DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Przerabiałem 4 serwisy. Najuczciwiej podeszli w Warszawie chyba na Puławskiej
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Co serwis to różne opinie i różne stawki, koledze w Poznaniu zrobili przegląd po 1000 km za 370 zł i zalali Motulem 7100.
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Jako że zostało mi jakieś 500 km do przeglądu na 24 tys km w moim dl 1000 zadzwoniłem z ciekawości do V Cruisera w Poznaniu (mam do nich w miarę najblizej) dowiedzieć się ile mnie to będzie kosztowało... i szczerze przyznam że trochę mi kopara opadła bo usłyszałem w odpowiedzi ze jakies 2000-2500 zł. 800 sama robocizna + części tylko co oni tam chcą wymieniać za 1700 zl? Z tego co usłyszałem przez telefon to robią luzy zaworowe, olej, olej w lagach, płyn hamulcowy, świece, synchro przepustnic i chyba to tyle. Robił ktoś ostatnio taki przegląd w ASO? Jak to wyglada w innych salonach?
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Zadzwoń do Lublina (Auto Broker), byłem na przegłądzie po 24 miesiącach. Różnica pomiędzy Warszawą a Lublinem wyszła 900 zł.
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego M2007J3SG przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Delikatnie mówiąc to dramat, zadzwonię jeszcze do Grandys Duo bo mam do Łodzi mniej więcej tyle co do Poznania. Jak nie to zrobię to u zaprzyjaźnionego mechanika i tak od wrzesnia po gwarancji.
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
W Krakowie za przegląd na 24000 płaciłem 1050 zł ,w Czechowicach krzyknęli 2500 złpietia85 pisze: ↑05 paź 2021, 12:01Jako że zostało mi jakieś 500 km do przeglądu na 24 tys km w moim dl 1000 zadzwoniłem z ciekawości do V Cruisera w Poznaniu (mam do nich w miarę najblizej) dowiedzieć się ile mnie to będzie kosztowało... i szczerze przyznam że trochę mi kopara opadła bo usłyszałem w odpowiedzi ze jakies 2000-2500 zł. 800 sama robocizna + części tylko co oni tam chcą wymieniać za 1700 zl? Z tego co usłyszałem przez telefon to robią luzy zaworowe, olej, olej w lagach, płyn hamulcowy, świece, synchro przepustnic i chyba to tyle. Robił ktoś ostatnio taki przegląd w ASO? Jak to wyglada w innych salonach?
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
ciekawe co wymieniaja przy 24k km? bo jakoś nie wydaje mi się żeby wiele, olej, filtr powietrza?
To działa tak - nie zarobiliśmy wiele przy sprzedaży motocykla więc zaróbmy przy serwisie
To działa tak - nie zarobiliśmy wiele przy sprzedaży motocykla więc zaróbmy przy serwisie
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Sprawdzenie luzów zaworowych, synchronizacja przepustnic i wymiana świec w 1000 w 1050 świece wymieniają chyba później (świece drogie)
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Spisek, ja nigdy nie widzialem tych luzów zaworowych ani nie potrzebowalem synchronizacji przepustnic... Zamiast swiec uzywam krzemienia, sprawdzony od dziesiatek tysiecy lat.
"I am the Flying Spaghetti Monster. Thou shalt have no other monsters before Me. (Afterwards is OK; just use protection.) The only Monster who deserves capitalization is Me! Other monsters are false monsters, undeserving of capitalization."
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Chris, czy wykonano wszystkie czynności opisane wyżej, czy to było ASO czy inny warsztat, kiedy robiłeś ten przegląd? Podaj szczegóły, bo różnica w cenie jest kolosalna a jakoś nie wierzę w charatatywne warsztaty które dokładają do klienta.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
W lipcu robiłem przegląd po roku na 12 tys. km, a moto miał przejechane 6 tys. Dl 1000 z 2020 roku. W Lublinie krzyknęli 950 no i oczywiście stwierdzili, że muszą wykonać wszystkie czynności serwisowe. Zadzwoniłem do Rzeszowa, powiedzieli mi, że przy tym roczniku i przebiegu to tylko olej z filtrem do wymiany, sprawdzą naciąg łańcucha, ogólnie przejrzą moto i nie ma sensu nic wymieniać. Koszt 470 zł czyli połowa tego co w Lublinie. Oczywiście wybrałem Rzeszów.
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Koleżanki, koledzy, sam jestem przed przeglądem na 24 tys. km i poważnie mnie interesuje koszt serwisu. Widzę tu różne zdania, opinie informacje ale niewiele z nich nie wynika. Szczegółowe pytanie pozostało bez odpowiedzi. Zakładając że motocykl jest serwisowany wg. zaleceń producenta, czyli przechodzi określoną ilość czynności i mechanicy muszą poświęcić na to podobną ilość czasu, tak znaczne rozbieżności w cenach nie mogą wynikać tylko z umiejscowienia serwisu w miejscowości A i B. Tak mi się zdaje. Poprawcie mnie jeżeli się mylę. Coś mi tu po prostu nie pasuje. Oczywiście zakładam różnice w roboczo godzinach, markach części, płynów eksploatacyjnych, ale to nadal nie tłumaczy tak znacznej różnicy.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Raczej nikt Ci nie powie ostatecznie ,czy masz zrezygnować z gwarancji,czy się z nią masz borykać.Osobiście mogę Ci udzielić jednej rady.Jak będziesz wymieniał świece na gwarancji ,to przypilnuj żeby Ci je oddali. I sobie je obejrzyj.Zapewne wtedy się sam przekonasz,że to była bezsensowna i droga ingerencja.A wtedy sobie je oczyść i zachowaj. Bo te świece irydowe, założysz powtórnie przy kolejnej takiej głupiej ingerencji i założysz je z powrotem.Oczywiście te drugie też zachowaj,To wtedy komuś sprzedasz moto z kompletem dobrych świec One spokojnie wytrzymują 100-120 tyś jak to przewiduje producent
- Ocena: 5.88235%
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
przy 24k km to osobiście dałbym sobie spokój z serwisem u dealera. Zostawiłeś już dość kasy u nich.
Co miało sie zepsuć to już sie zespuło albo się już nie zepsuje
Co miało sie zepsuć to już sie zespuło albo się już nie zepsuje
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Sąsiad serwisował poza ASO, Citroena bodajże.
Zerwał mu się pasek rozrządu, silnik wysłali do Francji na ekspertyzy, i... reklamacja została uwzględniona.
https://www.autobaza.pl/page/portal/new ... d=noscript
Więc serwis poza ASO nie jest jednoznaczny z utratą gwarancji.
Zerwał mu się pasek rozrządu, silnik wysłali do Francji na ekspertyzy, i... reklamacja została uwzględniona.
https://www.autobaza.pl/page/portal/new ... d=noscript
Więc serwis poza ASO nie jest jednoznaczny z utratą gwarancji.
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Online
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Jeżeli nieautoryzowany warsztat ma odpowiednie narzędzia i spełnia procedury (czy jakiś inny korpo bullszit) to jego przeglądy są równoznaczne z przeglądem gwarancyjnym. Producent nie może nikogo zmusić do serwisowania w ASO.
null
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
W Trójmieście za oddychanie jodem też nie mamy okazyjnych cen. Pierwszy przegląd około 700zl. Kolejne +/- 1700zl. Ciekawią mnie opinie ze klient ma do wyboru np jaki olej zalać. Suzuki dokładnie określa jaki olej ma być zalany i tyle. No chyba ze serwis leje motula a piszą w papierach ze zalano Ecstar wg zaleceń. Olej produkowany na zlecenie Japończyków do silników Suzuki.
DL650 XT 2021
DL650 XT 2021
Online
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Możesz zalać jakikolwiek olej spełniający normy producenta. Czy to ECSTAR czy Motul nie ma najmniejszego znaczenia.
null
Re: DL 1000 - Przeglądy - ceny - ASO
Mimi to nadal nie rozumiem takiej znacznej rozbieżności w cenie. Oczywiście przy założeniu, że mowa o takiej samej ilości czynności serwisowych przy danym przeglądzie. Motocykl po gwarancji więc aspekt utrzymania gwarancji nie ma tutaj znaczenia.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka