Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2449
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Właśnie wróciłem z serwisu z Częstochowy.
DL w domu, pierwsze 150km zaliczone w tym sezonie.
Zrobiony duży przegląd, można latać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
DL w domu, pierwsze 150km zaliczone w tym sezonie.
Zrobiony duży przegląd, można latać.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tags:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
A masz ochronę do ochrony gmoli?pepperss pisze:Trochę dodatków. Halogeny i ochrona gmoli.
Wysłane z mojego LYA-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dzisiaj przegląd mojej Suzi przy 4 tys, oczywiście w Alien Moto Serwis.No trzeba przyznać,że kolega Robert pojęcie ma.Rzadko polecam kogoś,ale tu to sztos , pełna profeska i za uczciwą kasę.POLECAM
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Nowy komplet Pirelli Scorpion Trial 2 założony ...
Było : Honda CB500S 1999 -> Suzuki DL650 2006 ABS -> Honda ST1300
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Nowa opona przednia Michelin ANKE 3, olej +filtr, wymiana świec, filtra powietrza i smarowanie elementów ruchomych
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ja też dziś poswięciłem trochę czasu swojej zabawce - wymieniłem olej filtr, tylną oponę - nowy metzeler turance i umyłem po rajdzie po deszczowej Kotlinie Kłodzkiej.
Wiek to tylko cyfra.
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Grzane manetki z Ali założone... pierwsze wrażenie bardzo dobre.
Było : Honda CB500S 1999 -> Suzuki DL650 2006 ABS -> Honda ST1300
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
TomTom założony , Halogeny podpięte. Rozdzielacze porobione żeby to wszystko zasilić
- Załączniki
-
- IMG_20210518_202840.jpg (218.28 KiB) Przejrzano 2450 razy
-
- AM
- Posty: 18
- Rejestracja: 04 cze 2020, 14:27
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Założone osłony ramy
- Załączniki
-
- IMG_20210515_083809.jpg (780.95 KiB) Przejrzano 2409 razy
- Ocena: 5.88235%
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Przytwierdziłem moto do ściany...
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Jaki masz patent na rozdzielenie zasilania?.
DL 650 xt 2016r.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
rozdzielacz z zasilania gniazdka zapalniczki. Kupujesz 3 wtyczki 3 gniazdka. Gniazda i jedną wtyczkę łączysz równolegle. Odkręcasz zegary rozłączasz kostkę wpinasz się rozdzielaczem i masz dwa gniazda 12 V
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zamontowana płyta SW-MOTECH i osłona pompy hamulca.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dziś cd majstrowania przy moto.
Wymieniłem lewy set podnóżka z powodu, że był pęknięty.
Pękło mu się w zeszłym roku na parkingu, ale nie od stania, tylko od przypadkowego wytrącenia pionu
Koszt = 290 PLN
Cała operacja to 15 - 20 minut.
Wymieniłem lewy set podnóżka z powodu, że był pęknięty.
Pękło mu się w zeszłym roku na parkingu, ale nie od stania, tylko od przypadkowego wytrącenia pionu
Koszt = 290 PLN
Cała operacja to 15 - 20 minut.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Odebrałem dzisiaj od kuriera oryginalne naklejki na bak. W miedzy czasie zamontowałem. Montaż bajecznie prosty. Zastanawiam się teraz gdzie umiejscowić clubowe. Bo centralnie na kufrze nie dam rady.
DL 650 xt 2016r.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zamontowany quadlock z ładowaniem bezprzewodowym i wkładką antywibracyjną. Wygląda solidnie, dam znać jak się spisuje.
Jeszcze muszę wykombinować jak uszczelnić gniazdko USB, nie chce mi się ciąć kabelka i lutować. Jakieś pomysły? Na razie mi przyszła do głowy prezerwatywa
Jeszcze muszę wykombinować jak uszczelnić gniazdko USB, nie chce mi się ciąć kabelka i lutować. Jakieś pomysły? Na razie mi przyszła do głowy prezerwatywa
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
@staszek_s mam to samo gniazdo i też sie zastanawiałem, moze coś w stylu "osłona prowadnicy zacisku hamulcowego" wiesz taka guma z harmonijką, tylko malutkiej średnicy. I spięte trytką wokoło kabla.
Albo może osłonę klemy.
Albo może osłonę klemy.
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Taka osłona na klemę może być fajna o ile uda się idealnie dopasować wielkość, może być z tym ciężko. Myślałem bardziej o czymś elastycznym, może palec z czarnej gumowej rękawiczki by się nadał, pokombinuję.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4445
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Tą zaślepkę przerób, jak będziesz wtykał kabel to razem z zaślepką
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Wymieniłem w weekend zębatkę zdawczą.
Po 8 kkm widać już było na niej lekkie zużycie.
Wróciłem przy okazji do wersji standardowej tj. 15 zębów. Była 14 z.
Przy okazji krótkie podsumowanie z korzystania zębatki o mniejszej liczbie zębów: Nie warto.
Trochę więcej:
Piszę to z perspektywy mojego sprzętu czyli 650tki z 2015r.
Założyłem 14z z myślą, że 'mocniejszy dół' będzie lepszy przy jeździe poza asfaltem. Jednak wcale tak nie było, a minusów było więcej.
Przede wszystkim Vstrom już w standardzie ciągnie ładnie od dołu. Po zmianie na zębatkę 14Z na początku czułem ciut więcej mocy na dole, ale już teraz po zmianie na 15Z nie poczułem żeby mi brakowało mocy na starcie.
Minusy zębatki 14 Z:
Duże przekłamanie na liczniku rzędu 13-14% (czujnik prędkości w tym modelu jest na zębatce zdawczej. W modelu starszym jest chyba na przednim kole).
Niższa prędkość max. W okolicy 110 kkm obroty na poziomie ca. 5500. Kręcenie wyżej imo męczące dla silnika a nie przekłada się tak mocno na moc jak na spalanie
Brakuje jednego biegu.
Łapałem się na tym że przy 6 tce chciałem wrzucić kolejny bieg.
Po 8 kkm widać już było na niej lekkie zużycie.
Wróciłem przy okazji do wersji standardowej tj. 15 zębów. Była 14 z.
Przy okazji krótkie podsumowanie z korzystania zębatki o mniejszej liczbie zębów: Nie warto.
Trochę więcej:
Piszę to z perspektywy mojego sprzętu czyli 650tki z 2015r.
Założyłem 14z z myślą, że 'mocniejszy dół' będzie lepszy przy jeździe poza asfaltem. Jednak wcale tak nie było, a minusów było więcej.
Przede wszystkim Vstrom już w standardzie ciągnie ładnie od dołu. Po zmianie na zębatkę 14Z na początku czułem ciut więcej mocy na dole, ale już teraz po zmianie na 15Z nie poczułem żeby mi brakowało mocy na starcie.
Minusy zębatki 14 Z:
Duże przekłamanie na liczniku rzędu 13-14% (czujnik prędkości w tym modelu jest na zębatce zdawczej. W modelu starszym jest chyba na przednim kole).
Niższa prędkość max. W okolicy 110 kkm obroty na poziomie ca. 5500. Kręcenie wyżej imo męczące dla silnika a nie przekłada się tak mocno na moc jak na spalanie
Brakuje jednego biegu.
Łapałem się na tym że przy 6 tce chciałem wrzucić kolejny bieg.