Będę chciał przykleić tą gumkę mocną taśmą dwustronnie klejącą odporną na niskie temperatury, bez niej owiewka się trzyma, tylko jest podatna na nacisk, guma dystansuje owiewkę od ramyDziadekH pisze:Wielkie dzięki Iżu, w końcu wiem co to za gumkę znalazłem kiedyś w okolicy wysprzęglika. Jeździłem bez niej od początku sezonu i nie zaobserwowałem jakiś niepokojących objawów ale gnębiło mnie pytanie skąd ona jest.
Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Iżu
Tags:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
To i ja od dziś,jestem posiadaczem kompletu SCORPION TRAIL II W końcu znalazłem czas i serwis który mi zmienił kapciuszki w Pterodaktylu Na oryginałach zrobiłem 27653 km. Przód już zbliżał się do granicy (tak się wyząbkował) a tył ślizgał się po mokrym jak szalony. Tylko CT pomagało normalnie po ślimaku na zjazdach z autostrad zjechać
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Pyxis, jak wrażenia z użytkowania błotnika? Przydatne to to?Pyxis pisze:A teraz mod, ktory gruba warstwa przykrywa wszystkie dotychczasowe mody (wieksze wrazenie zrobilyby tylko siatkowe oslony reflektorow do DLa).
Oto tarcza ochronna dla mojego przyszlego (bo ma przyjsc w poniedzialek) nowego amortyzatora! Hugger.
2019-03-14 16.27.13.jpg
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Mam ten sam problem z przednią też jz zaczyna nią telepac przy 60 km h a tylko 60-70. Ale tam jescze chwilki brakuje, przebieg mniejszy o 1000 km i też już czekają laczki Scorpion Trial II . Ale jeszcze chce dojechać oryginały na torze w łodzi za tydzieńJARON pisze:To i ja od dziś,jestem posiadaczem kompletu SCORPION TRAIL II W końcu znalazłem czas i serwis który mi zmienił kapciuszki w Pterodaktylu Na oryginałach zrobiłem 27653 km. Przód już zbliżał się do granicy (tak się wyząbkował) a tył ślizgał się po mokrym jak szalony. Tylko CT pomagało normalnie po ślimaku na zjazdach z autostrad zjechać
DL650A L8
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Człowiek który mi zmieniał opony,powiedział,że starcie przedniej opony,wcześniej niż tylnej,świadczy o tym ,że za o wiele więcej hamuje się przednim hamulcem. A te oryginalne opony są podatne wtedy ścieranie i to nierównomierne. Efekt,wyząbkowanie nawet do granicy zaznaczonej na oponie. Mnie powiedział,że i tak sporo na niej zrobiłem bo i przy 15 tyś. potrafi się nierównomiernie powycierać. Iża to spotkało.
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2316
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Przydatne jest, bo wyrazniej mniej syfu leci w kierunku silnika z tylnego kola. Mam jednak wrazenie, ze niekiedy jest glosniej. W jakis sposob wzmacniane sa odglosy ktore wydaje naped przy niektorych predkosciach.szuwarek pisze: Pyxis, jak wrażenia z użytkowania błotnika? Przydatne to to?
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2316
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
To na torze pomalutku i ostroznie, zebys mial na co te porzadne oponki zalozyc.Lord pisze: Mam ten sam problem z przednią też jz zaczyna nią telepac przy 60 km h a tylko 60-70. Ale tam jescze chwilki brakuje, przebieg mniejszy o 1000 km i też już czekają laczki Scorpion Trial II . Ale jeszcze chce dojechać oryginały na torze w łodzi za tydzień
Zakladam, ze nie jedzisz cwiczyc jazde z uslizgiem.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Jedziemy zeby ogranac temat prawidłowej jazdy po zakrętach , sama teoria i praktyka bez wsparcia merytorycznego doswiadczonych osób nam nie wystarcza
DL650A L8
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ambitne bestje z was.Lord pisze:Jedziemy zeby ogranac temat prawidłowej jazdy po zakrętach , sama teoria i praktyka bez wsparcia merytorycznego doswiadczonych osób nam nie wystarcza
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2316
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Na choojowych zajechanych oponkach, ktore nawet nowe sie do tego nie nadaja?Lord pisze:Jedziemy zeby ogranac temat prawidłowej jazdy po zakrętach , sama teoria i praktyka bez wsparcia merytorycznego doswiadczonych osób nam nie wystarcza
Zycze szczescia. Bedzie potrzebne
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zjechane do końca jescze nie są, bieznika to tam panie jescze duzo, ale to Bridgestone, więc zaufanie i tak ograniczone. Problem jest z przednią, prawdopodobnie wyząbkowana, ale obie na suchym cały czas trzymają i mam zamiar je dociorać bokami na tym torze. tylne idzie powoliw kwadrat więc tym bardziej potrzeba jej zrbienia lepiej bokiem. Gdyby sie slizgały to bym na nich nie pojechał.
