Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: pyra »

Pomaga usunięcia uchwytów.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Tags:

Awatar użytkownika
Grzechu (Kobyłka)
A+B+C+D
Posty: 2054
Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
Lokalizacja: Opole

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Grzechu (Kobyłka) »

pyra pisze:Pomaga usunięcia uchwytów.
... to było pierwsze co zrobiłem.


Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Ale nie wyższy a taki sam i lekko w przód jeszcze nie wymaga zmiany przewodów.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Grzechu (Kobyłka)
A+B+C+D
Posty: 2054
Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
Lokalizacja: Opole

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Grzechu (Kobyłka) »

W moim (L6) przesunięcie już nie wchodzi w grę jeśli jest 25 mm wzwyż. Przewód hamulcowy jest już w pełni "naciągnięty" przy maksymalnie skręconej kierownicy.


Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Ano w nowszym może jest ciut inaczej


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Lord »

W 650 z 2018 roku można dać 25 mm bez zmiany przewodów, na czas montażu trzeba tylko wykręcić z obejmy wąż hamulcowy na ladze potem można spokojnie zamontować ponownie. Ja ma tak zamontowane plus odchylone mocniej w stronę kierownika. Jest git a ja przy najmniej pozbyłem się efektu bólu barków.


DL650A L8

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: NIKT »

Lord pisze:przy najmniej pozbyłem się efektu bólu barków.
Prosilbym o fotke albo linke jakas do zdjecia/aukcji bo ja takowy efekt posiadam :(


Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
Hawk1985
A2
Posty: 229
Rejestracja: 11 mar 2017, 12:56

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Hawk1985 »

NIKT pisze:
Lord pisze:przy najmniej pozbyłem się efektu bólu barków.
Prosilbym o fotke albo linke jakas do zdjecia/aukcji bo ja takowy efekt posiadam :(


Boso, ale w ostrogach.
https://www.marselus.pl/pl/p/Podwyzszen ... -Strom/103
Ja mam Marselusa, przy wzroście 183cm jest bardziej komfortowo.


Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Lord »

SW-Motech 25 mm

https://moto-tour.com.pl/product-pol-43 ... gKDU_D_BwE

z tym że znalazłem za 126 pln w promocji 4ride teraz akurat nie ma.

Musiałem wyjąć elektrykę z ucha (zdjęcie nr 2) jest teraz po za nim. Hamulcowy jest ok to maks co możną dać na tym przewodzie. Przy zakładaniu trzeba poluzować i obrócić ucho przy ladze (zdjęcie nr 1).
Załączniki
swmotech1.jpg
swmotech3.jpg
swmotech2.jpg


DL650A L8

tomhor
AM
Posty: 8
Rejestracja: 17 sie 2018, 10:57

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: tomhor »

Podwyższenie od Marselusa ma 30mm, tymczasem:
Lord pisze:SW-Motech 25 mm
...Hamulcowy jest ok to maks co możną dać na tym przewodzie.
Podpowiedzcie, 25mm czy 30mm?
Nie chciałbym zbytnio napinać przewodów po wymianie.
Dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Lord »

To zależny czy będziesz chciał dodatkowo pochylić do siebie. Zapewne 30 mm da radę ale trzeba będzie na 100% delikatnie klamkę obrócić w dół. Możesz jeszcze te mocowanie dolne na półce przy ladze obrócić w górę da ci to minimalny luz na przewodzie.


DL650A L8

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: JARON »

Wymieniłem dziś oleum na Motul 5100 tym razem. Zobaczymy czy będzie się sprawował. Bo 7100 to raczej nam nie podchodzi.


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: staszek_s »

Cenowo czy coś gorzej pracuje?


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: JARON »

Nie umiem do końca Ci na to odpowiedzieć. Jak porównam z 5100 to napiszę. Na tę chwilę nie byłem zadowolony jak pracuje na nim skrzynia biegów. Doszedłem do wniosku,że olej raczej nie spisuje się do mojego stylu jazdy. Ja jeżdżę "emerycko" Rozpędzam motocykl powoli nie jeżdżę na co dzień szybciej niż 120na h. A najczęściej 70-90 Przy takim stylu jazdy na niższych obrotach,skrzynia nie pracuje zbyt precyzyjnie. Zdarza się ,że wskakuje luz przy zmianie z 1 na 2 a bieg 6 często wskakuje tak jakoś bezgłośnie,co jest dziwne na tle biegów od 1 do 5. Za to jak kręcisz silnik dynamicznie,to olej wtedy jest ok. I skrzynia pracuje wzorowo.Sumując doświadczenia z olejem Motul 7100 stwierdzam ,że to olej doskonały do szybszych maszyn. Mnie taki nie potrzebny. Zalałem teraz 5100 i zobaczę czy się spisze. Jak nie to wracam do 7100


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

arczi
AM
Posty: 5
Rejestracja: 15 lip 2018, 18:17
Lokalizacja: WSK

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: arczi »

To ze wskakiwaniem 6 bezgłośnie to u mnie jest identycznie jak jeżdżę spokojnie, po prostu taka konstrukcja skrzyni ;)


DL650 ABS AL8

Awatar użytkownika
raduch85
A+B
Posty: 686
Rejestracja: 21 mar 2018, 11:17
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: raduch85 »

U mnie 4,5,6 wchodzą bardzo cicho


Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Lord »

U mnie zależy od dnia, ale są takie że nie chce mi się wierzyć jak płynnie działa ta skrzynia wszystkie po za 1 wchodzą bezszelestnie, nie wiem kwestia skupienia odpowiednie obroty? :), Ale czasami jak pójdzie seria to aż zęby bolą :(

I nie jest to kwestia spokojnej jazdy bo są takie dni że na sportowo lepiej synchronizuje niż na spokojnie :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Może czas się nauczyć sensownie biegi zmieniać :)
Oprócz jedynki reszta powinna wchodzić "gładko".
To są skrzynie kłowe, nie ma tu synchronizatorów jak w autach, to kierowca robi za synchronizator przy pomocy manetki gazu i sprzęgła.

Biegi w górę idą gładko nawet bez sprzęgła, kwestia pracy gazem.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: staszek_s »

Łatwiej jest zmieniać biegi cicho przy kręceniu na trochę wyższe obroty, czyli bardziej dynamicznej jeździe - też to zauważyłem. Przy jeździe na niskich obrotach częściej stuknie, ale taka jazda nie służy też silnikowi i napędowi, więc staram się trzymać między 4 a 5 tys obrotów.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: JARON »

Tu się staszek nie zgodzę. Janie szarżuję na drogach a efektem jest to że po 23 tyś km dopiero chciałem sobie łańcuch pierwszy raz podciągnąć i to raczej tylko dla zasady,bo to już trochę dziwne jest. A silnik też nie wskazuje zużyć czy czegoś w pobieraniu oleju. Regularne średnie spalanie na poziomie 4,2 L.


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tematy ogólne”