Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Gmole i stelaż z płytą givi mam w cenie. Handbary są standardowo w wersji XT. Chyba sobie podaruję teraz wszystkie dodatki. Jedyne co to nadal myślę nad tym alarmem.
Gmole faktycznie, aż dziwne że nie są na standardowym wyposażeniu motocykla.
Leasing wybrałem, ubezpieczenie wybrałem. Wbrez pozorom cena 2800 od firmy leasingowej za ubezpieczenie była ofertą najlepszą ponieważ standardowo ubezpieczalnie naliczały mi 4800 zł.
Sprzedaż starego motocykla właśnie finaluzje. Teraz będzie trzeba zamówić czerwonego V-Stroma 650XT .
Gmole faktycznie, aż dziwne że nie są na standardowym wyposażeniu motocykla.
Leasing wybrałem, ubezpieczenie wybrałem. Wbrez pozorom cena 2800 od firmy leasingowej za ubezpieczenie była ofertą najlepszą ponieważ standardowo ubezpieczalnie naliczały mi 4800 zł.
Sprzedaż starego motocykla właśnie finaluzje. Teraz będzie trzeba zamówić czerwonego V-Stroma 650XT .
V-Strom 650 XT 2019
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
płyta givi zobacz zdjęciadamianKr pisze:z płytą givi mam w cenie. Handbary są standardowo w wersji XT.
https://www.stromtrooper.com/dl1000a-20 ... mbo-5.html
https://www.stromtrooper.com/dl1000a-20 ... mbo-3.html
standardowe osłony dłoni nie ochronią twoich nowych klamek przy upadku
cza zainwestować np. w barkbustery
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Nie planuję offroadu a mam już kufer centralny więc chciałbym go reużyć.
Myślałem, że handbary a barkbustery to to samo.
Myślałem, że handbary a barkbustery to to samo.
V-Strom 650 XT 2019
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
sorry nie zrozumiałem, że piszesz o płycie pod kufer
a ja gupi myślałem o osłonie silnika
a ja gupi myślałem o osłonie silnika
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
To po co ci szprychy=kłopotydamianKr pisze:Nie planuję offroad...
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
A czy ktoś z was korzysta z nawigacji/smartfona? Mnie jednak cięzko się podróżuje bez nawigacji więc myślę, żeby wyposażyć w nią vstroma. Przeszukałem katalog givi i znalazłem taki wspornik:
https://defender.net.pl/product-pol-103 ... Ap3C8P8HAQ
Wydaje się Ok, ponieważ smartfon jest mocowany dość wysoko. Poprzednio w bandicie miałem mocowany do kierownicy i efekt był taki, że musiałem później mocno pochylić głowę w dół żeby coś zobaczyć.
Czy ktoś korzystał z takiego bajeru?
https://defender.net.pl/product-pol-103 ... Ap3C8P8HAQ
Wydaje się Ok, ponieważ smartfon jest mocowany dość wysoko. Poprzednio w bandicie miałem mocowany do kierownicy i efekt był taki, że musiałem później mocno pochylić głowę w dół żeby coś zobaczyć.
Czy ktoś korzystał z takiego bajeru?
V-Strom 650 XT 2019
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Ok, V-Strom 650 XT czerwony, został zamówiony a leasing ogarnięty. Teraz tylko czekać . Czekanie o tyle gorsze, że jestem w tej chwili bez motocykla...
V-Strom 650 XT 2019
Online
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
No brawo! Pochwal się jak zawita u Ciebie
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Udało mi się ogarnąć pakiet ubezpieczeń OC + AC + NNW za 1530 zł. Ubezpieczenie przez leasing. Oferta dobra tylko wada taka że ubezpieczenie jest od kwoty netto.
V-Strom 650 XT 2019
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Kolega miał ubezpieczenie auta w leasingu na podobnych zasadach i musiał dopłacić VAT przy wypadku nie z jego winy.
Wysłane z mojego MI MAX 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI MAX 3 przy użyciu Tapatalka
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Tylko że VAT w przypadku samochodu to są już grubsze sumy. W przypadku V-Stroma 650 to jakieś 8300 do tego 50% do odliczenia i zostaje 4150 zł.
No cóż muszę nad tym jeszcze pomyśleć, czy nie zmienić na kwotę brutto lub ewentualnie netto + 50%.
No cóż muszę nad tym jeszcze pomyśleć, czy nie zmienić na kwotę brutto lub ewentualnie netto + 50%.
V-Strom 650 XT 2019
Online
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Można się umówić na netto+50%, ja tak miałem. Wtedy w razie W drugie 50% wlicza się w koszty.
Ale to dotyczy AC, nie wiem co ma do tego szkoda z winy innego kierowcy, wtedy jego OC powinno pokryć całość...
Ale to dotyczy AC, nie wiem co ma do tego szkoda z winy innego kierowcy, wtedy jego OC powinno pokryć całość...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
No właśnie, przecież OC nie może być od kwoty netto. Rozumiem, że w wypadku nie z jego winy stało się:
a). Sprawca uciekł i trzeba było skorzystać z AC.
b). Kasa z OC była żałosna i trzeba było dociągać z AC (o ile jest to możliwe?)
a). Sprawca uciekł i trzeba było skorzystać z AC.
b). Kasa z OC była żałosna i trzeba było dociągać z AC (o ile jest to możliwe?)
