Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Cześć, kilka tygodni temu miałem okazję przejechać się najnowszym modelem kultowego motocykla turystycznego jakim jest - Harley Davidson Ultra Limited 2019, był to jak do tej pory najcięższy sprzęt jakim do tej pory jeździłem gdyż na sucho waży on aż - 399 kg. (bez płynów).
Jeśli doliczymy paliwo, olej, płyn chłodniczy, hamulcowy itd. masa wzrośnie do około 425 kg. a więc wraz ze mną waga tego monstrum wyniosła około - 530 kg. :o
Wysokość siodła kierowcy w tej maszynie to zaledwie - 740 mm, a pojemność zbiornika paliwa to - 22,7 l.
Harley Davidson Ultra Limited (1).JPG
Harley Davidson Ultra Limited (2).JPG
Harley Davidson Ultra Limited (3).JPG
Motocykl wyposażono w silnik - Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight® 114 (1868 cm3) V-Twin, który generuje maksymalny moment obrotowy - 164 Nm (3'000 obr/min), producent wprawdzie nie podaje mocy maksymalnej, ale zgodnie z tym co mówił dealer wynosi ona około - 90 KM, silnik ten wkręca się zaledwie do - 5'500 obr/min, później jest już odcina, napęd tylnego koła realizowany jest tradycyjnie za pomocą pasa zębatego, który po około mniej więcej po 60 tysiącach km. należy wymienić na nowy, w zależności od lat użytkowania i stopnia zużycia.
Charakterystyczną cechą tego pieca jest to iż zastosowano w chłodzonych cieczą głowicach po 4 zawory na cylinder, motor ma także wałek wyrównoważający, są też oczywiście dwie małe chodniczki umieszczone przed podestami kierowcy.
Harley Davidson Ultra Limited (20).JPG
Harley Davidson Ultra Limited (7).JPG
Obok chłodnic znajduje się specjalna przegroda, którą po otwarciu w gorące dni kieruje napływające powietrze na cylindry, co ma podnieść komfort termiczny podróży kierowcy (niwelować gorąc od silnika)
Harley Davidson Ultra Limited (11).JPG
Po zajęciu miejsca na niezwykle wygodnej kanapie (duży plus) naszym oczom ukazuje się potężna szeroka owiewka połączona z małą szybką, zastosowano tu niezbyt czytelne analogowe zegary między innymi - prędkościomierz w który wbudowano mizerny wyświetlacz LCD rodem z zegarków CASIO :lol: który pokazuje podstawowe parametry takie jak spalanie, przebiegi itd., mamy na desce także analogowy obrotomierz, wskaźnik ilości paliwa i woltomierz, poniżej znajduje się duży kolorowy wyświetlacz nawigacji, audio, radia cyfrowego DAB+.
Obsługa systemu - BOOM!™ GTS jest dosyć prosta choć wymaga przyzwyczajenia, podobnie jak te dziwaczne kierunkowskazy obsługiwane z każdej strony kierownicy, czyli skręcając w prawo naciskamy prawy przełącznik, a skręcając w lewo ten przy lewej rączce, w sumie dosyć szybko się do tego przyzwyczaiłem, oczywiście zgodnie z najnowszą modą możemy połączyć swojego smartfona do systemu HD, sprawdziłem i to działa.
W górnej części owiewki znajduje się regulowany wlot powietrza, który ma za zadanie poprawić opływ powietrza wokół kasku, w praktyce to kompletnie nic nie daje, podczas jazdy zdecydowanie brakuje wyższej szyby, tą oczywiście można dokupić z bardzo dużej gamy dostępnych akcesoriów.
Maszyna jest wyposażona w dostęp bez-kluczykowy, ale w razie jego uszkodzenia motocykl uruchomimy za pomocą specjalnego kodu.
Harley Davidson Ultra Limited (4).JPG
Po pierwszych metrach jazdy zacząłem się przyzwyczajać do tej "wersalki", choć gabaryty połączone z masą tego motocykla zdecydowanie utrudniają manewry parkingowe, zwłaszcza że w tym konkretnym egzemplarzu nie było elektrycznego biegu wstecznego (dostępny na zamówienie za opłatą około 10'000 zł :shock:)
Motocykl - Horley Davidson Ultra Limited - wyposażono w 6-biegową skrzynię i sprzęgło wspomagane hydraulicznie, niestety zarówno jedno jak i drugie działa bardzo topornie, skrzynia ma długie skoki (jak w Ursusie mojego Teścia :lol:) , dźwignię wykonano w ten sposób, by można było wrzucać biegi także piętą, w praktyce nie da się wbić biegu bez charakterystycznego stuku zarówno w górę jak i dół nawet stosując przegazówki, motocykl wyposażono także w system kontroli trakcji.
Dźwignia sprzęgła (z pompą płynu) z kolei jest dosyć spora i działa zaskakująco twardo co dało mi się później we znaki.. ponoć wszystkie Harleye tak mają.
Sporym problemem okazało się znalezienie biegu neutralnego, kilka razu w ogóle nie mogłem go wbić, nie pomagał w tym także wskaźnik biegu działający tylko po puszczeniu klamki sprzęgła.
Hamulce jakie zastosowano w tym sprzęcie działają poprawnie, mamy oczywiście ABS wedle zapewnień producenta są to Reflex™ Brembo®, ale chyba przez tą masę skuteczność ich działania nie powala, dlatego trzeba zachować sporą rozwagę bo zatrzymanie tego kolosa może nieco trwać..
Harley Davidson Ultra Limited (8).JPG
Harley Davidson Ultra Limited (9).JPG
Gdy już motocykl zacznie jechać nie odczuwamy tej wielkiej masy, tu należy zaznaczyć że to nie jest sprzęt lubiący skręcać, zarówno nisko umieszczone amortyzowane podesty jak i wysoki środek ciężkości nie ułatwiają prowadzenia Harleya zwłaszcza przy niskich prędkościach, ewidentnie motocykl najlepiej się czuje na długich prostych.
Harley Davidson Ultra Limited (12).JPG
Na starcie spod świateł maszyna katapultuje się dosyć sprawnie ze względu na potężny moment obrotowy tego silnika, ale musimy pamiętać że 5'500 obr/min to max dla tego pieca, konieczna jest więc szybka zmiana biegów, a te jak już pisałem wchodzą dosyć topornie, tym niemniej udało mi się tym kolosem rozpędzić do prędkości 175 km/godz., przy takim pędzie maszyna prowadziła się bardzo stabilnie, ale bardzo uciążliwa była zbyt niska szyba generująca duże szumy w kasku.
Harley Davidson Ultra Limited (10).JPG
Na plus bardzo zaskoczył mnie silnik Twin-Cooled™ Milwaukee-Eight® 114 (1868 cm3), gdyż dzięki zastosowaniu w nim wałka wyrównoważającego pracuje on bardzo płynnie i naprawdę niewiele drga (głównie na wolnych obrotach), natomiast chłodzenie cieczą głowic poprawiło też wymianę ciepła, w silniku zastosowano także cztery zawory na cylinder dzięki czemu spełnia on normę Euro-4.
Na pochwałę zasługują także dosyć pojemne plastikowe kufry, boczne możemy łatwo zdemontować co ułatwia obsługę techniczną tylnej części motocykla, jedynym mankamentem jest konieczność osobnego zamykania specjalnym kluczykiem każdego z kufrów, gdyż nie ma tu zamka centralnego, natomiast sam metalowy mechanizm jest bardzo solidny.
Harley Davidson Ultra Limited (16).JPG
harley Davidson Ultra Limited (15).JPG
Kufer centralny otwiera się na bok, jego pojemność wydaje się wystarczająca a gdy braknie nam pojemności resztę gratów można doczepić do stalowego stelaża umieszczonego nad nim.
Harley Davidson Ultra Limited (17).JPG
Harley Davidson Ultra Limited (19).JPG
Motocykl Harley Davidson Ultra Limited wyposażono w niezłe oświetlenie, wprawdzie tylna lampa i wszystkie kierunkowskazy są na zwykłych żarówkach, ale za to zarówno przednia lampa jak i boczne halogeny wyposażono w oświetlenie LED, co na pewno poprawia widoczność drogi i samego motocykla.
Harley Davidson Ultra Limited (14).JPG
Całkiem nieźle sprawują się boczne lusterka, nie są wprawdzie zbyt duże ale dzięki szerokiemu rozstawieniu całkiem sporo w nich widać
Harley Davidson Ultra Limited (18).JPG
Muszę przyznać że podczas zdjęć na placu bardzo zestresowała mnie boczna kosa, gdyż jej kąt otwarcia budził obawy iż samoczynnie się złoży..
Harley Davidson Ultra Limited (21).jpg
Jednak jak się później dowiedziałem większość bocznych podnóżków tego producenta ma specjalną blokadę, która uniemożliwia złożenie się podnóżka i upadek motocykla jeśli jest on obciążony.