DL650A L8
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Na ząbkowanie ogromny wpływ ma utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia w oponie. Malo kto pamięta, ze zależne jest to też od temperatury.JARON pisze:Człowiek który mi zmieniał opony,powiedział,że starcie przedniej opony,wcześniej niż tylnej,świadczy o tym ,że za o wiele więcej hamuje się przednim hamulcem. A te oryginalne opony są podatne wtedy ścieranie i to nierównomierne. Efekt,wyząbkowanie nawet do granicy zaznaczonej na oponie. Mnie powiedział,że i tak sporo na niej zrobiłem bo i przy 15 tyś. potrafi się nierównomiernie powycierać. Iża to spotkało.
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dlatego te chińskie czujki TPMS to wcale nie taki głupi patent.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ojj pamiętamy, tylko nie chce się nam sprawdzić i wyregulowaćSimOn! pisze:Na ząbkowanie ogromny wpływ ma utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia w oponie. Malo kto pamięta, ze zależne jest to też od temperatury.JARON pisze:Człowiek który mi zmieniał opony,powiedział,że starcie przedniej opony,wcześniej niż tylnej,świadczy o tym ,że za o wiele więcej hamuje się przednim hamulcem. A te oryginalne opony są podatne wtedy ścieranie i to nierównomierne. Efekt,wyząbkowanie nawet do granicy zaznaczonej na oponie. Mnie powiedział,że i tak sporo na niej zrobiłem bo i przy 15 tyś. potrafi się nierównomiernie powycierać. Iża to spotkało.
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ja bardzo czesto sprawdzam cisnienie w oponkach, jestem na to uczulony i najgorsze że własnie ja do tej pory przód uzywałem jako awaryjny i od niedawna przestawilem sie częstrze dohamowywanie przodem. Normalnie wystarcza mi silnik i lekka korekta tylnim. (wiem powinieniem czesciej uzywac przedniego). A przebieg uwazam za bardzo dobry bo 26 tys na tych oponkach to i tak za dużo. A bieznik jescze w normie.
DL650A L8
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2316
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Jak bedziesz jechal torowo, to sie pewnie zaczna slizgac. Takie plastikowe twarde oponki w jeden dzien znaczaco nie zuzyjesz. Zebys je dobrze zagrzal, to juz bedzie cos!Lord pisze:Zjechane do końca jescze nie są, bieznika to tam panie jescze duzo, ale to Bridgestone, więc zaufanie i tak ograniczone. Problem jest z przednią, prawdopodobnie wyząbkowana, ale obie na suchym cały czas trzymają i mam zamiar je dociorać bokami na tym torze. tylne idzie powoliw kwadrat więc tym bardziej potrzeba jej zrbienia lepiej bokiem. Gdyby sie slizgały to bym na nich nie pojechał.
Tak marudze, bo mi by troszke bylo szkoda dnia na torze na "meczarnie" z tak niepewnymi i slabymi w sumie oponami, do ktorych i tak juz nie wrocisz nigdy. Nie lepiej poznac co moga te Scorpiony, ktore zostana pewnie z Toba na dluzszy czas? Takiej okazji bym nie przegapil.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Takie dictum daje do myślenia. Może jednak przed torem wrzucę nowe kapcie...
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Tylko choć trochę je rozjeździj wcześniej
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
No i mnie namowiliscie jutro jadę wymienić laczki na Scorpiony a do soboty to ja je rozjeżdże oj rozjeżdże
A z ciekawostek wymieniam w Hondzie taki psikus
A z ciekawostek wymieniam w Hondzie taki psikus
DL650A L8