Fabryczne gniazdo zapalniczki w moim z 2020 miało 32waty. Więc halogeny może wywalac.motif pisze: ↑11 mar 2020, 21:13W końcu się zebrałem i zdjąłem zegary żeby lampy wyregulować i podpiąć zasilanie halogenów.
Tego kto wymyślił takie coś że dla wymiany żarówki czy jej ustawienia trzeba ściągać 3 owiewki,
odkręcać 8 śrub i odpinać 6 pinów a następnie dłubać się z plastikami żeby nic nie złamać i zeszły z zaczepów to bym
go powiesił za jaja na drzewoGdybym wiedział o tym to pewnie bym tego moto nie kupił.
Owszem, nie jest to strasznie skomplikowane ale jakże upierdliwe...szczególnie w trasie gdzieś po ciemku w krzakach.
Długie światła rzeczywiście miałem ustawione o wiele za wysoko a i drogowe też trochę. Gorzej że to moto jest strasznie wrażliwe
na zmianę rozłożenia masy, jak mi pasażer usiądzie to wszystkie lampy biją znacznie bardziej do góry...
Nie miałem tak w żadnym z motocykli do tej pory, a było i trochę.
Przy okazji dla informacji, pod zegarami nie ma extra gniazdka z zasilaniem, dorobiłem takowe do przewodów zapalniczki.
I teraz pytanie ile ma wat gniazdo zapalniczki bo mi po chwili halogeny bezpiecznik wywaliłyHalogeny ledowe wiec nie powinny
sporo ciągnąć, ale muszę sprawdzić. Pytanie czy można tam większy bezpiecznik wsadzić...
UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt
-
- A2
- Posty: 235
- Rejestracja: 13 gru 2021, 19:33
- Lokalizacja: Augustów
Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt
Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt
Ja mam pytanie - jak rozpiąć te wciskane spinki? Dwie udało mi się przycisnąć od spodu, i wyskoczyły. Ale kolejne siedzą, i nie mam na nie pomysłu 

Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt
Rdzeń wciska się jeszcze głębiej i dopiero wtedy wyjmujesz cały grzybek 

Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: demontaż zegarów i dostęp do lampy - dl650 xt
Dziękuję. Piwo się należy 

Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej