GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
GIVI 307 SX TankBag 15 litrowy z możliwością powiększenia przestrzeni. Jest wodoodporny sam w sobie, dodatkowo posiada szczelne wodoodporne suwaki. Posiada dwie boczne kieszonki i jedna komorę dodatkowym workiem wodoszczelnym wewnątrz którym możemy oddzielić komorę główną. Suwaki komory głównej maja dodatkowe oczka do których możemy np. tak jak w walizkach podróżnych użyć do zamknięcia dodatkowej kłódki lub innego zabezpieczenia (nie ma w zestawie). Folia pozwala na obsługę urządzeń dotykowych a dodatkowe szczelne wejście z przodu pozwala na zamontowanie dodatkowego kabla do ładowania dowolnego urządzenia czy tez HUB’a USB. Standardowo mocowaniem jest Tanklock który ma możliwość regulacji pożenią (przód tył) w pięciu zakresach. Maksymalny udźwig według producenta 2kg, pojemność 15 litrów. W zestawie mamy pasek dodatkowy do noszenia na ramieniu.
Wymiary:
Wysokość 180-210 (210 po powiększeniu)
Długość 350
Szerokość 270
Poniżej ling do strony GIVI i instrukcji
https://www.givi.it/soft-bags/Tank%20Ba ... 20TANKLOCK
https://media.givi.it/XN-Prodotti/istruzioni/XS307.pdf
Tankbag otrzymujemy wraz z dodatkowa torbą jak niżej na zdjęciu. Ma dodatkowy Mapnik dostępny w komplecie, dedykowany również do Tabletów
Przelotka do dodatkowych kabli, tutaj również widać pasek który możemy zapiać na kierownicę jako dodatkowe zabezpieczenie
Worek zintegrowany z TankBagiem pozwalający dodatkowo zabezpieczyć bagaż lub podzielić główna komorę na dwie osobne części
Wewnątrz na zapince w futerale foliowym jest dostępny pokrowiec przeciwdeszczowy
Widok zza powiększonego Tankbaga jest bardzo dobry, nie przesłania żadnych informacji na zegarach
Istnieje możliwość regulacji 5 cio stopniowej położenia na zbiorniku, ja z racji tak a nie inaczej ustawionej kierownicy korzystam z maksymalnego wysunięcia w stronę motocyklisty
Zamek na pasku zabezpieczający mocowany do kierownicy ma dodatkowa osłonę zapobiegająca rysowaniu np. samej kierownicy
U mnie niestety przy maksymalnym skręcie kierownica dotyka tankbag i w przypadku zablokowania kierownicy z kluczyka w tej pozycji wyjecie tangbaga, niestety może skutkować rysowaniem kierownicy przez dolny suwak
Również za wadę można uznać kwestie wizualne przy takim ustawieniu mocowania niestety mamy nie wykorzystana przestrzeń pod tankbagiem
Wymiary:
Wysokość 180-210 (210 po powiększeniu)
Długość 350
Szerokość 270
Poniżej ling do strony GIVI i instrukcji
https://www.givi.it/soft-bags/Tank%20Ba ... 20TANKLOCK
https://media.givi.it/XN-Prodotti/istruzioni/XS307.pdf
Tankbag otrzymujemy wraz z dodatkowa torbą jak niżej na zdjęciu. Ma dodatkowy Mapnik dostępny w komplecie, dedykowany również do Tabletów
Przelotka do dodatkowych kabli, tutaj również widać pasek który możemy zapiać na kierownicę jako dodatkowe zabezpieczenie
Worek zintegrowany z TankBagiem pozwalający dodatkowo zabezpieczyć bagaż lub podzielić główna komorę na dwie osobne części
Wewnątrz na zapince w futerale foliowym jest dostępny pokrowiec przeciwdeszczowy
Widok zza powiększonego Tankbaga jest bardzo dobry, nie przesłania żadnych informacji na zegarach
Istnieje możliwość regulacji 5 cio stopniowej położenia na zbiorniku, ja z racji tak a nie inaczej ustawionej kierownicy korzystam z maksymalnego wysunięcia w stronę motocyklisty
Zamek na pasku zabezpieczający mocowany do kierownicy ma dodatkowa osłonę zapobiegająca rysowaniu np. samej kierownicy
U mnie niestety przy maksymalnym skręcie kierownica dotyka tankbag i w przypadku zablokowania kierownicy z kluczyka w tej pozycji wyjecie tangbaga, niestety może skutkować rysowaniem kierownicy przez dolny suwak
Również za wadę można uznać kwestie wizualne przy takim ustawieniu mocowania niestety mamy nie wykorzystana przestrzeń pod tankbagiem
DL650A L8
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Artykuł napisany wzorowo jak przystało na Lorda
Ja się tylko zapytam czy nie przeszkadza Ci podczas jazdy ten odbijający światło mapnik, którego de facto nie można zdemontować z tego co pamiętam?
Dodatkowa część nakładana na górę służy ponoć do zamontowania tabletu.
Pamiętajmy że umieszczenie telefonu lub tabletu w Tank Bagu i korzystanie z niego w ten sposób może skończyć się glebą, bo odrywamy wzrok od drogi patrząc znacznie niżej niż normalnie.
Ze względu na oczojebny mapnik, który według mnie będzie skutecznie oślepiał podczas jazdy, szukam czegoś z innym rozwiązaniem i wygląda na to iż najlepiej sprawdzi się mała lub duża oryginalna torba Suzuki lub jej odpowiednik, czyli SW-Motech Evo Daypack 5-9 l. lub Evo City 11-15 l.
Można jeszcze pomyśleć nad torbą firmy Shad, modele E-10P i E-16P wyglądają całkiem fajnie.
Ja się tylko zapytam czy nie przeszkadza Ci podczas jazdy ten odbijający światło mapnik, którego de facto nie można zdemontować z tego co pamiętam?
Dodatkowa część nakładana na górę służy ponoć do zamontowania tabletu.
Pamiętajmy że umieszczenie telefonu lub tabletu w Tank Bagu i korzystanie z niego w ten sposób może skończyć się glebą, bo odrywamy wzrok od drogi patrząc znacznie niżej niż normalnie.
Ze względu na oczojebny mapnik, który według mnie będzie skutecznie oślepiał podczas jazdy, szukam czegoś z innym rozwiązaniem i wygląda na to iż najlepiej sprawdzi się mała lub duża oryginalna torba Suzuki lub jej odpowiednik, czyli SW-Motech Evo Daypack 5-9 l. lub Evo City 11-15 l.
Można jeszcze pomyśleć nad torbą firmy Shad, modele E-10P i E-16P wyglądają całkiem fajnie.
Iżu
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Tak zgadza się czasami światło może się odbijać, ale jak włożysz mapę pod spód jest już OK. Co prawda tej pierwszej folii jako mapnika nie używam bo jest dla mnie za mały, wolę ten drugi nakładany tam większość map mi pasuje (ten od Tabletu
Izu zgada się że pewnie mniejszy byłby lepszy , ale jak to już tu niejedna osoba napisała jak już jadę to wykorzystuje przestrzeń do zabrania wszystkiego A tak naprawdę to co zawsze mam to Apteczka, ładowarka do baterii do kamerki, zestaw kluczy dodatkowych (m.in do koła), jakieś tam kabelki, izolacje, Pas biodrowy jakby wiało po nerach, cieplejsza kominiarkę, smar do łańcucha do momentu powrotu olejarki, mocowania w ilości dużej do kamery, wode , ciuchy wodoszczelne, spodnie i kurta .
Co do artykułu, staram się brać przykład z bardziej doświadczonych forumowiczów (Iżu mowa tu o tobie )
Izu zgada się że pewnie mniejszy byłby lepszy , ale jak to już tu niejedna osoba napisała jak już jadę to wykorzystuje przestrzeń do zabrania wszystkiego A tak naprawdę to co zawsze mam to Apteczka, ładowarka do baterii do kamerki, zestaw kluczy dodatkowych (m.in do koła), jakieś tam kabelki, izolacje, Pas biodrowy jakby wiało po nerach, cieplejsza kominiarkę, smar do łańcucha do momentu powrotu olejarki, mocowania w ilości dużej do kamery, wode , ciuchy wodoszczelne, spodnie i kurta .
