Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Nie znalazłem na forum podobnego wątku. Jeśli jest to proszę o zamknięcie. Jestem ciekaw z jakich powodów sprzedajecie motocykle, na jakie zmieniacie, czy wogóle po sprzedaży jednego motocykla szukacie kolejnych? Być może komuś motocykle znudziły się na poczet innych pasji? Zapraszam do udziału w dyskusji...
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Zawsze sprzedawałem, bo mi się poprzedni znudził Przez pół roku mam frajdę zajebistą z nowego, a potem mi się nudzi i zaczynam marudzić. Może czas na zmianę hobby
--
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Obawiam się, że zmiana hobby nic nie zmieni. Taka natura ludzka. Wszystko się kiedyś nudzi...nawet żony;-P
dl 2011
Online
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa
null
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
A wiesz, że ja całkiem w przeciwną stronę myślę ? |Zastanawiam się czy nie sprzedać GS-a i nie wrócić do DL-a, kasy zostanie w kieszeni sporo na wyjazdy i lubię GS-a ale zawsze mi szkoda, że stoi w garażu i się marnuje na kilka wyjazdów w roku. A miał to być ten docelowy motocyklprebenny pisze:Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa
--
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Online
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja w sumie jak tylko nie pada to motorem jeżdżę więc by się nie marnował Ale mam złe doświadczenia z pojazdami używanymi a za nowego DLa 650 mógłbym mieć GSa z w przybliżeniu 2004 roku więc
null
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Lepiej sobie odpuść.. obecne modele BMW (także GS), to awaryjne badziewia, akcje serwisowe są kilka razy w roku, siada głównie elektronika, czujniki itd. taką mam informację od mechaników autoryzowanego serwisu.prebenny pisze:Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa
Sto razy wolałbym Hondę Africa Twin
Pozdrówko
Iżu
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Dlaczego sprzedałem Bandita?
Bo chciałem DLa - DLa dla wygodniejszej pozycji, elastycznego silnika, niskiego spalania, ogólnej bezawaryjności, dobrej ochrony przed wiatrem...
Co next ? Nie wiem ale na pewno nie 650
Bo chciałem DLa - DLa dla wygodniejszej pozycji, elastycznego silnika, niskiego spalania, ogólnej bezawaryjności, dobrej ochrony przed wiatrem...
Co next ? Nie wiem ale na pewno nie 650
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja swojego dl 650 sprzedałem z bardzo prozaicznego powodu. Chciałem kupić nowego 1000. I mam
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja, na pewno mojego "grubasa" nie zamieniłem na Vstroma ,z powodu takiego, że bardziej mi się podoba wizualnie. Ale z kilku praktycznych powodów. Wygodniejsza pozycja na dłuższych przebiegach, poręczność i sterowność (przede wszystkim w mieście). Spalanie jest na podobnym poziomie z niewielką pół litrową przewagą na korzyść Vstroma. No i miałem dosyć polerowania chromów (okazuje się że jestem flejtuchem jak pterodaktyl i dobrze nam z tym ) No i dodatkowy bonus zmiany to możliwość nie przejmowania się wyborem drogi "grubas" jednak widział nawet odrobinę piasku na asfalcie z kilometra ,nie wspomnę o szutrowej drodze Następny będzie jakiś klasyk coś w rodzaju Triumpha Bonnevilla. Ale to na starość (tam nie będę musiał tak wysoko nogi przekładać przy wsiadaniu )
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Czy aby napewno zmiana gs na dl sprawi , że częstotliwość podróży motocyklowuch się zwiększy? Zmiana ta raczej nie wpłynie na ilość posiadanego czasu wolnego ani długości sezonu motocyklowego. Chyba, że miał Pan na myśli nieporównywalne koszty eksploatacyjne gs w porównaniu do v stroma?mowso pisze:A wiesz, że ja całkiem w przeciwną stronę myślę ? |Zastanawiam się czy nie sprzedać GS-a i nie wrócić do DL-a, kasy zostanie w kieszeni sporo na wyjazdy i lubię GS-a ale zawsze mi szkoda, że stoi w garażu i się marnuje na kilka wyjazdów w roku. A miał to być ten docelowy motocyklprebenny pisze:Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Nie Pan bo się staro poczułem - rozumiem dobre wychowanie i chwalę, ale nie przesadzajmy na forumWąski pisze:Czy aby napewno zmiana gs na dl sprawi , że częstotliwość podróży motocyklowuch się zwiększy? Zmiana ta raczej nie wpłynie na ilość posiadanego czasu wolnego ani długości sezonu motocyklowego. Chyba, że miał Pan na myśli nieporównywalne koszty eksploatacyjne gs w porównaniu do v stroma?mowso pisze:A wiesz, że ja całkiem w przeciwną stronę myślę ? |Zastanawiam się czy nie sprzedać GS-a i nie wrócić do DL-a, kasy zostanie w kieszeni sporo na wyjazdy i lubię GS-a ale zawsze mi szkoda, że stoi w garażu i się marnuje na kilka wyjazdów w roku. A miał to być ten docelowy motocyklprebenny pisze:Czy ja wiem czy nudzi. Ja kiedyś bardzo chętnie sprzedam swojego V-stroma... Jak wygram w lotto i będzie mnie stać na GSa
Czasu na pewno człowiek więcej nie znajdzie, tylko serce będzie mniej bolało, że tyle pieniędzy w garażu stoi i się marnuje, może lepiej żeby stało połowę tego i się marnowało, a resztę można przeznaczyć na podróże albo inne pomysły
--
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Pozdrawiam
Mowso
ER5->DL650->Stelvio->DL650->F800GT->ST1200->AN400->1200GS->empty
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
A ja kupiłem DLa ponieważ znudziła mi sie 1/2 GSa czyli f650.
Na razie pomykam DL`em i mi się podoba a mam go już drugi sezon. Myślę, że jeszcze kilka ze mną zostanie.
Na razie pomykam DL`em i mi się podoba a mam go już drugi sezon. Myślę, że jeszcze kilka ze mną zostanie.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Dlaczego sprzedałem Transalpa 650? Stwierdziłem że skoro 95% czasu spędzam na asfalcie to są lepsze motocykle, brakowało mi lepszej osłony przed wiatrem i komfortu przy prędkościach autostradowych, niższe spalanie przy większej mocy też było argumentem za.
Wytapatalkowano
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
4,72? Bezkitu?Hawk1985 pisze:Dlaczego sprzedałem Transalpa 650? Stwierdziłem że skoro 95% czasu spędzam na asfalcie to są lepsze motocykle, brakowało mi lepszej osłony przed wiatrem i komfortu przy prędkościach autostradowych, niższe spalanie przy większej mocy też było argumentem za.
Wytapatalkowano
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Hornet 600S -> SV 650S -> DL 650
DL bo... wygoda, komfort, zawsze mi się podobały i uwielbiam Vki
DL bo... wygoda, komfort, zawsze mi się podobały i uwielbiam Vki
DL650 K7 | Ride to your dream.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Sprzedalem Sztormiaka po fantastycznych trzech sezonach. Spelnilem na nim moje drugie marzenie, objechalem Rumunie (pierwszym bylo posiadanie moto)... I tak zlapalem bakcyla. W tym samym jeszcze roku zrobilem objazdowke po Balkanach z naciskiem na Albanie. W kolejnym powtora z rozrywki, czyli Balkany i troche Grecji. Po nietrafionej pogodzie, na kolejny sezon chcialem juz gdzies indziej pojechac. Impulsem byla relacja Lutiego z wyprawy na Kaukaz. I tak, w czerwcu zrealizowalem swoja wyprawe zycia i to znowu na DLu .
Po powrocie i powaznej rozmowie z kobieta przyszedl ten moment. Obiecalem, ze juz nie pojade tak daleko i nawet przez chwile naprawde tak myslalem. Z czasem w glowie rodzily kolejne pomysly(glupie) i musialem sprzedac moto:-(
Niedawno kupilem Hayke. Dlaczego? Chcialem sprobowac zupelnie czegos innego. Nie wykorzystuje potencjalu moto i nawet pomimo amortyzatora skretu i szosowych kapci bardziej boje sie skladac w zakretach niz na DLu
Ale calkiem przyjemnie sie patrzy jak wskazowka predkosciomierza reaguje na odwiniecie manetki bez wzgledu na to, ktory bieg jest wbity .
Do DLa chcialbym kiedys wrocic bo to swietna maszyna jest, ktora powiezie na drugi koniec swiata wygodnie i do tego bezawaryjnie
Taka tam historyjka
Po powrocie i powaznej rozmowie z kobieta przyszedl ten moment. Obiecalem, ze juz nie pojade tak daleko i nawet przez chwile naprawde tak myslalem. Z czasem w glowie rodzily kolejne pomysly(glupie) i musialem sprzedac moto:-(
Niedawno kupilem Hayke. Dlaczego? Chcialem sprobowac zupelnie czegos innego. Nie wykorzystuje potencjalu moto i nawet pomimo amortyzatora skretu i szosowych kapci bardziej boje sie skladac w zakretach niz na DLu
Ale calkiem przyjemnie sie patrzy jak wskazowka predkosciomierza reaguje na odwiniecie manetki bez wzgledu na to, ktory bieg jest wbity .