Reasumując - Harley Davidson Ultra Limited jest specyficznym motocyklem gwarantującym duży komfort podróży zarówno dla kierowcy jak i pasażera, ta wersja posiada także całkiem niezłą pojemność kufrów, zaskakująco gładko pracuje nowy silnik czego nie można już powiedzieć ani o skrzyni biegów ani o twardym sprzęgle, nie jest to maszyna lubiąca zakręty i ogólnie duże prędkości choć z racji sporej masy prowadzi się wtedy pewnie, przeszkadza przede wszystkim mizerna ochrona głowy przed wiatrem, choć z racji szerokiej owiewki poniżej linii kasku jest świetnie, silnik podczas szybkiej jazdy generuje też już spory hałas, choć niektórzy pewnie uznają to za plus 8-)
Niestety z racji dużej szerokości ten Harley kompletnie nie nadaje się do jazdy w mieście, nie ma w zasadzie mowy o tym by przeciskać się nim między samochodami, sprzęt nie pojedzie także po szutrach a jeśli na siłę będziemy go wykorzystywać w takich warunkach wpłynie to także negatywnie na trwałość paska napędowego (piasek).
Maszynę wyceniono na kwotę - 133'440 zł. to dużo zważywszy na to czego można oczekiwać po takiej jeżdżącej "wersalce", osobiście zdecydowanie wolałbym nowe BMW K160 GT lub Hondę Gold Wing Tour, którymi nie dawno jeździłem, ale cóż.. za takim Harleyem ogląda się każdy, brzmi pięknie i mimo że jeździ dosyć topornie jest to co by nie gadać - rasowy amerykański Harley Davidson co dla wielu klientów jest ważniejsze od tego jak to jeździ :D

Tradycyjnie w tym wątku wrzucę filmik z pierwszych wrażeń z jazdy na który już teraz serdecznie zapraszam 8-)
Ostatnio zmieniony 08 sie 2019, 11:00 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.


Iżu

Online
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Iżu pisze:w silniku zastosowano także cztery zawory na cylinder co poprawiło spalanie mieszanki dzięki czemu spełnia on normę Euro-4.
A to info, to z folderu reklamowego, czy jakieś wewnętrzne nietrafione przemyślenia ?


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Struna pisze:
Iżu pisze:w silniku zastosowano także cztery zawory na cylinder co poprawiło spalanie mieszanki dzięki czemu spełnia on normę Euro-4.
A to info, to z folderu reklamowego, czy jakieś wewnętrzne nietrafione przemyślenia ?
To informacja od dealera Harley Davidson Katowice


Iżu

Online
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Marketingowa papka - ilość zaworów na cylinder ma się nijak do normy EURO.
Silniki HEMI do dzisiaj mają po dwa ogromne zawory na baniak i jakoś normy spełniają.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

W poniedziałek znowu będę jeździł HD, tym razem modelami - FXD 114 oraz Sport Glide :D
Dla mnie Harley Davidson to całkowita nowość, tym niemniej szukam takiego modelu który by po prostu jeździł dając choćby tyle frajdy co moja Suka 8-) ciekawe czy uda mi się coś takiego znaleźć u tego producenta.


Iżu

Online
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Sportster może


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Coś z "marketingowej papki" dla niedowiarków takich jak ja :D

https://inforiders.pl/2016/09/14/milwau ... davidsona/

Zachęcam każdego do testowania nowych motocykli także takich "wersalek" :lol:


Iżu

Online
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Ot i właściwe wyjaśnienie
Każdy z silników Milwaukee-Eight produkuje 10 proc. więcej momentu obrotowego i 11 proc. wyższe przyspieszenie niż w Twin Cam. Czterozaworowe głowice zwiększają przepływ wlotu i wydechu o 50 proc.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
morhot
A2
Posty: 235
Rejestracja: 18 lut 2019, 13:12
Lokalizacja: Myślenice

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: morhot »

Iżu pisze:Dla mnie Harley Davidson to całkowita nowość, tym niemniej szukam takiego modelu który by po prostu jeździł dając choćby tyle frajdy co moja Suka 8-) ciekawe czy uda mi się coś takiego znaleźć u tego producenta.
V-Rod 8-)
Tyle że nowego już nie przetestujesz u dealera. Produkcja zakończona w 2017.


armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure :-)
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: pyra »

Przede wszystkim, trza zmienić myślenie. Armatura ma taka być i porównywać należy tylko z inną armaturą.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Centrino »

Armatura to armatura. Nadaje się tylko na proste amerykańskie drogi. Tam gdzie masz 100km prostej bez żadnego zakrętu.
Przeciskanie się w korkach między samochodami?? Nie nie, ten motocykl jest do lansu a nie do szybkiego przemieszczania po mieście.
Wysoko środek ciężkości?? Czy aby się tu nie pomyliłeś?? Przy tej wadze motocykla, wysoko umieszczony środek ciężkości utrudniałby stanie np na światłach siedząc na 4 literach - a podejrzewam, że nie miałeś z tym problemów??


