UWAGA UWAGA UWAGA

Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni


Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej

topic7406.html

demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt

Czyli o wszystkim co związane jest z elektryką
dariuszbau
A2
Posty: 235
Rejestracja: 13 gru 2021, 19:33
Lokalizacja: Augustów

Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt

Post autor: dariuszbau »

motif pisze:
11 mar 2020, 21:13
W końcu się zebrałem i zdjąłem zegary żeby lampy wyregulować i podpiąć zasilanie halogenów.
Tego kto wymyślił takie coś że dla wymiany żarówki czy jej ustawienia trzeba ściągać 3 owiewki,
odkręcać 8 śrub i odpinać 6 pinów a następnie dłubać się z plastikami żeby nic nie złamać i zeszły z zaczepów to bym
go powiesił za jaja na drzewo :evil: Gdybym wiedział o tym to pewnie bym tego moto nie kupił.
Owszem, nie jest to strasznie skomplikowane ale jakże upierdliwe...szczególnie w trasie gdzieś po ciemku w krzakach.

Długie światła rzeczywiście miałem ustawione o wiele za wysoko a i drogowe też trochę. Gorzej że to moto jest strasznie wrażliwe
na zmianę rozłożenia masy, jak mi pasażer usiądzie to wszystkie lampy biją znacznie bardziej do góry...
Nie miałem tak w żadnym z motocykli do tej pory, a było i trochę.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przy okazji dla informacji, pod zegarami nie ma extra gniazdka z zasilaniem, dorobiłem takowe do przewodów zapalniczki.
I teraz pytanie ile ma wat gniazdo zapalniczki bo mi po chwili halogeny bezpiecznik wywaliły :mrgreen: Halogeny ledowe wiec nie powinny
sporo ciągnąć, ale muszę sprawdzić. Pytanie czy można tam większy bezpiecznik wsadzić...
Fabryczne gniazdo zapalniczki w moim z 2020 miało 32waty. Więc halogeny może wywalac.



Awatar użytkownika
f_ranek
A+B+C
Posty: 1477
Rejestracja: 10 cze 2021, 23:39
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt

Post autor: f_ranek »

Ja mam pytanie - jak rozpiąć te wciskane spinki? Dwie udało mi się przycisnąć od spodu, i wyskoczyły. Ale kolejne siedzą, i nie mam na nie pomysłu :(


Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021

Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej

Awatar użytkownika
PiotrEm
A+B+C
Posty: 1758
Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt

Post autor: PiotrEm »

Rdzeń wciska się jeszcze głębiej i dopiero wtedy wyjmujesz cały grzybek :)


Czarny DL650XT M0 na Au-felgach

Awatar użytkownika
f_ranek
A+B+C
Posty: 1477
Rejestracja: 10 cze 2021, 23:39
Lokalizacja: SK
Kontakt:

Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt

Post autor: f_ranek »

Dziękuję. Piwo się należy :)


Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021

Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej

Awatar użytkownika
PiotrEm
A+B+C
Posty: 1758
Rejestracja: 25 kwie 2020, 23:14
Lokalizacja: Warszawa

Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt

Post autor: PiotrEm »

f_ranek pisze:
24 lip 2022, 13:39
Dziękuję. Piwo się należy :)
Dobrze prawi, polać mu! :-)


Czarny DL650XT M0 na Au-felgach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Warsztat elektryczny”