DL 1000 - Biała Szczała :)

Tu przedstawiamy nasze motocykle
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: Struna »

CAREUD z Ali


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: QraC »

LINK - Tu z allegro za 280, na aliexpress 100 taniej można wyciągnąć to samo - ja kupowałem na Ali z linka który @gorghu gdzieś podał.

Użytkowane od kilku miesięcy. Na razie działa bez zarzutu.


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

PanCaro
A1
Posty: 77
Rejestracja: 28 gru 2018, 13:33
Lokalizacja: waw

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: PanCaro »

Ok dzięki!



Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: staszek_s »

PanCaro pisze: Co do narzędziówki to może skrój na własne potrzeby? Ostatnio widziałem u kolegi (bmw gs) - pojechał do hydraulicznego. Kupil obejmy + rurę + nakrętkę" i produkt gotowy... Kilka stówek w kieszeni na paliwko.
Już dwie takie zrobiłem, problemu nie ma ale tu mało miejsca pod stelażem, pasowałaby jakaś prostokątna ale Givi chce jakieś chore pieniądze...
https://4bikes.pl/p/696/146648/givi-s25 ... bagaz.html


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: Struna »

Puszka elektryczka mogła by się nadać - taka prostokątna.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: staszek_s »

Tylko otwierana z boku. Będziem szukać, może coś się nawinie.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: Struna »

No tak, z boku.
Ale tak realnie patrząc - ile razy skorzystałeś z takiej narzędziówki i czy jak już korzystałeś to i tak nie było trzeba nieco "rozebrać" moto z bagaży ?


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: staszek_s »

Głównie chodzi o smar do łańcucha, to jest z natury rzeczy brudzące, ostatnio się mojemu Pawłowi wylał, wolałbym tego nie wozić w kufrze. Do tego mam podręczny zestawik z małym miernikiem elektrycznym, trytytkami itp, to się już przydawało. Narzędziówka otwierana od tyłu nie wymaga zdejmowania kufrów a jeśli nawet to to nie jest problem. Można tez doczepić coś na kufer, na przykład boczny, to też biorę pod uwagę.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: Struna »

Aż dziw, że chinol tego nie skopiował ;)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: QraC »

Sezon - raczej - już za mną i Białą Strzałą.

Zrobiliśmy razem w 2019r. 23.250 km. Zwiedziliśmy razem trochę Europy (głównie Bałkany) i zaprzyjaźniliśmy się raczej.

Myślę że po przejechaniu tylu kilometrów jestem już w stanie powiedzieć co mi się podoba w porównaniu z 650, a co mniej.

W porównaniu do 650 na +
- większa moc, dużo bardziej komfortowe wyprzedzanie (jazda solo to mega frajda, z pasażerem i 3 kuframi jest po prostu dobrze)
- większa komfortowa prędkość przelotowa na autostradach (ale dla mnie wciąż za mała)
- dużo lepsze hamulce
- kontrola trakcji

W porównaniu do 650 na -
- kilkanaście kilogramów więcej robi różnicę przy manewrach parkingowych
- spalania większe o około 1L
- większe wibracje silnika.

Generalnie jak dla mnie 1000 jest sporo lepszym wyborem niż 650. Oczywiście piszę tu o porównaniu 650 z 2016 do 1000 z 2018. Większa moc, to większa frajda przy przyspieszaniu, wychodzeniu z zakrętów. W połączeniu z kontrolą trakcji - przy jej ustawieniu na drugim stopniu (najbardziej czułym) - można się nie bać odwinąć manetki w spód. Przy ustawieniu na jedynce delikatne zerwania przyczepności są, ale też daje to frajdę gdyż można uczyć się momentów w których dochodzi do zerwania tej przyczepności. Większa moc i pojemność to też większe prędkości przelotowe, ale akurat tutaj, spodziewałem się trochę więcej. Komfortowa jazda na autostradzie to max 160-165 kmh. Później zaczyna się wkradać nerwowość i dłuższa jazda z większymi prędkościami jest już męcząca, nie mówiąc o spalaniu które spokojnie zbliży się do 8-9L. Dla przykładu w 1200 GS (z 2018) na autostradzie zapiąłem 190, tempomat... i w zasadzie cisza i spokój... gdyby nie prędkościomierz to nie wiedziałbym że tyle jadę. Kolejną sprawą jest brak wspomnianego tempomatu. O ile na co dzień jest to nieprzydatny gadżet o tyle w długich przelotach - a kilka ich się w tym roku uzbierało - jest to dla mnie must have. Mechaniczne tempomaty to namiastka... Próbowałem kilku różnych - łącznie z KAOKO za 400 PLN i w sumie najlepszym rozwiązaniem z tych mechanicznych będzie zacisk blokujący rollgaz o hamulec. Działa tak samo jak najdroższy - czyli generalnie średnio - a kosztuje 20 PLN.
Sporym minusem są wibracje silnika. Są one spore. W jeździe miejskiej, po bocznych drogach, raczej nie przeszkadzają, ale znowu - na autostradach - tak. Prędkość w zasadzie dostosowywana jest do obrotów na których te wibracje są najmniejsze, czyli w zakresie od 4.200 - 4.800 i 6.000 - 6.200. Większe spalanie przy takim samym baku - 20L pozwala na efektywne przejechanie około 340 km bez autostrad i około 250 km na nich. Moje średnie spalanie przy dosyć dynamicznej jeździe to około 5.7 L.
Hamulce są świetne. Przy pierwszych hamowaniach - przyzwyczajony do hamulców w 650 - motocykl stawał dęba a ja myślałem że katapultuje się do przodu... Po przyzwyczajeniu się, są dobrze dozowalne i z wyraźnym punktem zadziałania.

Co bym zmienił? No tak ze 20 KM więcej (pewnie jakby 1000 miał 120 KM to po roku jazdy mówiłbym to samo :lol: )... tempomat... mniejsze wibracje... Czy 1050XT będzie następcą mojego 1000? Nie wiem... na razie się nie przejmuje bo jeszcze 2 lata leasingu przede mną :lol:

Na razie ciesze się motocyklem i jazdą, bo to wspaniały kompan do podróży (póki co - zero - tfu, tfu - nieprzewidzianych akcji) z małym zastrzeżeniem że ani on, ani ja, nie lubimy podróży autostradami...
Ocena: 11.76471%


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

PanCaro
A1
Posty: 77
Rejestracja: 28 gru 2018, 13:33
Lokalizacja: waw

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: PanCaro »

Bardzo fajne podsumowanie roku na nowym moto ;)

Na jakich oponach teraz śmigasz? Nabijasz (ciśnienie) wg zaleceń producenta czy więcej?



Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: staszek_s »

Ja chyba spokojniej jeżdżę bo bocznymi drogami mam zazwyczaj zasięg powyżej 400 km na baku, nawet we dwoje. W Austrii (wiadomo, radary, 50'ki) z pełnym obciążeniem poniżej 5 l/100. Ale to jazda spokojniutka. Wibracji w ogóle nie odczuwam, może przy dłuższych przelotach w jakimś zakresie obrotów trochę czuć. Ja bym dodał do minusów "kopanie" gazem na wolnych obrotach, trzeba bardzo uważać na manetkę ew pomagać sprzęgłem. Tu elektroniczny rolgaz w nowym tysiącu może dawać dużą ulgę.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: QraC »

@PanCaro Czołem. Pirelli Scorpion Trail II - jak na razie chyba the best z szosowych na nasze moto... ciśnienie wg zaleceń.

@staszek_s - Przy spokojnej jeździe - tak czasem mi też się zdarza ;) - spalanie poniżej 5L jest jak najbardziej do osiągnięcia. Co do "kopania" gazem to masz rację. Przez pierwsze miesiące odczuwałem to samo. Później to chyba kwestia przyzwyczajenia i obycia bo już tak nie mam.


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: Struna »

Co do tych wibracji, to może te magiczne "naprężacze" w punktach mocowania silnika.
Gdzieś było o tym pisane, że jak to nie jest dobrze ustawione/dokręcone to silnik więcej wibracji przekazuje na ramę.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: QraC »

@Struna - od samego początku tak było, więc nie wiem... raczej ten typ tak ma.


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: Struna »

Mogło tak być - opisywane było, że nowe wyszły "źle" skręcone.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: QraC »

Sezon 2020 rozpoczęty.... 100 km nakręcone... Styczeń... Tego jeszcze nie było w moim wykonaniu :lol:
20200116_145038.jpg
Ocena: 5.88235%


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

fart1
A2
Posty: 136
Rejestracja: 18 paź 2018, 21:57

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: fart1 »

Dla twardzieli sezon nigdy się nie kończy :D



wojtek162
A1
Posty: 26
Rejestracja: 03 lis 2018, 20:30

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: wojtek162 »

No nieźle tez ostatnio nad tym myślałem zrobić wycieczkę :ugeek: ;) :idea:



fart1
A2
Posty: 136
Rejestracja: 18 paź 2018, 21:57

Re: DL 1000 - Biała Szczała :)

Post autor: fart1 »

Dzisiaj zrobiłem przegląd sprzętu po dotarciu przy -3 na obwodnicy Mińska Mazowieckiego rękawy kurtki pokryły się szronem z zimnem można sobie poradzić ale nawierzchnia jest pokryta mazią i białe pasy są cholernie śliskie naprawdę w takich warunkach trzeba bardzo uważać



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Motocykle”