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: pyra »

Odrobinę lżejszą Yamahą V Star 1300, pokonałemTransfogarsą bez problemu, i żaden GejeS nam nie podskoczył, a było tego sporo. Również szerokość, tak naprawdę nie przeszkadza w korkach. Przecież sztormiaki z kuframi też ma sporą szerokość.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Online
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

A kto na codzień po mieście z kuframi bocznymi śmiga ? ;)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Centrino pisze:Wysoko środek ciężkości?? Czy aby się tu nie pomyliłeś?? Przy tej wadze motocykla, wysoko umieszczony środek ciężkości utrudniałby stanie np na światłach siedząc na 4 literach - a podejrzewam, że nie miałeś z tym problemów??
Wbrew pozorom wcale nie jest tak różowo, podczas zatrzymania na światłach miałem wrażenie że ten kloc zaraz mi się zwali na bok, motocykl jest bardzo ciężki, szeroki i toporny, trudno nim wykonać jakieś wolne manewry nie mówiąc już o cofaniu, podczas jazdy testowej czułem się na nim bardzo niekomfortowo, choć na pewno gdyby się dłużej wjeździć byłoby lepiej.
Pomimo tego że mogłem nim śmigać trzy godziny wróciłem wcześniej, bo przyjemność z jazdy była znikoma i chciałem jak najszybciej wsiąść na swoją Sukę :D
Co innego Honda Gold Wing Tour DCT czy ostatnio BMW K1600 GT, właśnie to BMW dało mi najwięcej frajdy z jazdy i gdybym miał wybierać z tych trzech maszyn, to brałbym pod uwagę właśnie niemiecki motocykl, bo jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, ma znakomity dynamiczny silnik, doskonałe hamulce, wygodną pozycję dającą duży komfort ale jednocześnie sprzęt ma pazur i jeździ jak motocykl a nie sieczkarnia :mrgreen:


Iżu

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Zapraszam na filmik z jazdy testowej motocyklem - Harley Davidson Ultra Limited 2019:



Miłego oglądania - Pozdrówko 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: JARON »

Od dziś do mojego słownika wchodzi powiedzenie,którego znaczenie jest następujące:
-Szukać czegoś długo i bezskutecznie to- "Szukać,jak Iżu,luzu w Harleyu" :lol:


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1299
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Oskar »

Kto kupuje taki motocykl tak się zastanawiałem
Jest jeden właściciel salonu samochodowego w Białymstoku.
Robi nim 2000 tyś rocznie
A może dla tej piosenki herley mój przecież to niema hamulców tylko do przodu jeździ to tak jak z obrazem za miljon mam i się patrzę ...mój obraz ..


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: pyra »

Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia. Koledzy ze sportów, wysmieją sztormiaki. I tak w kółko...
Mam wrażenie ,że wielu po prostu się boi ciężkich motocykli i wstydzi się do tego przyznać.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

pyra pisze:Punkt widzenia, zależy od punktu siedzenia. Koledzy ze sportów, wysmieją sztormiaki. I tak w kółko...
Mam wrażenie ,że wielu po prostu się boi ciężkich motocykli i wstydzi się do tego przyznać.
Ciężkie motocykle a ciężkie klamoty jak ta Ultra to spora różnica.
Jeździłem zarówno Hondą Gold Wing Tour DCT and Airbag jak i BMW K1600B i K1600GT i jakoś nie miałem obaw przed szybszą jazdą także w zakrętach, bo zarówno Honda jak i BMW mają świetne silniki i bardzo dobre hamulce dające pewność prowadzenia i zatrzymania się w razie zagrożenia.
Harley Davidson Ultra Limited 2019 wypadł pod tym kątem najgorzej, nie wspomnę już o tej skrzyni bez wstecznego biegu gdzie cudem jest odnalezienie luzu..
Przed emisją filmu szukałem u dealerów H-D w Polsce informacji na temat systemu chłodzenia silnika w tym H-D by mieć pewność że w filmie przekazuję widzom właściwe informacje, tylko salon H-D Liberator Warszawa udzielił mi poprawnej odpowiedzi, a już w dwóch pozostałych handlowcy nie mieli bladego pojęcia na temat tego silnika 114, jeden koleś stwierdził iż.. nikt nie pyta o takie szczegóły techniczne jak moc silnika.. ręce mi opadły :lol:


Iżu

Awatar użytkownika
Maarcel
A+B
Posty: 915
Rejestracja: 14 cze 2018, 23:02
Lokalizacja: Łódź

Re: Harley Davidson Ultra Limited 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Maarcel »

Struna pisze:A kto na codzień po mieście z kuframi bocznymi śmiga ? ;)
GeeSiarze :P


Suzuki DL 650 V-Strom 2012

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”