Wywołany do tablicy przez @Struna na pierwszej stronie tematu muszę potwierdzić, że chodziło o EMOCJE. A właściwie... brak emocji.
DL1000 często porównywałem do mojego Mondeo MK3 w kombi i z gazem. Niby wszystko OK, poprawnie, niby wygodnie, tanio i bezawaryjnie... ale jednak motocykl ma dawać frajdę!
Mi tej frajdy nie dawał w takim stopniu jak oczekiwałem i tylko dlatego szybko przesiadłem się na litrowego sporta.
Nadal szukam moto wyjazdowego dla siebie i wiem już na pewno, że będzie to duży Tiger. Objeździłem już kilka sztuk i to jest dokładnie to o co mi chodzi
Ale...
Co jest najważniejsze w jeździe na motocyklu?
Żeby jeździć! I żeby wyczekiwać każdej niedzieli, żeby sprawdzać prognozy pogody na 2 tygodnie do przodu i z niecierpliwością czekać na każdą przejażdżkę. Jeśli DL daje Ci te emocje - nie kombinuj. Jeśli masz niedosyt - szukaj, zmieniaj, testuj - jest w czym wybierać na rynku.
V-Strom ma jedną absolutnie niezaprzeczalną przewagę nad każdym innym motocyklem - niesamowite forum, z oldskulowym klimatem, jaki panował na forach motoryzacyjnych 10-15 lat temu. Dlatego nadal tu bywam regularnie
czemu niektóre motocykle się nudzą?
Re: czemu niektóre motocykle się nudzą?
- Ocena: 5.88235%
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4396
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: czemu niektóre motocykle się nudzą?
Jeśli chcesz duuużych emocji to lepiej popatrz za ktm 1290, te 160 kucy robi robotę , ja jak zsiadłem to ręce mi się trzęsłymorhot pisze:Wywołany do tablicy przez @Struna na pierwszej stronie tematu muszę potwierdzić, że chodziło o EMOCJE. A właściwie... brak emocji.
DL1000 często porównywałem do mojego Mondeo MK3 w kombi i z gazem. Niby wszystko OK, poprawnie, niby wygodnie, tanio i bezawaryjnie... ale jednak motocykl ma dawać frajdę!
Mi tej frajdy nie dawał w takim stopniu jak oczekiwałem i tylko dlatego szybko przesiadłem się na litrowego sporta.
Nadal szukam moto wyjazdowego dla siebie i wiem już na pewno, że będzie to duży Tiger. Objeździłem już kilka sztuk i to jest dokładnie to o co mi chodzi
Ale...
Co jest najważniejsze w jeździe na motocyklu?
Żeby jeździć! I żeby wyczekiwać każdej niedzieli, żeby sprawdzać prognozy pogody na 2 tygodnie do przodu i z niecierpliwością czekać na każdą przejażdżkę. Jeśli DL daje Ci te emocje - nie kombinuj. Jeśli masz niedosyt - szukaj, zmieniaj, testuj - jest w czym wybierać na rynku.
V-Strom ma jedną absolutnie niezaprzeczalną przewagę nad każdym innym motocyklem - niesamowite forum, z oldskulowym klimatem, jaki panował na forach motoryzacyjnych 10-15 lat temu. Dlatego nadal tu bywam regularnie
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: czemu niektóre motocykle się nudzą?
Piękinie napisane, ale "jeździć" to znaczy nie czekać na niedzielę, a prognozę pogody sprawdzać tylko po to by wiedzieć w co się ubrać.morhot pisze: Co jest najważniejsze w jeździe na motocyklu?
Żeby jeździć! I żeby wyczekiwać każdej niedzieli, żeby sprawdzać prognozy pogody na 2 tygodnie do przodu i z niecierpliwością czekać na każdą przejażdżkę. Jeśli DL daje Ci te emocje - nie kombinuj. Jeśli masz niedosyt - szukaj, zmieniaj, testuj - jest w czym wybierać na rynku.
