Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Cześć i czołem, kilka dni temu miałem okazję pojeździć najnowszą legendarną już "wersalką" od Hondy czyli motocyklem - Honda Gold Wing Tour wyposażoną w 7- biegową automatyczną skrzynię DCT i Airbag, był to najdroższy (152'800 zł. w promocji - 146'700 zł.) i najcięższy (383 kg.) motocykl jakim do tej pory jeździłem na testach.
Ty razem mogłem polatać maszyną nieco dłużej (4 godziny) i bez "niańki" co bardzo mi spasowało, w teście skoncentrowałem się na porównaniu Hondy do konkurencyjnego modelu z BMW czyli - K1600 B którym miałem także przyjemność jeździć.

Nowy Goldas prezentuje się bardzo ładnie, zwłaszcza w tej atrakcyjnej czerwonej kolorystyce.
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (1).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (2).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (3).JPG
Motocykl zbudowano na podwójnej aluminiowej ramie kołyskowej, maszynę napędza legendarny 6 - cylindrowy silnik boxer chłodzony cieczą o pojemności - 1833 cm3 z rozrządem SOHC i 24 zaworami w głowicach, generuje on maksymalną moc - 126 KM (5'500 obr/min), oraz maksymalny moment obrotowy - 170 Nm (4'500 obr/min).

