Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
@addamlca przecież AT i NT to dwa różne motocykle. Z całkiem innym nastawieniem na zastosowanie. Ja nie wiem gdzie ty tam widzisz podobieństwa (oprócz tego że mają po dwa koła i silnik) żeby pisać że to tańsza wersja AT. To tak jakby pisać że VW Golf to taka najtańsza wersja VW Touarega - praktycznie można mieć takie samo wyposażenie ale za 1/3 ceny (Golf - 91 tyś, Touareg - 305 tyś.).
Przypatrz się jeszcze raz tym dwóm motocyklom i porównaj specyfikację i budowę, a nie tylko wyposażenie dodatkowe. I spróbuj NT-kiem pojechać tak po bezdrożach jak Afryką. Wtedy możemy pogadać o jej legendzie.
Przypatrz się jeszcze raz tym dwóm motocyklom i porównaj specyfikację i budowę, a nie tylko wyposażenie dodatkowe. I spróbuj NT-kiem pojechać tak po bezdrożach jak Afryką. Wtedy możemy pogadać o jej legendzie.
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
No i dobrze by tak pisać Ty chyba u nas na Kaszubach i Kociewiu nie byłeś. Tutaj największą dzielność terenową maja właśnie Golfy 2 i 3 z 1.9 tdi a nie jakieś szpanerskie suvy bulwarówki Tuaregi.gorghu pisze: To tak jakby pisać że VW Golf to taka najtańsza wersja VW Touarega - praktycznie można mieć takie samo wyposażenie ale za 1/3 ceny (Golf - 91 tyś, Touareg - 305 tyś.).
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
@gorghu Ale spokojnie-widze roznice w zastosowaniu NT a AT-napisalem wszak ze ten pierwszy to turystyk.Ty za to nie widziales usmieszku przy pierwszym zdaniu:)
Ale skoro jestes w temacie(lub ktokolwiek inny) to wez doposaz AT do poziomu NT w standarcie za niespelna 63tys zl i wytlumacz co ma AT ze usprawiedliwia to roznice w cenie kilkunastu(bo tyle wyjdzie)tys zl?
Tu tak do pomocy;
www.honda.pl/motorcycles/range/touring/ ... 00_mt_2022
www.moto.wp.pl/debiutuje-honda-nt1100-c ... 149064768a
www.youtube.com/watch?v=qGhP6Lo-4JI
I bez ideologii ze AT da sie po bezdrozach(to jasne) bo...NT bedzie lepsze po asfaltach.Tylko ekonomia i technika;co ma AT a nie ma NT ze ta druga jest tak wyraznie tansza?
I nie mam nic do Hondy bo sam mam Cbf1000.Tylko wydaje mi sie ze producent docelowe grupy klientow nie traktuje rowno.Za image sie placi.
Ale skoro jestes w temacie(lub ktokolwiek inny) to wez doposaz AT do poziomu NT w standarcie za niespelna 63tys zl i wytlumacz co ma AT ze usprawiedliwia to roznice w cenie kilkunastu(bo tyle wyjdzie)tys zl?
Tu tak do pomocy;
www.honda.pl/motorcycles/range/touring/ ... 00_mt_2022
www.moto.wp.pl/debiutuje-honda-nt1100-c ... 149064768a
www.youtube.com/watch?v=qGhP6Lo-4JI
I bez ideologii ze AT da sie po bezdrozach(to jasne) bo...NT bedzie lepsze po asfaltach.Tylko ekonomia i technika;co ma AT a nie ma NT ze ta druga jest tak wyraznie tansza?
I nie mam nic do Hondy bo sam mam Cbf1000.Tylko wydaje mi sie ze producent docelowe grupy klientow nie traktuje rowno.Za image sie placi.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1116
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Masz rację, nawet gdyby NT kosztował 30% ceny Afryki i tak bym go nie kupił. Brawa dla Hondy bo umie zarabiać.
Motocykle kupuje się sercem nie rozumem.
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Tu tez bym dyskutowal-akurat Honda w ostatnich latach byla bardzo pasywna w tworzeniu nowych modeli.Jakos inni producenci do euro5 predzej sie przystosowali.
A o gustach nie dyskutuje.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Cześć i czołem, jako że Emilian jako pierwszy wrzucił na swój kanał filmik z naszej wspólnej wycieczki, gdzie testowałem też w terenie nową Hondę CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2021, to wklejam go do tego wątku.
Jest długi ale fajny bo kolega pokazał większość szutrów które razem przejechaliśmy, jest też dramatyzm czyli wyjazd z rowu
Miłego oglądania
Jest długi ale fajny bo kolega pokazał większość szutrów które razem przejechaliśmy, jest też dramatyzm czyli wyjazd z rowu
Miłego oglądania
Iżu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
No ja czekam bo to jest ostatnia możliwośc dla mnie żeby w końcu cos zmienić , a wszytko przez t700
1. T700 testowana ale ma swoje wady (w kazdym razie da sie to usunac)
2. Honda - czekam czekam
3. Mam chetkę jescze na testy Aprili Tuarega, ale tez czekam
1. T700 testowana ale ma swoje wady (w kazdym razie da sie to usunac)
2. Honda - czekam czekam
3. Mam chetkę jescze na testy Aprili Tuarega, ale tez czekam
DL650A L8
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Lord
Aprilia to 55 tys. zł , dokładasz 5 i masz zwykłą Africę .
Ta zwykla nie jest taką ciężką krową jak AS.
Aprilia to 55 tys. zł , dokładasz 5 i masz zwykłą Africę .
Ta zwykla nie jest taką ciężką krową jak AS.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Trzeba kolejne 5 tys. zł dołożyć , właśnie nie wiem dlaczego jest taki drogi?
Po ulicach jakoś mało tigerów jeździ , ciekawe dlaczego?
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Jakoś jeżdżąc po ulicach nie widzę szczególnie więcej afryk niż tygrysów...
Druga kwestia porównujesz bazową afrykę z najbardziej wypasionym tygrysem. Zawsze można kupić zwykłe Rally czy GT albo Tigera 850, który kosztuje 45 tys.
Druga kwestia porównujesz bazową afrykę z najbardziej wypasionym tygrysem. Zawsze można kupić zwykłe Rally czy GT albo Tigera 850, który kosztuje 45 tys.
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Ale to ma być motocykl 50/50 i na razie T700 wygrywa a reszta zobaczymy....
A za te 5 tys to miesiąc po Bałkanach będę jeździł
A za te 5 tys to miesiąc po Bałkanach będę jeździł
DL650A L8
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
To nie ja porównuję , tylko ty zaproponowales.
Napisalem o zwyklej Africe bo jest bardziej na off , tak jak T7 i Aprilia .
Co ma dodatko Tiger czego nie ma Africa?
Napisalem o zwyklej Africe bo jest bardziej na off , tak jak T7 i Aprilia .
Co ma dodatko Tiger czego nie ma Africa?
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Triumph Tiger 900 ma o wiele lepszy trzycylindrowy silnik ze wspaniałą kulturą pracy i mniejszymi wibracjami jak w Hondzie, lepsze jest też według mnie wykonanie szczegółów Tigera, mniej skomplikowana obsługa elektroniki, Tiger jest też sporo lżejszy i bardziej poręczny.
Jedyne co ma kiepskiego Tiger 900 to style wyświetlacza, całą resztą przewyższa Hondę AT AS, nawet cenowo wychodzi taniej
Iżu
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Triumph Tiger 900 ma o wiele lepszy trzycylindrowy silnik ze wspaniałą kulturą pracy i mniejszymi wibracjami jak w Hondzie, lepsze jest też według mnie wykonanie szczegółów Tigera, mniej skomplikowana obsługa elektroniki, Tiger jest też sporo lżejszy i bardziej poręczny.
Jedyne co ma kiepskiego Tiger 900 to style wyświetlacza, całą resztą przewyższa Hondę AT AS, o rewelacyjnym reflektorze LED już nawet nie wspomnę by nie dobijać Hondy nawet cenowo Tiger 900 Rally Pro wychodzi taniej
Iżu
Online
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4497
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Tylko jak teraz wyglada z częściami, słyszy się o problemach z dostawami
Online
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Jak chodzi o problemy przez brexit to sobie z tym już w kwietniu poradzili.
Nie wiem jak wyglądają sprawy z produkcją, bo diler w Poznaniu narzekał mocno, że motocykli jest bardzo mało ale ta sama sytuacja dotyczyła też innych marek motocykli.
Nie wiem jak wyglądają sprawy z produkcją, bo diler w Poznaniu narzekał mocno, że motocykli jest bardzo mało ale ta sama sytuacja dotyczyła też innych marek motocykli.
null
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Silnik Tigera jest słabszy , ma 7 koni mniej i aż 18 nm .
Wibracje to indywidualna kwestia kierownika , jeden lubi aksamitna pracę a drugi jak coś tam drga od czasu do czasu. Sam mam w cb rzędową czwórkę na którym można podczas pracy stawiać monetę ale charakterystyka dl650 też mi odpowiada.
Cały czas porównuję zwykłą AT , więc to ona jest tańsza o parę groszy.
Wibracje to indywidualna kwestia kierownika , jeden lubi aksamitna pracę a drugi jak coś tam drga od czasu do czasu. Sam mam w cb rzędową czwórkę na którym można podczas pracy stawiać monetę ale charakterystyka dl650 też mi odpowiada.
Cały czas porównuję zwykłą AT , więc to ona jest tańsza o parę groszy.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020
Jeździłem trochę CRF1100L AT AS i nieco już znam ten silnik, mogę go nawet porównać do mojego Triumpha Tigera 850 Sport, mimo u mnie sporo mniejszej mocy mam wrażenie że mój motocykl lepiej się zbiera zwłaszcza z niższych obrotów.merc pisze: ↑05 lis 2021, 19:09Silnik Tigera jest słabszy , ma 7 koni mniej i aż 18 nm .
Wibracje to indywidualna kwestia kierownika , jeden lubi aksamitna pracę a drugi jak coś tam drga od czasu do czasu. Sam mam w cb rzędową czwórkę na którym można podczas pracy stawiać monetę ale charakterystyka dl650 też mi odpowiada.
Cały czas porównuję zwykłą AT , więc to ona jest tańsza o parę groszy.
Honda poniżej 4'000 dostaje czkawki, nie zbiera się tak jak trzy-cylindrowa jednostka Tigera, w wyższych obrotach Honda odczuwalnie drga, no i ta niepotrzebnie skomplikowana elektronika z mało intuicyjną obsługą.
Według mnie jej wysoka cena jest nieadekwatna do tego co otrzymujmy.
Iżu