V-Strom ma jedną absolutnie niezaprzeczalną przewagę nad każdym innym motocyklem - niesamowite forum, z oldskulowym klimatem, jaki panował na forach motoryzacyjnych 10-15 lat temu. Dlatego nadal tu bywam regularnie
Fajnie że zostajesz na forum.
- Ocena: 5.88235%
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: czemu niektóre motocykle się nudzą?
chcę tylko podkreślić jeszcze raz, moc jako taka nie ma dla mnie nic wspólnego z pozytywnymi emocjami do danego modelu,
i wcale nie uważam że v-strom 650 ma jej mało.
i wcale nie uważam że v-strom 650 ma jej mało.
Re: czemu niektóre motocykle się nudzą?
- Ocena: 5.88235%
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Re: czemu niektóre motocykle się nudzą?
Bo jeden motocykl to za mało Gdybym mógł, to chciałbym mieć więcej. Do przejazdu przez korki wolałbym MT07 albo SV650 albo skuter, na wycieczke wolalbym mala Tenerke, na wyjazd na wakacje z zona wolalbym duzą Tenerke, na szkolenie z jazdy w terenie chcialbym jakiegos malego crossa.
No ale skoro moge miec tylko jeden jedyny motocykl, w moim budzecie, pamietajac o czestych kradziezach z garażu - VStrom wygrywa. Gdybym kupil cokolwiek innego na ten jeden jedyny motocykl - żałował bym. Jednak mimo ze jestoptymalny dla mnie w tym czasie - nie jest do wszystkiego.
Ja nigdy się nie interesowałem motocyklami, w ogóle dla mnie ten temat nie istnial. Sprobowalem przez przypadek, ustawa pozwalała i chcialem sie nauczyc, by na wakacjach móc wypożyczyć skuter. Zaczalem od chopperka 125 ccm bo styl mi sie podobal a szybkosc 120 km/h jak rozwijal wydawala mi sie wystarczajaca na co najmniej pare lat. A po 3 miesiacach juz chcialem inny motocykl, wiekszą pojemnosc. Zrozumiałem, ze postawa na motku turystycznym bardziej mi odpowiada niz chopperowa, i ze ogolnie we wszystkim (pozycja, technika jazdy, filozofia itp) bliższy mi jest ADV i dualsport niż sport czy chopperki. Stała się dla mnie ważna dostępność akcesoriów, dostępność serwisu dla danej marki, wygoda dostępu do akumulatora. Rzeczy o których nawet nie myślałem na początku.
No ale skoro moge miec tylko jeden jedyny motocykl, w moim budzecie, pamietajac o czestych kradziezach z garażu - VStrom wygrywa. Gdybym kupil cokolwiek innego na ten jeden jedyny motocykl - żałował bym. Jednak mimo ze jestoptymalny dla mnie w tym czasie - nie jest do wszystkiego.
Ja nigdy się nie interesowałem motocyklami, w ogóle dla mnie ten temat nie istnial. Sprobowalem przez przypadek, ustawa pozwalała i chcialem sie nauczyc, by na wakacjach móc wypożyczyć skuter. Zaczalem od chopperka 125 ccm bo styl mi sie podobal a szybkosc 120 km/h jak rozwijal wydawala mi sie wystarczajaca na co najmniej pare lat. A po 3 miesiacach juz chcialem inny motocykl, wiekszą pojemnosc. Zrozumiałem, ze postawa na motku turystycznym bardziej mi odpowiada niz chopperowa, i ze ogolnie we wszystkim (pozycja, technika jazdy, filozofia itp) bliższy mi jest ADV i dualsport niż sport czy chopperki. Stała się dla mnie ważna dostępność akcesoriów, dostępność serwisu dla danej marki, wygoda dostępu do akumulatora. Rzeczy o których nawet nie myślałem na początku.
- Ocena: 5.88235%
Daelim Daystar ==> Suzuki DL650 XAL2018