Co do artykułu, staram się brać przykład z bardziej doświadczonych forumowiczów (Iżu mowa tu o tobie )
DL650A L8
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Mam tankbag Oxforda z wielkim mapnikiem i moze z racji, ze zawsze jezdze z blenda nie mialem problemu z odbijajacym sie swiatlem.
Natomiast odczuwalem to niemilosiernie na wodoodpornym uchwycie na telefon z taka folia mimo blendy i usialem zmieniac kat pochylenia uchwytu aby swiecilo gdzie indziej - w rezultacie zdjalem go z motocykla.
Boso, ale w ostrogach.
Natomiast odczuwalem to niemilosiernie na wodoodpornym uchwycie na telefon z taka folia mimo blendy i usialem zmieniac kat pochylenia uchwytu aby swiecilo gdzie indziej - w rezultacie zdjalem go z motocykla.
Boso, ale w ostrogach.
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Widziałem wygląda bardzo solidne i dzięki temu, że nie dolega do baku pewnie wygodniej się nosi na ramieniu. Więc nie można mieć wszystkiego.
DL 650 (2018) / DL 1050XT (2021)
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Trochę gramatycznych nasypane, ale...Iżu pisze:Artykuł napisany wzorowo jak przystało na Lorda
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Ja się nawet zastanawiałem czy się tego nie leczy ale chyba jest już a późnoStruna pisze:Trochę gramatycznych nasypane, ale...Iżu pisze:Artykuł napisany wzorowo jak przystało na Lorda
DL650A L8
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Hehehe - za naszych czasów nie było takich "chorób"
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Mam tego tankbaga i sobie go bardzo chwalę. Zostawiam go sobie to Tenerki.
Jeśli chodzi o mocowanie do tancklocka to w DLu miałem ustawione w środkowej pozycji. I w tej pozycji nie zahaczał o kierownicę ani nie odstawał tak bardzo od baku jak to widać na zdjęciach Lorda.
Jego pojemność dla mnie jest wystarczająca. Mieszczą się do niego drobiazgi które chce mieć "pod ręką". Woziłem w nim lustrzankę (alpha 200 + obiektyw tamron 17-50 zapakowane w etui, więc małe to nie było), wodę 0,5l, dokumenty, portfel, kable do ładowania telefonu, telefon. Na postojach pakowałem tam jeszcze nawigację. Teraz latam z mniejszym kompaktem więc miejsca jest więcej
Osobiście jakieś odbijające się światło od góry w ogóle mi nie przeszkadza. Praktycznie czegoś takiego nie zauważam. Jednakże wsadzony telefon pod mapnik (tak aby był widoczny) bardzo mocno się nagrzewa w słońcu. Ekran musi też być ustawiony na maksymalne świecenie (bo dość słabo go widać).
W ostatnim filmiku, który wrzuciłem z relacji wyjazdu na Bałkany w pierwszych 5 minutach kilka razy go widać. Kamerka zamontowana była na szczęce więc minimalnie niżej od linii wzroku. Pomimo tego można zaobserwować że tankbag w żaden sposób nie zasłania zegarów i nie przeszkadza podczas jazdy.
Ja osobiście go polecam, pomimo że trzeba trochę więcej zapłacić w porównaniu do konkurencji.
Jeśli chodzi o mocowanie do tancklocka to w DLu miałem ustawione w środkowej pozycji. I w tej pozycji nie zahaczał o kierownicę ani nie odstawał tak bardzo od baku jak to widać na zdjęciach Lorda.
Jego pojemność dla mnie jest wystarczająca. Mieszczą się do niego drobiazgi które chce mieć "pod ręką". Woziłem w nim lustrzankę (alpha 200 + obiektyw tamron 17-50 zapakowane w etui, więc małe to nie było), wodę 0,5l, dokumenty, portfel, kable do ładowania telefonu, telefon. Na postojach pakowałem tam jeszcze nawigację. Teraz latam z mniejszym kompaktem więc miejsca jest więcej
Osobiście jakieś odbijające się światło od góry w ogóle mi nie przeszkadza. Praktycznie czegoś takiego nie zauważam. Jednakże wsadzony telefon pod mapnik (tak aby był widoczny) bardzo mocno się nagrzewa w słońcu. Ekran musi też być ustawiony na maksymalne świecenie (bo dość słabo go widać).
