DziadekH - dzięki tak zrobięDziadekH pisze:Iżu - ostatnio zdejmowałem zbiornik do sprawdzenia świec i filtra, i wiem że ten element nie powinien tak "kłapać". Jest źle złożony, albo ma urwany zaczep, reklamuj w Hondzie.
Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Iżu
Tags:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zauważyłem, że od ochraniaczy na kolana pojawiły mi się małe ryski na bokach zbiornika paliwa. Stąd decyzja o naklejeniu na zbiornik paliwa po bokach naklejek ochronnych. A przy okazji i tankpada (tzw. krawat). Wykorzystałem oryginalne od Suzuki. Boczne folie do tej generacji są zupełnie przeźroczyste bez tych kolorowych kreseczek. Jest tylko mały napis SUZUKI. Bez niego to nawet nie widać, że naklejki są.
Przy okazji kilka uwag. Tankpad nakleja się klasycznie. Trochę tylko zabawy z pozycjonowaniem. Więcej problemów jest z ochronną folią na boki zbiornika paliwa. Najpierw rozrobienie czegoś, co ma służyć za klej. Według instrukcji saszetkę mamy rozrobić w 5 litrach wody. To chyba nieporozumienie lub błąd. Po co te 5 litrów? Myślę, że najwyżej w 0,5 l wody. Ja zużyłem, a nie żałowałem, 0,2 l. Poza tym po rozrobieniu w 2,5 litrach wody miałem wrażenie, że to coś jest takie... rzadkie.
Ponadto wg instrukcji temperatura w jakiej ma się odbywać klejenie folii to od 15 do 25 st. C. Ja kleiłem przy 17 st. i powiem, że im cieplej tym lepiej. Boczna folia nie chciała się dopasować do kształtu zbiornika. Pomógł dopiero pomysł mojej ładniejszej połowy by wykorzystać suszarkę do włosów. Dzięki niej folia ułożyła się bardzo dobrze i udało się zlikwidować niedoklejki oczkowe na brzegach, w miejscach gdzie na krawędziach folia się wybrzuszała i nie dolegała do baku. Tak więc suszarka zapewniła dopasowanie folii na całej powierzchni. Oczywiście niezbędne było również obfite wykorzystanie tej rozrobionej substancji. Bałem się o pęcherzyki powietrza pod folią. Okazało się, że i tu pomogła suszarka i ich eksmitowanie wygładzaniem filii za pomocą szmatki. Tym bardziej, że to nie były większe bąble, a raczej mgiełka małych.
Według mojej oceny, to boczne zabezpieczenie powierzchni zbiornika paliwa jest niezbędne. Nawet, jeśli bardzo uważamy, to prowadzenie motocykla z wykorzystaniem ud i kolan zawsze będzie powodowało wycieranie się miejsc na zbiorniku, gdzie opierają się kolana. Oczywiście mniej w przypadku spodni skórzanych czy dobrze uszytych teksów. Ale wystarczy na dżinsy zapiąć nawet miękkie ochraniacze kolan i prawdopodobieństwo porysowania baku rośnie.
Przy okazji kilka uwag. Tankpad nakleja się klasycznie. Trochę tylko zabawy z pozycjonowaniem. Więcej problemów jest z ochronną folią na boki zbiornika paliwa. Najpierw rozrobienie czegoś, co ma służyć za klej. Według instrukcji saszetkę mamy rozrobić w 5 litrach wody. To chyba nieporozumienie lub błąd. Po co te 5 litrów? Myślę, że najwyżej w 0,5 l wody. Ja zużyłem, a nie żałowałem, 0,2 l. Poza tym po rozrobieniu w 2,5 litrach wody miałem wrażenie, że to coś jest takie... rzadkie.
Ponadto wg instrukcji temperatura w jakiej ma się odbywać klejenie folii to od 15 do 25 st. C. Ja kleiłem przy 17 st. i powiem, że im cieplej tym lepiej. Boczna folia nie chciała się dopasować do kształtu zbiornika. Pomógł dopiero pomysł mojej ładniejszej połowy by wykorzystać suszarkę do włosów. Dzięki niej folia ułożyła się bardzo dobrze i udało się zlikwidować niedoklejki oczkowe na brzegach, w miejscach gdzie na krawędziach folia się wybrzuszała i nie dolegała do baku. Tak więc suszarka zapewniła dopasowanie folii na całej powierzchni. Oczywiście niezbędne było również obfite wykorzystanie tej rozrobionej substancji. Bałem się o pęcherzyki powietrza pod folią. Okazało się, że i tu pomogła suszarka i ich eksmitowanie wygładzaniem filii za pomocą szmatki. Tym bardziej, że to nie były większe bąble, a raczej mgiełka małych.
Według mojej oceny, to boczne zabezpieczenie powierzchni zbiornika paliwa jest niezbędne. Nawet, jeśli bardzo uważamy, to prowadzenie motocykla z wykorzystaniem ud i kolan zawsze będzie powodowało wycieranie się miejsc na zbiorniku, gdzie opierają się kolana. Oczywiście mniej w przypadku spodni skórzanych czy dobrze uszytych teksów. Ale wystarczy na dżinsy zapiąć nawet miękkie ochraniacze kolan i prawdopodobieństwo porysowania baku rośnie.
- Ocena: 5.88235%
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dziś zacząłem terroryzować wieś

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Nie mogłeś sobie zamówić custom naklejki BZYKATOR ? 

DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Kurde! Nie wytrzymałem. Śmiechłem i oplułem ekran! A komin faktycznie zacny.Struna pisze:Nie mogłeś sobie zamówić custom naklejki BZYKATOR ?
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Kolegę mam co rzeźbi różne cuda frezarką, laserem, plazmą itd w stali - coś Ci może uklecić 

DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Pogadamy na zlocie. Oczywiście jak zostawisz laptopa w domu.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Gdzie tam, pewnie zaś jakaś robota wypadnie - choć liczę po cichu, że może akurat tym razem nie.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ile kosztuje taki wydech? To jest sama pucha czy z kolektorem? Jaka jest Twoja ocena brzmienia itp.? Gratuluję zakupubzyku pisze:Dziś zacząłem terroryzować wieś![]()
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
DL650, AK7 Black Matt Diablo 

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
A do mnie dzisiaj przyszła stopka centralna tylko muszę ją dać do malowania proszkowo (czarny mat) i wtedy cyknę zdjęcia i wstawię na forum
DL650, AK7 Black Matt Diablo 

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ta owiewka mniej więcej pod znaczkiem Suzuki ma właśnie taki "bolec" który nachodzi na taki gumowy uchwyt i ten powinien amortyzować owiewkę. Ten uchwyt powinien być umieszczony na wsporniku przykręconym razem z bakiem. Problem jest w tym, że bardzo łatwo można go zgubić bo przy zdejmowaniu owiewki - lubi wyjść z owiewką.Iżu pisze:Cześć wszystkim, jako że wciąż walczę w moim DL-650 AL6 z przyczyną różnych stuków, wczoraj przypadkowo stwierdziłem że mam luz pod owiewką przykrywającą z przodu zbiornik paliwa (ze znaczkiem Suzuki)
Proszę o informację czy też tak macie i skąd u mnie takie stuki, czy może mechanik ostatnio zapomniał tam włożyć jakiejś gumki ?
Po odciągnięciu owiewki czuć że jest tam jakiś bolec, który siedzi w gnieździe, ale dlaczego tak to napier...a ?![]()
Przy okazji odebrałem wczoraj gumkę - dystans owiewki przy siedzeniu, nowa sztuka ma dołączoną taśmę dwustronnie klejącą, kosztowało to ustrojstwo 24 zł. będę to przyklejał, zastosuję mocny zacisk by to g.... chwyciło do plastiku
IMG_20190509_091553.jpg
Z góry dzięki za pomoc
Jest to element nr 18(FIG44) osadzony na elemencie nr 13 (FIG 43). Ja bym to obstawiał. Przypadkiem go znalazłem na podłodze w garażu (chwile przed montażem)



- Ocena: 11.76471%
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dzięki, już zamówiłem tą gumkękisman pisze:Iżu pisze:
Ta owiewka mniej więcej pod znaczkiem Suzuki ma właśnie taki "bolec" który nachodzi na taki gumowy uchwyt i ten powinien amortyzować owiewkę. Ten uchwyt powinien być umieszczony na wsporniku przykręconym razem z bakiem. Problem jest w tym, że bardzo łatwo można go zgubić bo przy zdejmowaniu owiewki - lubi wyjść z owiewką.
Jest to element nr 18(FIG44) osadzony na elemencie nr 13 (FIG 43). Ja bym to obstawiał.

Iżu
-
- A2
- Posty: 152
- Rejestracja: 16 maja 2019, 14:22
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ja mam nowe laczki Metzeler Tourance 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zamontowałam porządny uchwyt na telefon.
Ram Mount ram-hol-pd3u.
Ram Mount ram-hol-pd3u.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Napęd wyczyszczony wraz z zdawczą. Lampa halogen do wymiany woda sie nalała, spalona. No i poprawiłem fabrykę ale sie okazuje, że toj jest osłona właściwej rury dolotu chłodzenia 

DL650A L8
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
-Nowe laczki HEIDENAU K60 SCOUT
-Wydech huzar
-Kufer centralny kappa k35 + dodatkowe światła stop
-Wydech huzar
-Kufer centralny kappa k35 + dodatkowe światła stop
Motocykl jest jak Media Markt,Nie dla idiotów!
DL650 K4
DL650 K4
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Nowe klocki na tył 
No i w końcu zebrałem się za oklejenie ramy, bo nowe buty piłują ją bez litości.
Efekt oklejenia na żywo zdecydowanie lepszy niż na foto - nie błyszczy się tak

No i w końcu zebrałem się za oklejenie ramy, bo nowe buty piłują ją bez litości.
Efekt oklejenia na żywo zdecydowanie lepszy niż na foto - nie błyszczy się tak

Suzuki DL 650 V-Strom 2012
-
- A2
- Posty: 152
- Rejestracja: 16 maja 2019, 14:22
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dobrze to wyglada. Czym to obkleiles?Maarcel pisze:Nowe klocki na tył
No i w końcu zebrałem się za oklejenie ramy, bo nowe buty piłują ją bez litości.
Efekt oklejenia na żywo zdecydowanie lepszy niż na foto - nie błyszczy się tak
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
zwykła folia do oklejania aut z allegro - bez cudowania, najzwyklejsza za 20 pln 150x50.pablozpolska pisze:Dobrze to wyglada. Czym to obkleiles?Maarcel pisze:Nowe klocki na tył
No i w końcu zebrałem się za oklejenie ramy, bo nowe buty piłują ją bez litości.
Efekt oklejenia na żywo zdecydowanie lepszy niż na foto - nie błyszczy się tak
Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Moto ma przetłoczenia ala carbon na owiewkach, więc dobrze się to komponuje
Suzuki DL 650 V-Strom 2012