Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
fart1
A2
Posty: 140
Rejestracja: 18 paź 2018, 21:57

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: fart1 »

Na otomoto są już w sprzedaży od 86-89tys. Ja kupiłem chyba ginący gatunek ATAS 2023 z manuałem i zwykłem zawiasem _zależało mi na kole 21 cali ,manualu i zwykłym zawiasie. Szoku doznałem jak zapytałem jak wyłączyć całkowicie trakcję i ABS sprzedawca mi powiedział że jestem pierwszym klientem który o to pyta :D. A wyłączenie nie jest takie proste



Awatar użytkownika
Remol71
A+B
Posty: 662
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Remol71 »

prebenny pisze:
19 paź 2023, 16:04
Ja bym brał DCT jakby dodali oddzielne sprzęgło do przegazówek w tunelu albo korku :D
Dostaniesz głośnik i zestaw melodyjek :D


1050 XT

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 528
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Colto »

Byłem dzisiaj w Hondzie, widziałem, pomacałem, posiedziałem na nowej Afryce.
Jest niższa od modelu Adventure Sports 2023, ma też inny kształt owiewki na czaszy.

Opony fabryczne w modelu 2024 to Bridgestone Battlax Adventure A41.

Szyba teraz ma 5 pozycji, niestety nadal regulacja wymaga użycia dwóch rąk.

Kanapa wydaje się troszkę szersza w modelu 2024 (siedziałem też podczas wizyty na modelu 2023).

Podoba mi sie niestety...
Jazdy testowe możliwe będą około połowy listopada.

Cena za białą full z automatyczną skrzynią 89.900zł.

Zdjęc nie pozwolili mi zrobić.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka



Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1323
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Oskar »

Colto pisze:
04 lis 2023, 11:57
Byłem dzisiaj w Hondzie, widziałem, pomacałem, posiedziałem na nowej Afryce.
Jest niższa od modelu Adventure Sports 2023, ma też inny kształt owiewki na czaszy.

Opony fabryczne w modelu 2024 to Bridgestone Battlax Adventure A41.

Szyba teraz ma 5 pozycji, niestety nadal regulacja wymaga użycia dwóch rąk.

Kanapa wydaje się troszkę szersza w modelu 2024 (siedziałem też podczas wizyty na modelu 2023).

Podoba mi sie niestety...
Jazdy testowe możliwe będą około połowy listopada.

Cena za białą full z automatyczną skrzynią 89.900zł.

Zdjęc nie pozwolili mi zrobić.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Drogo Jeszcze ubrać sto jak nic...


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 528
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Colto »

Coś tam można utargować, ale szału nie ma z ceną.

Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka



Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Online
Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3751
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: crimson »

Muszę pomacać


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
Arturm
A2
Posty: 156
Rejestracja: 28 mar 2017, 22:07
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2020

Post autor: Arturm »

Widać że Honda słucha klientów, krytyków. Dodam coś od siebie. Skok zawieszenia jest mniejszy o 20mm ale to w wyniku wyczekiwanego przez wielu mniejszego przedniego koła. Siedzenie ma grubszą piankę siedzenia o 15mm, no i silnik ma fajniejszą przynajmniej na papierze charakterystykę. Co do "DCT": chcąc zrobić przegazówkę, można na chwilę włączyć "N" 🙂. Fajne jest np. to, że stojąc na skrzyżowaniu i czekając na zielone, można obie ręce zdjąć z kierownicy a motocykl stoi. Zielone! Ręka na manetkę i odjeżdżamy. "DCT" natomiast w mojej ocenie nie nadaje się do zabawy (zwłaszcza na czas) na placu między pachołkami, gdzie ciasne są nawroty. Tradycyjne sprzegło zdecydowanie tu pomaga.


Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”