Dl 1050 chłodna refleksja.
Dl 1050 chłodna refleksja.
Wczoraj miałem okazję pierwszy raz na żywo zobaczyć w/w model.
Powiem szczerze nie dał bym tyle pieniędzy za niego.
Gdyby wersja XT była by skalkulowana na poziomie 50 tyś to może jeszcze, ale przy tej kwocie to bym szukał innego motocykla.
Na szczęście trafiłem na dobrą cenę mojego obecnego motocykla i bardzo się ciesze z tego powodu.
10 lat jeździłem dl 1000 i byłem bardzo zadowolony a teraz mając wybór to wolał bym kupić starą wersję która jeszcze jest dostępna za piekielnie dobre pieniądze niż pchać się w nowość. Szczerze rozczarował mnie nowy model bo jak widzę, tą chłodnicę z tymi syfami przykrytymi farbą i inne kwiatki to krew by mnie zalała gdybym go zamówił w ciemno.
Ale to jest moja opinia i każdy ma swoje zdanie w tej sprawie.
Powiem szczerze nie dał bym tyle pieniędzy za niego.
Gdyby wersja XT była by skalkulowana na poziomie 50 tyś to może jeszcze, ale przy tej kwocie to bym szukał innego motocykla.
Na szczęście trafiłem na dobrą cenę mojego obecnego motocykla i bardzo się ciesze z tego powodu.
10 lat jeździłem dl 1000 i byłem bardzo zadowolony a teraz mając wybór to wolał bym kupić starą wersję która jeszcze jest dostępna za piekielnie dobre pieniądze niż pchać się w nowość. Szczerze rozczarował mnie nowy model bo jak widzę, tą chłodnicę z tymi syfami przykrytymi farbą i inne kwiatki to krew by mnie zalała gdybym go zamówił w ciemno.
Ale to jest moja opinia i każdy ma swoje zdanie w tej sprawie.
ETZ 251; TDM 900; DL 1000; KTM 1290 Super Adventure S
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
Cóż, każdy ma swoje zdanie, takie jest prawo demokracji
Zaintrygowała mnie Twoja opinia na temat źle pomalowanej chłodnicy . Zaintrygowała mnie na tyle, że poszedłem do garażu aby to zobaczyć na własne paczałki. Jednak nie zauważyłem jakiegoś wadliwego malowania chłodnicy a tym bardziej jakiś brudów pod lakierem. Moja jest pomalowana dobrze.
Innych wad lakierniczych na ten moment również nie zauważyłem.
Zaintrygowała mnie Twoja opinia na temat źle pomalowanej chłodnicy . Zaintrygowała mnie na tyle, że poszedłem do garażu aby to zobaczyć na własne paczałki. Jednak nie zauważyłem jakiegoś wadliwego malowania chłodnicy a tym bardziej jakiś brudów pod lakierem. Moja jest pomalowana dobrze.
Innych wad lakierniczych na ten moment również nie zauważyłem.
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
Nie wiem ile zapłaciłeś ale pewnie koło 60 tyś.
Szkoda, że jest taki mały kiedyś mi to nie przeszkadzało ale teraz widzę plusy z dużego sprzętu bo lepiej chroni przed wiatrem i deszczem.
Już nie wspomnę o przemyślanych rozwiązaniach takich jak szyba kto wymyślił regulację, że musisz zejść aby zmienić jej pozycje chyba, że jedzie z Tobą akrobata i to zrobi podczas jazdy
Ale najbardziej boli mnie moc silnika i to, że podnieśli moment obrotowy w wyższa partię zakresu. Wielka szkoda bo traci przez to na elastyczności.
Szkoda, że jest taki mały kiedyś mi to nie przeszkadzało ale teraz widzę plusy z dużego sprzętu bo lepiej chroni przed wiatrem i deszczem.
Już nie wspomnę o przemyślanych rozwiązaniach takich jak szyba kto wymyślił regulację, że musisz zejść aby zmienić jej pozycje chyba, że jedzie z Tobą akrobata i to zrobi podczas jazdy
Ale najbardziej boli mnie moc silnika i to, że podnieśli moment obrotowy w wyższa partię zakresu. Wielka szkoda bo traci przez to na elastyczności.
ETZ 251; TDM 900; DL 1000; KTM 1290 Super Adventure S
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
Motocykl bardzo fajny ale ta szyba to jakiś dowcip.
Rozwiązanie w Tracer GT proste a genialne.
Rozwiązanie w Tracer GT proste a genialne.
Online
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
Nie wiem jak jest szyba w tracerze rozwiązana ale w tigerze jest śruba i sprężynka - jedną ręką wystarczy odchylić, 'przestawić' i puścić i już.
null
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
W Tracer jest taka dzwignia od wewnątrz, ktora ściskasz dłonią i podnosisz lub opuszczasz. W czasie jazdy 2 sekundy i szyba podniesiona.prebenny pisze:Nie wiem jak jest szyba w tracerze rozwiązana ale w tigerze jest śruba i sprężynka - jedną ręką wystarczy odchylić, 'przestawić' i puścić i już.
Generalnie DL1050 fajnym motocyklem jest.
W cenie nizszej niz AT ma wszystko to co jest potrzebne do szczęścia. Wiadomo że regulowany elwktrycznie zawias to duży pieniądz ale czy jest niezbędny.
Ja natomiast idąc tropem Motifa nie kupił bym AT, wolałbym dopłacić do KTMa czy Triumpha.
To AT jest przeszacowana i na siłę chce byc premium.
Z drugiej strony motocykle sa co raz droższe i 60k batatów za zabawkę to dużo bo powiedzmy szczerze - to jest zabawka.
Jak ktoś chce pojechać na dużą wyprawę w nieznane nowym motocyklem to kupi taniej i lepiej. Choćby T7.
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
no nie wiem czy każdy może mieć swoje zdanie, ty możesz pisać o demokracji inni już nie mogą bo posty są usuwane...Centrino pisze:Cóż, każdy ma swoje zdanie, takie jest prawo demokracji
zakłamanie piękne.
- Ocena: 17.64706%
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
Motif, piszmy i dyskutujmy o tym co nas wszystkich łączy, a nie o tym co może nas podzielić. Na to są inne miejsca, i tylko o to chodzi, nie psujmy sobie forum polityką itp.
- Ocena: 5.88235%
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Dl 1050 chłodna refleksja.
Dokładnie, to jest forum motocyklistów a nie politycznych frustratówDziadekH pisze:Motif, piszmy i dyskutujmy o tym co nas wszystkich łączy, a nie o tym co może nas podzielić. Na to są inne miejsca, i tylko o to chodzi, nie psujmy sobie forum polityką itp.
Iżu