W ostatnim filmiku, który wrzuciłem z relacji wyjazdu na Bałkany w pierwszych 5 minutach kilka razy go widać. Kamerka zamontowana była na szczęce więc minimalnie niżej od linii wzroku. Pomimo tego można zaobserwować że tankbag w żaden sposób nie zasłania zegarów i nie przeszkadza podczas jazdy.
Ja osobiście go polecam, pomimo że trzeba trochę więcej zapłacić w porównaniu do konkurencji.
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Pewnie kwestia innego modelu DL-a - te nowsze są "cieńsze" w pasie.gorghu pisze: Jeśli chodzi o mocowanie do tancklocka to w DLu miałem ustawione w środkowej pozycji. I w tej pozycji nie zahaczał o kierownicę ani nie odstawał tak bardzo od baku jak to widać na zdjęciach Lorda.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
No to dopiszę dwa słowa po użytkowaniu po prawie roku czasu. Niestety pierwsza reklamacja w październiku 2018, nie pisałem o niej bo myślałem że to może przypadek. Padł mi suwak poszerzenia głębokości Tangbaga tam po lewej stronie gdzie jest on zapięty do końca, przy rozpinaniu haczył on zawsze o wzmocnienie spodu no w końcu nie wytrzymał . Reklamacja uznana więc sprawę uważałem za zamkniętą.
Niestety na dniach znowu poszedł do reklamacji. O ile byłem wyczulony na fakt suwaka dolnego o tyle nie spodziewał się tym razem problemów z drugim.
Tym razem odkleił /odpruł się suwak głównej komory z lewej strony na rogu. Dzisiaj oddałem do reklamacji. Zobaczymy co będzie. Dałem dwie opcje do wybory:
1. zamiana na wyższy model z moja dopłata
2. zwrot gotówki.
Upatrzyłem sobie model 320 trochę lepiej będzie pasował do tego zbiornika
Niestety na dniach znowu poszedł do reklamacji. O ile byłem wyczulony na fakt suwaka dolnego o tyle nie spodziewał się tym razem problemów z drugim.
Tym razem odkleił /odpruł się suwak głównej komory z lewej strony na rogu. Dzisiaj oddałem do reklamacji. Zobaczymy co będzie. Dałem dwie opcje do wybory:
1. zamiana na wyższy model z moja dopłata
2. zwrot gotówki.
Upatrzyłem sobie model 320 trochę lepiej będzie pasował do tego zbiornika
DL650A L8
Re: GIVI 307 SX TankBag jako alternatywa droższych rozwiązań
Ja również zdecydowałem się na zakup tego tankbaga. Użytkuję go gdzieś od maja tego roku.
Z pojemności jestem zadowolony.
Nawet nie próbowałem blokować kierownicy z zamontowanym tankbagiem, żeby go nie uszkodzić uchwytem handbara. Jak to mawiają w informatyce - może to nie błąd w projektowaniu, ale zamierzona cecha produktu
Dla mnie obecnie jest to największy i jedyny mankament tego tankbaga.
Z pojemności jestem zadowolony.
Gorzej z umiejscowieniem na DL 650 2012 - pomimo maksymalnego odsunięcia go do tyłu i tak dociskam do niego uchwytem do handbara nota bene tej samej firmy .... Niestety włoscy inżynierowie nie sprawdzili czy ich produkty są kompatybilne po zainstalowaniu na danym modelu .Lord pisze: ...
U mnie niestety przy maksymalnym skręcie kierownica dotyka tankbag i w przypadku zablokowania kierownicy z kluczyka w tej pozycji wyjecie tangbaga, niestety może skutkować rysowaniem kierownicy przez dolny suwak
...
Nawet nie próbowałem blokować kierownicy z zamontowanym tankbagiem, żeby go nie uszkodzić uchwytem handbara. Jak to mawiają w informatyce - może to nie błąd w projektowaniu, ale zamierzona cecha produktu
Dla mnie obecnie jest to największy i jedyny mankament tego tankbaga.
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy