Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3042
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: gorghu »

@addamlca przecież AT i NT to dwa różne motocykle. Z całkiem innym nastawieniem na zastosowanie. Ja nie wiem gdzie ty tam widzisz podobieństwa (oprócz tego że mają po dwa koła i silnik) żeby pisać że to tańsza wersja AT. To tak jakby pisać że VW Golf to taka najtańsza wersja VW Touarega - praktycznie można mieć takie samo wyposażenie ale za 1/3 ceny (Golf - 91 tyś, Touareg - 305 tyś.).

Przypatrz się jeszcze raz tym dwóm motocyklom i porównaj specyfikację i budowę, a nie tylko wyposażenie dodatkowe. I spróbuj NT-kiem pojechać tak po bezdrożach jak Afryką. Wtedy możemy pogadać o jej legendzie. ;)


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
SimOn!
A+B+C
Posty: 1240
Rejestracja: 27 wrz 2016, 20:45
Lokalizacja: GD 3Miasto

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: SimOn! »


gorghu pisze: To tak jakby pisać że VW Golf to taka najtańsza wersja VW Touarega - praktycznie można mieć takie samo wyposażenie ale za 1/3 ceny (Golf - 91 tyś, Touareg - 305 tyś.).
No i dobrze by tak pisać Obrazek Ty chyba u nas na Kaszubach i Kociewiu nie byłeś. Tutaj największą dzielność terenową maja właśnie Golfy 2 i 3 z 1.9 tdi Obrazek a nie jakieś szpanerskie suvy bulwarówki Tuaregi.


Zdrówko シモン :mrgreen:
Mniejszość Niemiecko Japońska ;)

addamlca
A
Posty: 397
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: addamlca »

@gorghu Ale spokojnie-widze roznice w zastosowaniu NT a AT-napisalem wszak ze ten pierwszy to turystyk.Ty za to nie widziales usmieszku przy pierwszym zdaniu:)
Ale skoro jestes w temacie(lub ktokolwiek inny) to wez doposaz AT do poziomu NT w standarcie za niespelna 63tys zl i wytlumacz co ma AT ze usprawiedliwia to roznice w cenie kilkunastu(bo tyle wyjdzie)tys zl?
Tu tak do pomocy;

www.honda.pl/motorcycles/range/touring/ ... 00_mt_2022

www.moto.wp.pl/debiutuje-honda-nt1100-c ... 149064768a

www.youtube.com/watch?v=qGhP6Lo-4JI

I bez ideologii ze AT da sie po bezdrozach(to jasne) bo...NT bedzie lepsze po asfaltach.Tylko ekonomia i technika;co ma AT a nie ma NT ze ta druga jest tak wyraznie tansza?
I nie mam nic do Hondy bo sam mam Cbf1000.Tylko wydaje mi sie ze producent docelowe grupy klientow nie traktuje rowno.Za image sie placi.


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
Dziadek3H2M
A+B+C
Posty: 1114
Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Dziadek3H2M »

addamlca pisze:
23 paź 2021, 19:45
... Za image sie placi.
Masz rację, nawet gdyby NT kosztował 30% ceny Afryki i tak bym go nie kupił. Brawa dla Hondy bo umie zarabiać. :(
Motocykle kupuje się sercem nie rozumem.


LWG



DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS

addamlca
A
Posty: 397
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: addamlca »

DziadekH pisze:
26 paź 2021, 22:59
addamlca pisze:
23 paź 2021, 19:45
... Za image sie placi.
Masz rację, nawet gdyby NT kosztował 30% ceny Afryki i tak bym go nie kupił. Brawa dla Hondy bo umie zarabiać. :(
Motocykle kupuje się sercem nie rozumem.

Tu tez bym dyskutowal-akurat Honda w ostatnich latach byla bardzo pasywna w tworzeniu nowych modeli.Jakos inni producenci do euro5 predzej sie przystosowali.
A o gustach nie dyskutuje.


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Iżu »

Cześć i czołem, jako że Emilian jako pierwszy wrzucił na swój kanał filmik z naszej wspólnej wycieczki, gdzie testowałem też w terenie nową Hondę CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2021, to wklejam go do tego wątku.
Jest długi ale fajny bo kolega pokazał większość szutrów które razem przejechaliśmy, jest też dramatyzm :lol: czyli wyjazd z rowu :mrgreen:
Miłego oglądania :D



Iżu

addamlca
A
Posty: 397
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: addamlca »

Jesli tu maja racje to jeszcze w tym roku nowy Trampek;

www.youtube.com/watch?v=xWOV3qkTmgg


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Lord »

No ja czekam bo to jest ostatnia możliwośc dla mnie żeby w końcu cos zmienić :), a wszytko przez t700 :)

1. T700 testowana ale ma swoje wady (w kazdym razie da sie to usunac)
2. Honda - czekam czekam
3. Mam chetkę jescze na testy Aprili Tuarega, ale tez czekam :)


DL650A L8

merc
A
Posty: 418
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:24

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: merc »

Lord
Aprilia to 55 tys. zł , dokładasz 5 i masz zwykłą Africę .
Ta zwykla nie jest taką ciężką krową jak AS.


DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: prebenny »

A w cenie Afryki masz Tigera Rally Pro :)


null

merc
A
Posty: 418
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:24

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: merc »

prebenny pisze:
04 lis 2021, 19:25
A w cenie Afryki masz Tigera Rally Pro :)
Trzeba kolejne 5 tys. zł dołożyć , właśnie nie wiem dlaczego jest taki drogi?
Po ulicach jakoś mało tigerów jeździ , ciekawe dlaczego?


DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: prebenny »

Jakoś jeżdżąc po ulicach nie widzę szczególnie więcej afryk niż tygrysów...

Druga kwestia porównujesz bazową afrykę z najbardziej wypasionym tygrysem. Zawsze można kupić zwykłe Rally czy GT albo Tigera 850, który kosztuje 45 tys.


null

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Lord »

Ale to ma być motocykl 50/50 i na razie T700 wygrywa a reszta zobaczymy....

A za te 5 tys to miesiąc po Bałkanach będę jeździł :D :D :D :D


DL650A L8

merc
A
Posty: 418
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:24

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: merc »

To nie ja porównuję , tylko ty zaproponowales.
Napisalem o zwyklej Africe bo jest bardziej na off , tak jak T7 i Aprilia .
Co ma dodatko Tiger czego nie ma Africa?


DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Iżu »

merc pisze:
04 lis 2021, 19:58
Co ma dodatko Tiger czego nie ma Africa?
Triumph Tiger 900 ma o wiele lepszy trzycylindrowy silnik ze wspaniałą kulturą pracy i mniejszymi wibracjami jak w Hondzie, lepsze jest też według mnie wykonanie szczegółów Tigera, mniej skomplikowana obsługa elektroniki, Tiger jest też sporo lżejszy i bardziej poręczny.
Jedyne co ma kiepskiego Tiger 900 to style wyświetlacza, całą resztą przewyższa Hondę AT AS, nawet cenowo wychodzi taniej 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Iżu »

merc pisze:
04 lis 2021, 19:58
Co ma dodatko Tiger czego nie ma Africa?
Triumph Tiger 900 ma o wiele lepszy trzycylindrowy silnik ze wspaniałą kulturą pracy i mniejszymi wibracjami jak w Hondzie, lepsze jest też według mnie wykonanie szczegółów Tigera, mniej skomplikowana obsługa elektroniki, Tiger jest też sporo lżejszy i bardziej poręczny.
Jedyne co ma kiepskiego Tiger 900 to style wyświetlacza, całą resztą przewyższa Hondę AT AS, o rewelacyjnym reflektorze LED już nawet nie wspomnę by nie dobijać Hondy :lol: nawet cenowo Tiger 900 Rally Pro wychodzi taniej 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4450
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: lukas76 »

Tylko jak teraz wyglada z częściami, słyszy się o problemach z dostawami


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: prebenny »

Jak chodzi o problemy przez brexit to sobie z tym już w kwietniu poradzili.
Nie wiem jak wyglądają sprawy z produkcją, bo diler w Poznaniu narzekał mocno, że motocykli jest bardzo mało ale ta sama sytuacja dotyczyła też innych marek motocykli.


null

merc
A
Posty: 418
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:24

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: merc »

Silnik Tigera jest słabszy , ma 7 koni mniej i aż 18 nm .
Wibracje to indywidualna kwestia kierownika , jeden lubi aksamitna pracę a drugi jak coś tam drga od czasu do czasu. Sam mam w cb rzędową czwórkę na którym można podczas pracy stawiać monetę ale charakterystyka dl650 też mi odpowiada.
Cały czas porównuję zwykłą AT , więc to ona jest tańsza o parę groszy.


DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Iżu »

merc pisze:
05 lis 2021, 19:09
Silnik Tigera jest słabszy , ma 7 koni mniej i aż 18 nm .
Wibracje to indywidualna kwestia kierownika , jeden lubi aksamitna pracę a drugi jak coś tam drga od czasu do czasu. Sam mam w cb rzędową czwórkę na którym można podczas pracy stawiać monetę ale charakterystyka dl650 też mi odpowiada.
Cały czas porównuję zwykłą AT , więc to ona jest tańsza o parę groszy.
Jeździłem trochę CRF1100L AT AS i nieco już znam ten silnik, mogę go nawet porównać do mojego Triumpha Tigera 850 Sport, mimo u mnie sporo mniejszej mocy mam wrażenie że mój motocykl lepiej się zbiera zwłaszcza z niższych obrotów.
Honda poniżej 4'000 dostaje czkawki, nie zbiera się tak jak trzy-cylindrowa jednostka Tigera, w wyższych obrotach Honda odczuwalnie drga, no i ta niepotrzebnie skomplikowana elektronika z mało intuicyjną obsługą.
Według mnie jej wysoka cena jest nieadekwatna do tego co otrzymujmy.


Iżu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”