Interkom dla zielonego w temacie

Awatar użytkownika
skibol83
A+B+C
Posty: 1062
Rejestracja: 04 gru 2019, 18:59
Lokalizacja: Kolbuszowa k. Rzeszowa

Interkom dla zielonego w temacie

Post autor: skibol83 »

Witam.
Chciałem poruszyć temat w którym jestem zielony jak trawa na wiosnę.... a dokładnie współdzialanie interkomów różnych marek. :?
Jeśli przykładowo ja będę miał interkom marki "A", kolega "B" a jeszcze ktoś "C", "D" itd to czy będziemy sie mogli ze sobą połaczyc czy muszą to byc urzadzenia jednej marki? Pytam bo nie mam zielonego pojęcia w tym temacie, wole tu zapytać niż sie póżniej zbłażnić hehe :oops:
Jeśli chciałbym z kimś pojechać na dwa motocykle to kupować tą sama markę czy to nie ma znaczenia?
Jest jakas max liczba urządzeń które można ze sobą połączyć? Od czegoś to zależy? Np grupowy wyjazd w 10 maszyn jesteśmy w stanie się ze sobą połączyć? 8-)


DL650 AL2 ----> DL1000

Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty

Awatar użytkownika
SimOn!
A+B+C
Posty: 1227
Rejestracja: 27 wrz 2016, 20:45
Lokalizacja: GD 3Miasto

Re: Interkom dla zielonego w temacie

Post autor: SimOn! »

Jeżeli znasz Angielski to polecam zobaczyć te kilka filmów. Sa z jajem i duzo się dowiesz a potem juz sam zdecydujesz Obrazek





Zdrówko シモン :mrgreen:
Mniejszość Niemiecko Japońska ;)

Awatar użytkownika
skibol83
A+B+C
Posty: 1062
Rejestracja: 04 gru 2019, 18:59
Lokalizacja: Kolbuszowa k. Rzeszowa

Re: Interkom dla zielonego w temacie

Post autor: skibol83 »

Angielski to ja perfeckt hehehehe oglądane sobie tylko jestem teraz na zadupiu niemiec i jest fatalny zasieg


DL650 AL2 ----> DL1000

Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty

jg871972
A1
Posty: 84
Rejestracja: 09 lip 2019, 15:17
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Interkom dla zielonego w temacie

Post autor: jg871972 »