Dla porównania - BMW K1600 B ma mocniejszy silnik o pojemności - 1649 cm3 i mocy 160 KM (7'750 obr/min), generujący maksymalny moment obrotowy - 175 Nm (5'250 obr/min), muszę przyznać że zdecydowanie BMW jest bardziej dynamiczne a jego aksamitnie i bezwibracyjnie pracujący silnik bardziej mi się spodobał niż bokser z Hondy.
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (5).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (15).JPG
Na pierwszy rzut oka japońska maszyna wygląda przytłaczająco, wydaje się jakby ważyła tonę, jednak wrażenie to pryska po zajęciu miejsca za kierownicą i pierwszych metrach jazdy, gdyż motocykl z racji bardzo nisko umieszczonego środka ciężkości jest łatwy w prowadzeniu.
Wolne manewry ułatwia system wspomagania wolnych manewrów za pomocą wbudowanego alternatora-rozrusznika, w tym celu naciskamy hamulec i odpowiedni przełącznik na kierownicy, by za pomocą manetek zmiany biegów (+ i -) spowodować bardzo wolne toczenie się motocykla w przód lub tył, tego typu system to konieczność przy tej masie (system - ISG).
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (31).JPG
Warto wspomnieć iż motocykl wyposażono w system Smart Key, czyli zapłon bez-kluczykowy, dzięki niemu mamy również centralny zamek blokujący wszystkie kufry, te niestety mają jak na takiego kolosa bardzo mizerną pojemność, centralny zmieści wprawdzie dwa kaski integralne ale już niewiele więcej tam upchamy, boczne z kolei pomieszczą po parze długich motocyklowych butów, rękawiczki i jakieś drobiazgi, w tylnym kufrze jest miejsce na zamocowanie i podłączenie smartfona do gniazda USB i systemu motocykla
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (11).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (12).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (13).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (14).JPG
Niestety jest to największa wada tego motocykla, zwłaszcza że nie ma za bardzo gdzie dopiąć dodatkowego bagażu, jedynym rozwiązaniem na powiększenie przestrzeni bagażowej jest zakup dodatkowej przyczepki kołowej jeśli chcemy podróżować z pasażerem, od biedy jadąc samemu upchniemy i przytroczymy bagaż na fotelu pasażera.
Pozycja za szeroką i wygodną kierownicą jest wzorowa, siedzimy wyprostowani i komfortowo, siedzisko kierowcy i pasażera jest bardzo wygodne, do tego świetnie działa fabryczna elektrycznie regulowana na wysokość szyba - idealnie chroniąca nas przed wiatrem (to jeden z nielicznych motocykli, w którym ta szyba nie wymaga wymiany na większą)
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (6).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (9).JPG
W motocyklu bardzo ładnie wkomponowano dwie rury wydechowe, pięknie pochromowane dodają stylu i klasy, zarówno fabryczne wydechy jak i głowice mają dosyć duże gumowe odbijacze pełniące rolę crash-padów, bardzo wygodne są także duże podesty dla pasażera
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (8).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (16).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (19).JPG
Kierowca dysponuje sporych rozmiarów podnóżkami, niestety nie ma w tym motocyklu możliwości oparcia stóp nieco bardziej z przodu jak to rozwiązano w BMW K1600 B poprzez zamontowanie tam dodatkowych podestów - ze względu na umiejscowienie głowic silnika bokser.
Wysokość siedzenia w Hondzie to - 745 mm, przy moim wzroście dosięgałem do podłoża pełnymi stopami przy miejskich butach motocyklowych, jednak osoby niższe z racji szerokiej kanapy mogą mieć już nieco gorzej (w BMW można zamówić różne wysokości siedzenia kierowcy)
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (17).JPG
Zawieszenie Hondy z przodu składa się z podwójnego wahacza, natomiast z tyłu mamy system Pro-Arm współpracujący z układem Pro-Link, prześwit motocykla wynosi zaledwie - 130 mm, więc jazda po terenie raczej odpada.
Przejechałem się także po bardzo dziurawej drodze w lesie i zawieszenie skutecznie chroniło mnie od wstrząsów, ale ewidentnie motocykl się męczył, jego przeznaczeniem są drogi krajowe i autostrady z dobrym asfaltem, w takich warunkach Honda czuje się najlepiej.
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (25).JPG
Przednie koło ma rozmiar 18" zastosowano tu podwójne tarcze o średnicy 320 mm i podwójne zaciski - sześcio-tłoczkowe, natomiast z tyłu koło ma rozmiar 16" a tarcza - 316 mm, oraz zacisk trzy-tłoczkowy, motocykl hamuje świetnie dosłownie zatrzymując się w miejscu a z racji zintegrowanego układu hamulcowego nie musimy używać dźwigni tylnego hamulca, bo po naciśnięciu przedniej klamki działa on także z tyłu.
Podczas prób gwałtownego hamowania powyżej prędkości 90 km/godz. załączają się światła awaryjne ostrzegając innych użytkowników jadących za nami.
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (18).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (20).JPG
Nowa Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag jak nazwa mówi została wyposażona w poduszkę powietrzną kierowcy, na szczęście nie dotyczy jej już akcja przywoławcza (przy starszych modelach 1800 GL wypełniający się zbyt agresywnie Airbag mógł powodować obrażenia motocyklisty).
W modelu - Gold Wing Tour ABS 2019 w miejscu poduszki mamy spory schowek, taki motocykl kosztuje obecnie - 126'900 zł. natomiast w najtańszej wersji - Gold Wing ABS 2019 zastosowano tylko kufry boczne uzyskując klasyczny kształt Baggera, taka maszyna kosztuje 105'300 zł. i jest to najniższa cena tego motocykla.
Z boku prawej owiewki mamy mały schowek na okulary lub jakieś drobne przedmioty, w którym ukryte jest otwieranie wlewu paliwa
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (21).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (22).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (23).JPG
Zbiornik paliwa schowany jest poniżej siedzenia kierowcy, ma on dosyć przeciętną pojemność jak na tak duży silnik bo tylko - 21,1 litrów, dla porównania - BWM K1600 B ma bak o pojemności - 26'5 litrów, co daje znacznie większy zasięg niż w Hondzie.
Po lewej stronie owiewki znajduje się dźwignia hamulca postojowego (konieczność przy DCT), niestety w tym konkretnym egzemplarzu hamulec w ogóle nie trzymał, prawdopodobnie ktoś jeździł z nim w pozycji załączonej, co mogło wytrzeć okładzinę a załączenie tego hamulca sygnalizuje tylko mało widoczna czerwona ikona "P"
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (24).JPG
Sama skrzynia DCT to idealne rozwiązanie w tego typu motocyklu, właśnie tego brakowało mi w BMW które miało tylko zmieniacz biegów Pro.
DCT w Goldasie ma aż 7 biegów, możemy ustawić tryby automatyczne - D, S oraz manualną zmianę biegów - MT.
Maszyna jest wyposażona w półaktywne zawieszenie dostosowujące się do zastanej nawierzchni, trybu i stylu jazdy kierowcy.
W motocyklu ustawiamy także tryby pracy silnika, zawieszenia i hamulców, które są ze sobą powiązane, mamy tu tryb - optymalny - Tour, bardzo agresywny - Sport, deszczowy - Rain i oszczędny - Econ, natomiast system - HSTC steruje momentem obrotowym silnika we wszystkich trybach pozwalając na kontrolę przyśpieszenia i przyczepności motocykla do nawierzchni.
W praktyce stwierdzam że najbardziej przyjemny do jazdy jest tryb - Tour, z kolei na - Sport motocykl się utwardza, hamulce działają bardziej agresywnie, krótszy jest także skok roll-gazu, a skrzynia długo trzyma biegi zanim przerzuci na następne, co wiąże się ze sporym hałasem i zwiększonym spalanie, oczywiście motocykl przyśpiesza wtedy znakomicie bo silnik ciągnie od samego dołu aż prawie do odciny, natomiast tryb deszczowy jest bardzo stonowany, motocykl prowadzi się łagodnie jak baranek.
Honda podaje średnie spalanie Gold Winga na poziomie - 5,6 l100 km. w praktyce wychodzi znacznie więcej, zwłaszcza gdy często będziemy jeździć w trybie - Sport.
Podczas mojego testu wykonałem jakieś 110 km. głównie po lokalnych drogach, ale także autostradą i w mieście stojąc niestety w korkach, często też używałem trybu - S, w wyniku czego spalanie wzrosło do 8,7 l/100 km. :o

Najnowszy Gold Wing jest oczywiście naszpikowany elektroniką, mamy tu także wbudowane radio, 4 głośniki które de facto całkiem dobrze słychać jeśli ograniczymy prędkość do jakichś 70-80 km/godz.
Deska wygląda ciekawie, choć jak dla mnie jest nieco za bardzo przeładowana przyciskami (zwłaszcza panel w miejscu zbiornika paliwa), szkoda że nie zastosowano jakiejś antyrefleksyjnej szyby przy zegarach, bo ewidentnie padające tam pod odpowiednik kątem słońce może przeszkadzać, na plus jednak analogowy prędkościomierz i obrotomierz, a po środku duży ekran nawigacji która nie należy do najszybszych :?
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (26).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (27).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (28).JPG
Mimo mnogości przycisków dosyć szybko udało mi się przyzwyczaić do nich, na konsoli centralnej znajduje się duże pokrętło, którym możemy ustawiać wszelkie parametry ale tylko na postoju, podczas jazdy działa tylko kierunkowy joystick po lewej stronie kierownicy
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (29).JPG
Po prawej stronie znajduje się przełącznik pracy skrzyni biegów, a z przodu suwak do zmiany trybów
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (30).JPG
Ustawień mamy tu całe mnóstwo,od obciążenia zawieszenia, zmian w systemie audio po możliwość sparowania smartfonów, więcej szczegółów pokażę Wam w filmiku który będę montował z tej jazdy, jednak w moim odczuciu w BMW K1600 B zegary i deskę wykonano ładniej, choć mniejsza ilość przycisków w BMW wymaga głębszego wchodzenia w ustawienia menu.
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag wyposażona jest w pełne oświetlenie w technologii LED, największe wrażenie robi przednia lampa i 10 diod świateł mijania, oraz niższe segmenty świateł drogowych, snop światła jest potężny, nie jeździłem wprawdzie nocą, ale nawet w dzień ta lampa robi niesamowite wrażenie.
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (4).JPG
Z tyłu jest także fajna duża lampa wraz z widocznym światłem stop-u
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (32).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (33).JPG
Motocykl ten prowadzi się zaskakująco dobrze, po kilkunastu kilometrach nie bałem się już nieco bardziej składać w zakrętach, choć zawsze w głowie pojawiała się ta masa.. 383 kg. a wraz ze mną.. 485 kg. czyli prawie pół tony na dwóch kołach :mrgreen:
Silnik Gold Winga ochoczo przyśpiesza i to od samego dołu, przy trybie - Sport rwie spod świateł jak szalony o ile nie trafimy na białą linię lub pasy na przejściu, wtedy natychmiast ingeruje kontrola trakcji, w zasadzie dzieje się tak non stop ze względu na potężny moment obrotowy i dużą łatwość uślizgu napędzanego wałem tylnego koła.
Podczas jednego ze sprintów udało mi się tym kolosem wyprzedzić na starcie kolegę na Hondzie CBR600 RR, po czym jak tylko dojechaliśmy do samochodów stojących w korku na następnym skrzyżowaniu zobaczyłem u niego duży uśmiech na twarzy bo.. on się przecisnął i pojechał dalej a ja zostałem z "wersalką" na końcu ogonka.. :lol:
Goldas nie jest motocyklem miejskim - jego gabaryty bardzo utrudniają taką jazdę, natomiast jest to sprzęt stworzony na długie trasy z dobrą asfaltową nawierzchnią, maszyną najlepiej się jeździ do prędkości 120 km/godz i poniżej, wtedy ten motocykl dosłownie płynie a my połykamy kilometry ciesząc się krajobrazem :D
Da się oczywiście jechać szybciej, nie wiem ile Honda pojedzie maksymalnie bo rozpędziłem się do 175 km/godz. i tu ze względu na dużą masę maszyna nie reagowała na turbulencje od wyprzedzanych przeze mnie ciężarówek, ale brakowało mi jednak tej lekkości prowadzenia, na pochwałę tak samo jak w przypadku K1600 B - świetna widoczność w lusterkach
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (10).JPG
Niestety nie ma róży bez kolców i nawet najdroższy motocykl tego producenta ma swoje wady, największą z nich jest - zbyt mała przestrzeń bagażowa kufrów o czym już wspominałem, kolejną - zbyt mały zbiornik paliwa (w porównaniu np. do BMW K1600 B) zmuszający kierowcę do częstego tankowania, kolejną i to bardzo uciążliwą jest - rezonowanie dźwięku wydechu i samego silnika w przedziale obrotów rzędu - 2'000 - 3'200, co powoduje bardzo nieprzyjemne buczenie w uszach, na prawdę byłem zaskoczony że japońscy inżynierowie tak zestroili ten wydech, przez co podczas dłuższych podróży trzeba będzie używać zatyczek motocyklowych by zniwelować hałas.
Kolejną wadą jest mimo zapewnień producenta spore zużycie paliwa, "duży musi jeść" jak to mówią i sześcio-cylindrowy silnik bokser o pojemności 1833 cm3 bez problemu zeżre nam nawet 10-11 litrów na każde 100 km. jeśli pozwolimy sobie odkręcić manetkę nieco mocniej.
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (34).JPG
Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 (35).JPG
Gdybym miał wybierać między "wersalkami" którymi jeździłem to po przemyśleniu wybrałbym jednak BMW mimo wszechobecnej famy o awaryjności maszyn tego producenta, ale nie jest to moja bajka i raczej nie zdecydowałbym się na zakup tego typu motocykla, ze względu na jego małą uniwersalność, wysoką cenę zakupu i serwisowania czy drogie ubezpieczenie, braku poręczności i lekkości prowadzenia.

Niedługo w tym wątku wrzucę materiał video z jazdy testowej nową Hondą Gold Wing Tour DCT & Airbag na który już teraz zainteresowanych serdecznie zapraszam 8-)
Ocena: 5.88235%


Iżu

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Centrino »

Próbuję dojrzeć w tym motocyklu coś fajnego. Oprócz mocy nie widzę nic. Uwielbiam motocyklem pokonywać górskie zakrętasy a ni jak nie widzę abym miał tą przyjemność jadąc tym motocyklem. Jeśli można to nazwać motocyklem bo jest wielkości ciężarówki. Ciężarówki z małą ilością miejsca na towar.

Z resztą na tym zdjęciu widać w menu: "ustaw.samoch" co wskazuje, że nie jest to motocykl tylko samochód

Obrazek


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Online
Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: staszek_s »

Fajne jest to, że jest dużo miejsca do zamocowania chorągiewek i lisich ogonów ;)
Na serio to to jest inny segment, tak samo jak HD, na pewno dają przyjemność z jazdy bo by nie było tylu użytkowników. Co do zakrętów to na szczycie Transfogaraskiej, jadąc w wyjątkowo paskudnej pogodzie, w deszczu i mgle, spotkaliśmy parkę ze Śląska na takiej maszynie, dali radę bez problemu i wyglądali na zadowolonych :)


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: gorghu »

Centrino pisze: Z resztą na tym zdjęciu widać w menu: "ustaw.samoch" co wskazuje, że nie jest to motocykl tylko samochód
Tylko ktoś zajumał 2 koła ;)
staszek_s pisze: Co do zakrętów to na szczycie Transfogaraskiej, jadąc w wyjątkowo paskudnej pogodzie, w deszczu i mgle, spotkaliśmy parkę ze Śląska na takiej maszynie, dali radę bez problemu i wyglądali na zadowolonych
Ja takiego spotkałem na początku albańskiej SH21 do Theth (jadąc od strony Boge). Nawet zjechał z asfaltu i pojechał z 500 metrów po szutrach. Pytał czy dalej droga jest taka. Zawrócił jak usłyszał że gorsza i nie ma szans przejechać takim :)


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

[quote="Centrino"]Próbuję dojrzeć w tym motocyklu coś fajnego. Oprócz mocy nie widzę nic. Uwielbiam motocyklem pokonywać górskie zakrętasy a ni jak nie widzę abym miał tą przyjemność jadąc tym motocyklem. Jeśli można to nazwać motocyklem bo jest wielkości ciężarówki. Ciężarówki z małą ilością miejsca na towar.

Z resztą na tym zdjęciu widać w menu: "ustaw.samoch" co wskazuje, że nie jest to motocykl tylko samochód

Centruś wbrew pozorom ten kolos całkiem fajnie się kładzie w zakrętach o ile przełamiemy w głowie barierę psychiczną.. pół tony w złożeniu :mrgreen:
Co do wyświetlacza to jak dla mnie obciach i wstyd dla Hondy że do tej pory nie poprawili tłumaczenia w menu z "samochód" na motocykl, w BMW K1600 B nie było takich wpadek, ogólnie BMW prowadziło mi się lepiej także ze względu na niższą masę - 336 kg. a nie 383 kg. (47 kg. to sporo zwłaszcza że Honda ma także mniejszą moc).
Na początku sierpnia planuję kilka jazd testowych motocyklami Harley Davidson, zacznę od dużej "kanapy" - Harley Davidson Ultra Limited :lol:
Gdybym miał kupować moto do lansu, to brałbym Harleya Davidsona Fat Bob z silnikiem Milwaukee-Eight 114 (1868 cm3), bo to jest prawdziwa bestia 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: JARON »

Iżu jeżeli chodzi o Harego to też bym brał grubcia ;-)


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

JARON pisze:Iżu jeżeli chodzi o Harego to też bym brał grubcia ;-)
Udało się nawiązać dobre relacje w HD Katowice dlatego z chęcią polatam armaturą tej filmy, może wtedy zapomnę o indyjskim budżetowym produkcie - Streed Rod 750 :lol:



Natomiast w poniedziałek będę w Triumph Katowice, biorę na testy nowego Scramblera 1200 XE, oraz jeszcze raz Tigera 800 8-) Piona


Iżu

Awatar użytkownika
Pawian
A+B
Posty: 794
Rejestracja: 07 sie 2018, 00:53
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Pawian »

@Iżu piszesz, że mało miejsca w kufrach i w ogóle.
Myslę, że kupująca taką "wersalkę", już się nie myśli o taszczeniu na niej namiotu a w kufrach zapasu jedzenia, tylko o jeździe od hotelu do hotelu ;)


Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy :)

Awatar użytkownika
Mr_Spock
A1
Posty: 32
Rejestracja: 21 lip 2018, 21:17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Mr_Spock »

To na pewno jest jeszcze motocykl ? :shock:


Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
------------------------------------------------------------------------------
DL 1000, 2007 r.

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Mr_Spock pisze:To na pewno jest jeszcze motocykl ? :shock:
To jest jeżdżąca wersalka :lol:


Iżu

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: pyra »

Stereotypy, to tak jak by napisać, że posiadacze V-stromów, śpią tylko w namiotach. :lol:


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Pawian
A+B
Posty: 794
Rejestracja: 07 sie 2018, 00:53
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Pawian »

Pawian pisze:@Iżu piszesz, że mało miejsca w kufrach i w ogóle.
Myslę, że kupująca taką "wersalkę", już się nie myśli o taszczeniu na niej namiotu a w kufrach zapasu jedzenia, tylko o jeździe od hotelu do hotelu ;)
pyra pisze:Stereotypy, to tak jak by napisać, że posiadacze V-stromów, śpią tylko w namiotach. :lol:
Może i trochę stereotypowo, ale za tym przemawia sama konstrukcja całego motocykla.
DL jest dużo bardziej wszechstronny i nie ma tylu bajerów, ale to nie znaczy, że z racji ich braku jego kierownicy śpią pod mostem i jedzą co im się uda znaleźć ;)


Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy :)

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

Widziałem niejednokrotnie jak na takich maszynach montowali na tyle półki powyżej wydechu na którym mieli nafutrowane nie mniej niż my w DL :)
Ostatnio zmieniony 06 sie 2019, 16:22 przez Lord, łącznie zmieniany 1 raz.


DL650A L8

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: prebenny »

@Lord pułki to w wojsku :D


null

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

Ale ja sie nie znam bo w wojsku nie byłem :) Ale skoro aż tak ci przeszkadza poprawiłem :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Lord pisze:Widziałem niejednokrotnie jak na takich maszynach montowali na tyle półki powyżej wydechu na którym mieli nafutrowane nie mniej niż my w DL :)
Lord akurat w tej wersji nie ma możliwości zamocowania bagażu na górną część kufra, jedynym wyjściem jest wykorzystanie tylnego siedzenia jako dodatkowego bagażnika, zdecydowanie lepiej taki kufer wykonano w Harley Davidson Electra Glide Ultra Limited, bo nie dość że jest on pojemny i fajnie otwiera się na bok, to jeszcze u góry ma relingi do których można przytroczyć masę bagażu (zdjęcia)
IMG_3390.JPG
IMG_3406.JPG


Iżu

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

Iżu nie ma rzeczy nie możliwych :) I to że producent nie ma w ofercie nic nie znaczy, zawsze się znajdzie ktos kto zrobi wczesniej czy później
15467_kur_7643_ob_h_13_1350x900_rgb_72dpi.jpg
52-803BK_1_Black Contour Rack on GL1800-650x650.jpg
52-803BK_1_Black Contour Rack on GL1800-650x650.jpg (53.41 KiB) Przejrzano 5681 razy


DL650A L8

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: gorghu »

Poniższy filmik nie dotyczy akurat tego modelu GoldWinga ale GL1100 interstates z 1980.

[youtube][/youtube]

A co niektórzy się martwią, że w DLu jest za mały prześwit do ciężkiego offu ;) :lol: :lol:


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

o matko, musiało boleć - tam tył praktycznie zero ugięcia zalicza ,nieźle musiało ich wytrzepać, co nawet widać jak się kuferek nieco rozkraczył :)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pawian
A+B
Posty: 794
Rejestracja: 07 sie 2018, 00:53
Lokalizacja: Kraków

Re: Honda Gold Wing Tour DCT & Airbag 2019 - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Pawian »

Oni je ukradli czy kupili sobie już nowe i nie wiedzieli, co zrobić ze starymi? :D


Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”