Do DLa chcialbym kiedys wrocic bo to swietna maszyna jest, ktora powiezie na drugi koniec swiata wygodnie i do tego bezawaryjnie
Taka tam historyjka
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Trzy sezony na małym DL-u i przesiadka na dużego. Po jednej jeździe testowej w ubiegłym roku, więc trochę przemyśleń było. Jak będzie? Zobaczymy. Jedno w małym na pewno było super - palił jak skuter 50 cm3 No i zwinna bestia była.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja po ostatnich podwyżkach cen paliwa zaczynam się zastanawiać czy jednak warto kupować coś mocniejszego od mojego DL-650 AL6, chodzi mi po głowie pomysł.. Yamaha Tracer 900 GT, albo Honda Africa Twin, albo V-Strom DL-1000, ale wszystkie te motocykle kosztują więcej, także większe będą koszty serwisowania i ubezpieczenia, pytanie czy jest sens ?
W DL-650 w pierwszym rzędzie zmieniłbym hamulce na takie z DL-1000 do tego przednią zawiechę, fajnie też byłoby mieć przednią lampę, która na światłach drogowych oświetla drogę a nie drzewa, oczywiście mocy nigdy za wiele więc też mogłoby być jej nieco więcej, kupując nowy japoński motocykl nie spodziewałem się tego że pod czachą coś się będzie tłukło, a mechanik powie "tak ma być"..
Gdy się przejechałem nową Yamahą MT-09 i porównałem jak pracują skrzynie biegów, to stwierdzam że w DL-u skrzynia działa jak w Ursusie..
Jednak bezsprzeczną zaletą 650-tki jest uniwersalność i niskie spalanie - po zlocie wyszło mi 4,1 l/100 km. a naprawdę jadąc na złot i z powrotem śmigaliśmy dosyć dynamicznie i szybko nieco przekraczając prędkości dopuszczalne
Poza tym te motocykle są proste jak budowa cepa (u mnie poza ABS-em nie ma żadnej elektroniki), dzięki temu można je samemu serwisować przy odrobinie wiedzy i umiejętności manualnych.
Na pewno chcę jeszcze pojeździć co najmniej do końca sezonu 2019, a potem się zobaczy, GejeSa nie chcę bo drogi i awaryjny, choć jeździ się nim kapitalnie
Pozdrówko
W DL-650 w pierwszym rzędzie zmieniłbym hamulce na takie z DL-1000 do tego przednią zawiechę, fajnie też byłoby mieć przednią lampę, która na światłach drogowych oświetla drogę a nie drzewa, oczywiście mocy nigdy za wiele więc też mogłoby być jej nieco więcej, kupując nowy japoński motocykl nie spodziewałem się tego że pod czachą coś się będzie tłukło, a mechanik powie "tak ma być"..
Gdy się przejechałem nową Yamahą MT-09 i porównałem jak pracują skrzynie biegów, to stwierdzam że w DL-u skrzynia działa jak w Ursusie..
Jednak bezsprzeczną zaletą 650-tki jest uniwersalność i niskie spalanie - po zlocie wyszło mi 4,1 l/100 km. a naprawdę jadąc na złot i z powrotem śmigaliśmy dosyć dynamicznie i szybko nieco przekraczając prędkości dopuszczalne
Poza tym te motocykle są proste jak budowa cepa (u mnie poza ABS-em nie ma żadnej elektroniki), dzięki temu można je samemu serwisować przy odrobinie wiedzy i umiejętności manualnych.
Na pewno chcę jeszcze pojeździć co najmniej do końca sezonu 2019, a potem się zobaczy, GejeSa nie chcę bo drogi i awaryjny, choć jeździ się nim kapitalnie
Pozdrówko
Iżu
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
To moze ja sie wypowiem Dl to moje 2gie moto bo 1szym byla xj600N.
dlaczego zmieniłem: brak owiewki przy moim wzroscie 184 dawal niezle opory dodatkowo czesci zaczely byc juz troche drogawe i ciezkie do dostania no i komfort w trasie to raczej nie było to co na no i hamulce.. (przeszczepu z fazera nie trenowalem)
w DL brakuje mi 1go - braku mizliwosci naprawienia "mlotkiem srubokretem i kawalkiem drutu"
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
dlaczego zmieniłem: brak owiewki przy moim wzroscie 184 dawal niezle opory dodatkowo czesci zaczely byc juz troche drogawe i ciezkie do dostania no i komfort w trasie to raczej nie było to co na no i hamulce.. (przeszczepu z fazera nie trenowalem)
w DL brakuje mi 1go - braku mizliwosci naprawienia "mlotkiem srubokretem i kawalkiem drutu"
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka