Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Awatar użytkownika
Pepo
A
Posty: 324
Rejestracja: 07 lut 2017, 21:30

Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: Pepo »

Cześć.
Pogoda mało jeżdżąca więc pora na dłubanko.
Jaki komplet napędu polecacie do "tysiąca" ?
Jest tego od "metra".... Ma ktoś jakieś doświadczenie ?
Jakie kółka i jaki łąńcuszek warto zakupić do tysiączka z 2006 roku ?


Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto. 8-)

sowator
A2
Posty: 140
Rejestracja: 12 paź 2016, 13:26

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: sowator »

Ja założyłem łańcuch DiD 525 ZMVX i zębatki SuperSprox stalowe. A wcześniej do KawaZuki ;) założyłem też DiD ale chyba MVX czy jakos tak i zębatki sunstar, po założeniu zrobiłem trochę na miejscu, Rumunię i znowu regionalnie razem jakieś 6 tys. km z Scottoilerem i napęd nie wymagał żadnej regulacji. Moto teraz ujeżdża brat, więc będę wiedział na bieżąco jak słabszy napęd w 1000 się sprawuje ;)


Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych :roll:

Awatar użytkownika
KIERAS
A2
Posty: 212
Rejestracja: 03 lut 2017, 09:54
Lokalizacja: Kołobrzeg

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: KIERAS »

Łańcuch ważna rzecz . Jakiego przełożenia używacie oryginalnego czy ktoś jeździ na innym? Oryginał to chyba przód 17 i tył 42? Modele dl 1000 od 2002-2010r.


Suzuki DL 1000 K4

sowator
A2
Posty: 140
Rejestracja: 12 paź 2016, 13:26

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: sowator »

17/41. Tylną zębatkę podają 42 dostawcy czesci ale w oryginale jest 41 i takie mam założone w jednym i drugim. Do nowego 1000 wszędzie chcieli dać 42 bo tak katalog im mówi ale poszedłem do garażu przeliczyłem i jest 41 (w instrukcji czy gdzieś też znalazłem, że 41)


Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych :roll:

Awatar użytkownika
Pepo
A
Posty: 324
Rejestracja: 07 lut 2017, 21:30

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: Pepo »

No właśnie. 41 czy 42 zęby...
Teoretycznie przy 42 zębach na odbierającej będzie większe przełożenie... tylko po co skoro mocy jest i tak od groma i nawet czasami ciut za dużo.
Prawie sto kucyków robi robotę przy tak elastycznym silniku.
Ja już bym optował za zmniejszeniem przełożenia by zyskać na prędkości przy niższych obrotach.
Spotkaliście się z mniejszą wtórną np. 40 zębów i mniejszej średnicy ?

W oryginalnej instrukcji "stoi jak byk" 41 zębów.


Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto. 8-)

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: Struna »

KIERAS pisze:czy ktoś jeździ na innym?
@Pyxis jeździ na innym


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pepo
A
Posty: 324
Rejestracja: 07 lut 2017, 21:30

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: Pepo »

No i zdechło.
Ktoś kupował napęd i wymieniał ?
Czym się kierować ? Jakością łańcucha ? Kółek ?
Jakaś firma..... Chciałbym wymienić przed sezonem.


Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto. 8-)

Online
Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Post autor: Centrino »

W BeEmCe miałem DIDa złotego + sunstary+scottoiler. 20 tyś nie naciągałem łańcucha. Później sprzedałem motocykl


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne do Vstrom-a”