Interkom dla zielonego w temacie
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Jeśli chodzi o Cardo to jest to sprawdzony sprzęt z długą tradycją i robią "stabilne" sprzęty i wg mnie na 100% będą się widziały ale dopóki nie sprawdzisz to się nie przekonasz
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Czołem!
Mam pytanie do użytkowników Nolana N-Com B601R. Jak wygląda praktyczny zasięg na drodze? Spec. tech. podaje 250 m, ale są opinie w Internecie, że czasem 20 nie przekracza i ludzie po prostu zwracają towar i kupują coś innego. Ew. B901R, który ma radio, na którym mi nie zależy, ale nie wykluczam.
Dzięki z góry.
Mam pytanie do użytkowników Nolana N-Com B601R. Jak wygląda praktyczny zasięg na drodze? Spec. tech. podaje 250 m, ale są opinie w Internecie, że czasem 20 nie przekracza i ludzie po prostu zwracają towar i kupują coś innego. Ew. B901R, który ma radio, na którym mi nie zależy, ale nie wykluczam.
Dzięki z góry.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2698
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Trudna sprawa, nie testowałem nigdy łączności na odległość. Używam do łączności ze Smerfetką, telefonu i Yanosika.
Ale chyba w wolnej chwili zrobię test odległościowy.
BTW
Radio to zbędny gadżet.
Ale chyba w wolnej chwili zrobię test odległościowy.
BTW
Radio to zbędny gadżet.
Re: Interkom dla zielonego w temacie
@Smerfciamajda, będę zobowiązany, na zlot muszę mieć nowy kask (stary chyba się rozszczelnił, bo nagle stał się bardzo głośny), więc najpóźniej za tydzień kupię albo Nolana N90-3, albo Neoteca II... i założę do niego (tymczasowo) freedconna. Kwestia interkomu ma wpłynąć na wybór kasku.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2698
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Nie obiecuje, dziś nie dam rady na pewno ale może jutro mi się uda.
- Ocena: 5.88235%
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Dobra, mam problem.
Problem był już wcześniej ale teraz mnie bardziej irytuje.
Mam Cardo G9x, jeżdżąc puszczam sobie muzykę (ze spotify i aplikacja Cardo też ma ustawioną muzykę ze spotify) aby było jeszcze weselej podczas jazdy. I wszystko działa do momentu aż ktoś zadzwoni. Po skończonej rozmowie telefonicznej, przynajmniej teoretycznie, powinno wrócić do odtwarzania muzyki a tak nie jest.
Czym może być to spowodowane?? Miał ktoś taki problem??
Problem był już wcześniej ale teraz mnie bardziej irytuje.
Mam Cardo G9x, jeżdżąc puszczam sobie muzykę (ze spotify i aplikacja Cardo też ma ustawioną muzykę ze spotify) aby było jeszcze weselej podczas jazdy. I wszystko działa do momentu aż ktoś zadzwoni. Po skończonej rozmowie telefonicznej, przynajmniej teoretycznie, powinno wrócić do odtwarzania muzyki a tak nie jest.
Czym może być to spowodowane?? Miał ktoś taki problem??
Re: Interkom dla zielonego w temacie
A robiłeś aktualizacje?
Mi w packtalku tak zrobiło po aktualizacji że po telefonie i po wywołaniu przez inny intercom nie wraca muza i też nie znalazłem rozwiązania więc nie zawracają mi gitary jak jedziemy
Mi w packtalku tak zrobiło po aktualizacji że po telefonie i po wywołaniu przez inny intercom nie wraca muza i też nie znalazłem rozwiązania więc nie zawracają mi gitary jak jedziemy

Re: Interkom dla zielonego w temacie
Wiesz, ostatnia aktualizacja do g9x była może ze 3 lata temu 
Ale, co ciekawe, nie zawsze występuje ten problem. Czasami zdarza się, że muzyka wraca. Nie wiem od czego to zależy, próbowałem z różnymi długościami rozmów bo myślałem, że np po minucie rozmowy przez telefon nie wróci. Ale okazuje się, że czasami pogadam i 5 minut i muza wróci a czasami kilka słów i lipa.

Ale, co ciekawe, nie zawsze występuje ten problem. Czasami zdarza się, że muzyka wraca. Nie wiem od czego to zależy, próbowałem z różnymi długościami rozmów bo myślałem, że np po minucie rozmowy przez telefon nie wróci. Ale okazuje się, że czasami pogadam i 5 minut i muza wróci a czasami kilka słów i lipa.
Re: Interkom dla zielonego w temacie
To u mnie od pewnego momentu zawsze jest tak samo.
Ale teraz sobie dopiero uświadomiłem że to się też zbiegło ze zmianą sposobu połączenia.
Bo wcześniej intercom był połączony z telefonem a teraz jest przez navi Garmina i wtedy wszystko się zmieniło
Ale teraz sobie dopiero uświadomiłem że to się też zbiegło ze zmianą sposobu połączenia.
Bo wcześniej intercom był połączony z telefonem a teraz jest przez navi Garmina i wtedy wszystko się zmieniło
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Witam szanowne grono.Potrzebny inercom dla mnie i plecaczka i wpadła mi dobra oferta za nowy zestaw Interphone Shape - 2 sztuki za 570zł.Miał ktoś doczynienia z takim cudem techniki? Dokładnie z linku poniżej:
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?c ... gK-KfD_BwE
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?c ... gK-KfD_BwE
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Marka raczej znana od lat na rynku, miałem ich interkom kiedyś (starszy model), też do komunikacji z plecakiem, był ok. Największa zaletą była bardzo pojemna bateria, tutaj widzę obiecują 12h i pewnie spokojnie 10 przegadasz. Cena jak za chinola a sprzęt markowy.pavulon8 pisze: ↑14 lip 2021, 20:22Witam szanowne grono.Potrzebny inercom dla mnie i plecaczka i wpadła mi dobra oferta za nowy zestaw Interphone Shape - 2 sztuki za 570zł.Miał ktoś doczynienia z takim cudem techniki? Dokładnie z linku poniżej:
https://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/?c ... gK-KfD_BwE
Zdrówko シモン 
Mniejszość Pomarańczowo Japońska

Mniejszość Pomarańczowo Japońska

Re: Interkom dla zielonego w temacie
Witam.
W tym roku razem z grupą przyjaciół przesiedliśmy się z zabytkowych motocykli (WSK 175, ETZ 250, ETZ 251) na bardziej cywilizowane
Motocykle już kupione. Planujemy wyprawę w kraje bałkańskie i rozważamy zakup intercom’ów.
Nigdy z tego dobrodziejstwa nie korzystaliśmy.
Nigdy nawet nie mieliśmy w rekach.
Nie chcemy kupić badziewia, aby się nie zrazić.
Najważniejsze, abyśmy mogli w grupie 4-6 osób rozmawiać jednocześnie (o ile się tak da).
Co polecicie? Wiadomo budżet gra znaczenie, ale jak trzeba dołożyć do czegoś porządnego to się dołoży…
W tym roku razem z grupą przyjaciół przesiedliśmy się z zabytkowych motocykli (WSK 175, ETZ 250, ETZ 251) na bardziej cywilizowane
Motocykle już kupione. Planujemy wyprawę w kraje bałkańskie i rozważamy zakup intercom’ów.
Nigdy z tego dobrodziejstwa nie korzystaliśmy.
Nigdy nawet nie mieliśmy w rekach.
Nie chcemy kupić badziewia, aby się nie zrazić.
Najważniejsze, abyśmy mogli w grupie 4-6 osób rozmawiać jednocześnie (o ile się tak da).
Co polecicie? Wiadomo budżet gra znaczenie, ale jak trzeba dołożyć do czegoś porządnego to się dołoży…
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Nie kupujcie badziewia. A już szczególnie Chińczyka.K@mil pisze: ↑02 kwie 2022, 09:34Witam.
W tym roku razem z grupą przyjaciół przesiedliśmy się z zabytkowych motocykli (WSK 175, ETZ 250, ETZ 251) na bardziej cywilizowane
Motocykle już kupione. Planujemy wyprawę w kraje bałkańskie i rozważamy zakup intercom’ów.
Nigdy z tego dobrodziejstwa nie korzystaliśmy.
Nigdy nawet nie mieliśmy w rekach.
Nie chcemy kupić badziewia, aby się nie zrazić.
Najważniejsze, abyśmy mogli w grupie 4-6 osób rozmawiać jednocześnie (o ile się tak da).
Co polecicie? Wiadomo budżet gra znaczenie, ale jak trzeba dołożyć do czegoś porządnego to się dołoży…
Ja polecam Cardo, naprawdę daje rade i to latami.
Jakbyś był zainteresowany to pisz, na 2-3 zestawy może będziemy w stanie zrobić lepszą cenę.
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Przy grupach powyżej 2 osób to już Bolda, na bogato.
A to ze względu na mesh, którego w tańszych modelach nie ma.
A to ze względu na mesh, którego w tańszych modelach nie ma.
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Potwierdzam to co pisze @Centrino. Zaczynałem od półki średniej - midland btx2 pro s, a przeszedłem na cardo Bold. Tu wreszcie wszystko działa stabilnie i przewidywalnie. Apka mobilna też dopracowana.
Od kilku dni reklamuje się nowy packtalk edge. O tyle lepiej w porównaniu do bolda, że już na nowszym BT 5.2. Ja bym rozważał pójście w edge lub w sprawdzonego, bardzo dobrego bolda. Robisz grupę DMC, łączycie się w grupy i gadacie. W tle może Ci grać muzyka + nawigacja.
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
Od kilku dni reklamuje się nowy packtalk edge. O tyle lepiej w porównaniu do bolda, że już na nowszym BT 5.2. Ja bym rozważał pójście w edge lub w sprawdzonego, bardzo dobrego bolda. Robisz grupę DMC, łączycie się w grupy i gadacie. W tle może Ci grać muzyka + nawigacja.
Wysłane z mojego SM-G998B przy użyciu Tapatalka
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2698
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Interkom dla zielonego w temacie
Jak nie chcesz problemów to tylko markowe.K@mil pisze:Cena zabija….
Niestety Nolan, Seba, czy inne jakiekolwiek beda gadały miedzy sobą ale na małe odległości. To jest Ok na dwa, trzy motocykle ciasno w grupie.
Technologia mes h robi z każdego interkomu przekaźnik. Daje to bardzo duży zasięg od pierwszego do ostatniego.
Ja już tyle razy się sparzyłem na tanich zabawkach ze wole zacisnąć zęby i kupić coś markowego ma lata.
Re: Interkom dla zielonego w temacie
@Smerfciamajda dobrze gada, polać mu.
Ja na początku miałem chinola. Jeździłem sam, słuchałem muzyki albo telefonowałem. Wystarczało. Pewnego razu zacząłem jeździć w trójkącie, koledzy mieli seny (nową i jakąś starszą). Chinol dobrze gadał z każdą z nich, ale nie z obiema na raz. Na wyjazd do RO ja się upgradowałem, Kupiłem Senę. A kumpel, który miał tę starszą senę, też się upgradował i kupił cardo. I w końcu do metalu: na wyjeździe do RO obie seny zawsze działały bez pudła. A cardo ciężko było spiąć. W końcu wypracowaliśmy procedurę kolejności parowania i konfiguracji. To szło coś mniej więcej najpierw spinamy obie seny protokołem firmowym, a następnie ja (bo u kumpla się nie dało) dopinałem cardo po BT. Z tego powodu jako przekaźnik najczęściej jechałem w środku. Dodatkowym problemem, na który chciałbym Cię uczulić, to wybór rozmówcy. Interkom ma ze 25-30 funkcji i obsługujesz je nawet nie po omacku, bo w rękawicach, za pomocą trzech przycisków. I jak coś źle klikniesz, to albo wpadasz w tryb poszukiwania, rozwalasz grupę, a rozmowy telefoniczne przestają być prywatne, i to jest największy problem, telefonowanie było krótki: "cześć, jadę motórem, oddzwonię na postoju nie wiem kiedy, cześć".
Kup markowe, dla całej grupy takie same. Sena i cardo mają mesha, ale te meshe nie są ze sobą kompatybilne. W sumiie to news, że "cardo i sena dogadały się i połączą meshe" byłby dobry wczoraj (1. IV).
Ja na początku miałem chinola. Jeździłem sam, słuchałem muzyki albo telefonowałem. Wystarczało. Pewnego razu zacząłem jeździć w trójkącie, koledzy mieli seny (nową i jakąś starszą). Chinol dobrze gadał z każdą z nich, ale nie z obiema na raz. Na wyjazd do RO ja się upgradowałem, Kupiłem Senę. A kumpel, który miał tę starszą senę, też się upgradował i kupił cardo. I w końcu do metalu: na wyjeździe do RO obie seny zawsze działały bez pudła. A cardo ciężko było spiąć. W końcu wypracowaliśmy procedurę kolejności parowania i konfiguracji. To szło coś mniej więcej najpierw spinamy obie seny protokołem firmowym, a następnie ja (bo u kumpla się nie dało) dopinałem cardo po BT. Z tego powodu jako przekaźnik najczęściej jechałem w środku. Dodatkowym problemem, na który chciałbym Cię uczulić, to wybór rozmówcy. Interkom ma ze 25-30 funkcji i obsługujesz je nawet nie po omacku, bo w rękawicach, za pomocą trzech przycisków. I jak coś źle klikniesz, to albo wpadasz w tryb poszukiwania, rozwalasz grupę, a rozmowy telefoniczne przestają być prywatne, i to jest największy problem, telefonowanie było krótki: "cześć, jadę motórem, oddzwonię na postoju nie wiem kiedy, cześć".
Kup markowe, dla całej grupy takie same. Sena i cardo mają mesha, ale te meshe nie są ze sobą kompatybilne. W sumiie to news, że "cardo i sena dogadały się i połączą meshe" byłby dobry wczoraj (1. IV).
- Ocena: 5.88235%
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach