana. Całe szczęście że "udzielają silnego wsparcia dla pracy stawu" uff i oooch.
Kup, przetestuj i opisz.
Kup, przetestuj i opisz.
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Buty turystyczne
oj tam oj tam, czepiasz się, a on, ten biomechaniczny stabilizator zapewnia tylko, a nie udziela wsparcia
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Buty turystyczne
Patrz na długość wkładki wg producentaSimOn! pisze:Słuchajcie jak z tym rozmiarem w Sidi Adventure?
Faktycznie 2 rozmiary większe szukać do przymiarki? Wiem ze Włosi maja zawsze lekko przymale rozmiary ale az o dwa to sporo.
Suzuki DL 650 V-Strom 2012