V-Strom 650 XT 2019
Re: RE: Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Jeśli nawiązujesz do mojej wypowiedzi, to musiałbym go dopytać o szczegóły. Chciałem Ci zwrócić uwagę na potencjalny problem.damianKr pisze:No właśnie, przecież OC nie może być od kwoty netto. Rozumiem, że w wypadku nie z jego winy stało się:
a). Sprawca uciekł i trzeba było skorzystać z AC.
b). Kasa z OC była żałosna i trzeba było dociągać z AC (o ile jest to możliwe?)
Winowajca nie uciekł i szkody były w okolicach szkody całkowitej. Nie pamiętam dlaczego musiał zapłacić VAT.
Wysłane z mojego MI MAX 3 przy użyciu Tapatalka
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Panowie powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa z tymi nieszczęsnymi hamulcami? Czytam i ponoć lepiej jest hamować na Flinstona .
Na moto jeszcze czekam tak więc mogę podpytać dealera o tuning hamulców, pytanie czy warto montować stalowy oplot i klocki sintermetalowe. W przypadku klocków sinterowych trzeba pewnie również wymienić płyn hamulcowy na bardziej 'sportowy'?
Przedtem jeździłem małym Banditem 650N no i ten motocykl również słynie ze słabych hamulców, do tego przewody gumowe były już sparciałe. Tak więc zastanawiam się czy hamulce w V-Stromie będą na plus czy na minus w porównaniu z banditem.
Na moto jeszcze czekam tak więc mogę podpytać dealera o tuning hamulców, pytanie czy warto montować stalowy oplot i klocki sintermetalowe. W przypadku klocków sinterowych trzeba pewnie również wymienić płyn hamulcowy na bardziej 'sportowy'?
Przedtem jeździłem małym Banditem 650N no i ten motocykl również słynie ze słabych hamulców, do tego przewody gumowe były już sparciałe. Tak więc zastanawiam się czy hamulce w V-Stromie będą na plus czy na minus w porównaniu z banditem.
V-Strom 650 XT 2019
Online
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Nie przesadzajmy, ja jeżdżę moim czwarty sezon, w tym trochę tysięcy km z pełnym ładunkiem i jakoś żyję W nowym hamulce są lekko poprawione, wg mnie nie ma tragedii ale jak ktoś jest przyzwyczajony do wyższej półki to powie, że to spowalniacze. Przejedziesz się to sam ocenisz a klocki można zmienić we własnym zakresie albo ostatecznie przy pierwszym przeglądzie.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
nie mam porównania, v strom to mój pierwszy motocykl
zawsze jak czytam, że 650 ma "spowalniacze" to się trochę dziwie tym narzekaniom
wg mojej oceny jakość hamulców jest dobra, ale może po prostu czegoś nie rozumiem
z tym, że piszę o roczniku 2018
czy na przełomie lat zostały wprowadzone jakieś zmiany w układzie hamulcowym 650 ?
zawsze jak czytam, że 650 ma "spowalniacze" to się trochę dziwie tym narzekaniom
wg mojej oceny jakość hamulców jest dobra, ale może po prostu czegoś nie rozumiem
z tym, że piszę o roczniku 2018
czy na przełomie lat zostały wprowadzone jakieś zmiany w układzie hamulcowym 650 ?
Online
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
Tak, jak pisałem w innym wątku - ostatnio jeździłem rocznikiem 2019 i hamulce są wg mnie wyraźnie twardsze, szybciej łapią niż w moim. U mnie muszę wcisnąć klamkę do połowy, żeby zaczął hamować, w nowym tego nie ma. Swego czasu @Iżu pisał, że zmodyfikowali pompę hamulcową, chyba tak jest rzeczywiście ale to moje wrażenie, może któryś z kolegów potwierdzi.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Dostępny budżet a zakup V-Stroma 650.
W "starych" maluchach hamulce to takie spowalniacze, te nowsze modele mają juz lepiej, choć nadal gorzej niż duży DL czy inne motocykle.
Ja jak wsiadam na VTR-kę po DL-u to prawie zawsze pierwsze hamowanie jest zbyt gwałtowne, bo w VTR po prostu palcem pociągnę klamkę i moto ryje przodem, w drugą stronę z kolei, jak dłużej pojeżdżę VTR i przyzwyczaję się do precyzyjnych hebli to po wskoczeniu na DL-a mam wrażenie jakby w ogóle hamulca nie było, bo klamka wpada głęboko i dosyć miękko i nie ma tego czucia i dozowalności jak w innych ( lepszych pod tym względem ) moto.
Ja jak wsiadam na VTR-kę po DL-u to prawie zawsze pierwsze hamowanie jest zbyt gwałtowne, bo w VTR po prostu palcem pociągnę klamkę i moto ryje przodem, w drugą stronę z kolei, jak dłużej pojeżdżę VTR i przyzwyczaję się do precyzyjnych hebli to po wskoczeniu na DL-a mam wrażenie jakby w ogóle hamulca nie było, bo klamka wpada głęboko i dosyć miękko i nie ma tego czucia i dozowalności jak w innych ( lepszych pod tym względem ) moto.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl