Witam.
Chce sobie kupić navi, myślałem na początku o Navitel g550, chyba to właściwy model, ale z tego co wyczytałem, oglądałem filmiki na yt to jest...
Ostatni post
... na pogodę w czasie rzeczywistym itd itd...
...
Garmin Zumo XT2 ma pogodę z radarem w czasie rzeczywistym (oczywiście jak ma podłączenie do...
Witam.
Chciałem poruszyć temat w którym jestem zielony jak trawa na wiosnę.... a dokładnie współdzialanie interkomów różnych marek. :?
Jeśli...
Ostatni post
Obecnie najtaszy model ktory mam do jazdy po miesbmcie to Interkom Ejeas V6 Pro TYP-C za ok 135pln/szt. Na poczatek wystarczy. A jak masz kasy wiecej...
Czołem. Zakładam nowy temat w którym opisze pierwsze (i dalsze) wrażenia z użytkowania zakupionej zabawki - terminala CarPlay/AndroidAuto zakupionego...
Ostatni post
Staszek dobrze opisał to zachowanie. Problem 100% po stronie wersji na iOS, pytanie czy Yanosik nie potrafi w iOS czy iOS nie potrafi w BT....
Zakupiłem i częściowo działa poprawnie ale mam pytania.
1. czy to normalne że w telefonie sa dwa takie same urządzenia bluetooth ?
2. połączyłem sie...
Ostatni post
Ad1. Nie zauważyłem takiej dolegliwości muszę się przyjzec.
Ad.2 z tymi komendami głosowymi to są jaja. już na yt filmiki że nawet angielsko...
Trafiłem ostatnio na nową aplikację o nazwie Calimoto. Jest to nawigacja dedykowana specjalnie na motocykle i robiona przez motocyklistów - aktualnie...
Ostatni post
Dodali język polski w najnowszej wersji aplikacji
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Witam.
Kolega z którym często jeżdżę kupił sobie chyba najtańszego chińczyka na rynku, Noeci GoCom4 :lol: :mrgreen: od kilku dni próbujemy się...
Ostatni post
Próbowaliśmy na chyba wszystkie możliwe sposoby się połączyć i się nie udalo :| chyba zbyt wielka przepaść hehehehee, ale zrobiliśmy połączenie przez...
Hej Towarzystwu. Stoję na rozdrożu, chcę interkom z meshem i przewertowałem sporo internetu, gdzie praktycznie każdy mówi CARDO.... wydatek nie mały,...
Cześć,