Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
Cześć.
Pogoda mało jeżdżąca więc pora na dłubanko.
Jaki komplet napędu polecacie do "tysiąca" ?
Jest tego od "metra".... Ma ktoś jakieś doświadczenie ?
Jakie kółka i jaki łąńcuszek warto zakupić do tysiączka z 2006 roku ?
Pogoda mało jeżdżąca więc pora na dłubanko.
Jaki komplet napędu polecacie do "tysiąca" ?
Jest tego od "metra".... Ma ktoś jakieś doświadczenie ?
Jakie kółka i jaki łąńcuszek warto zakupić do tysiączka z 2006 roku ?
Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto.
Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
Ja założyłem łańcuch DiD 525 ZMVX i zębatki SuperSprox stalowe. A wcześniej do KawaZuki założyłem też DiD ale chyba MVX czy jakos tak i zębatki sunstar, po założeniu zrobiłem trochę na miejscu, Rumunię i znowu regionalnie razem jakieś 6 tys. km z Scottoilerem i napęd nie wymagał żadnej regulacji. Moto teraz ujeżdża brat, więc będę wiedział na bieżąco jak słabszy napęd w 1000 się sprawuje
Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych
Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
Łańcuch ważna rzecz . Jakiego przełożenia używacie oryginalnego czy ktoś jeździ na innym? Oryginał to chyba przód 17 i tył 42? Modele dl 1000 od 2002-2010r.
Suzuki DL 1000 K4
Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
17/41. Tylną zębatkę podają 42 dostawcy czesci ale w oryginale jest 41 i takie mam założone w jednym i drugim. Do nowego 1000 wszędzie chcieli dać 42 bo tak katalog im mówi ale poszedłem do garażu przeliczyłem i jest 41 (w instrukcji czy gdzieś też znalazłem, że 41)
Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych
Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
No właśnie. 41 czy 42 zęby...
Teoretycznie przy 42 zębach na odbierającej będzie większe przełożenie... tylko po co skoro mocy jest i tak od groma i nawet czasami ciut za dużo.
Prawie sto kucyków robi robotę przy tak elastycznym silniku.
Ja już bym optował za zmniejszeniem przełożenia by zyskać na prędkości przy niższych obrotach.
Spotkaliście się z mniejszą wtórną np. 40 zębów i mniejszej średnicy ?
W oryginalnej instrukcji "stoi jak byk" 41 zębów.
Teoretycznie przy 42 zębach na odbierającej będzie większe przełożenie... tylko po co skoro mocy jest i tak od groma i nawet czasami ciut za dużo.
Prawie sto kucyków robi robotę przy tak elastycznym silniku.
Ja już bym optował za zmniejszeniem przełożenia by zyskać na prędkości przy niższych obrotach.
Spotkaliście się z mniejszą wtórną np. 40 zębów i mniejszej średnicy ?
W oryginalnej instrukcji "stoi jak byk" 41 zębów.
Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto.
Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
@Pyxis jeździ na innymKIERAS pisze:czy ktoś jeździ na innym?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
No i zdechło.
Ktoś kupował napęd i wymieniał ?
Czym się kierować ? Jakością łańcucha ? Kółek ?
Jakaś firma..... Chciałbym wymienić przed sezonem.
Ktoś kupował napęd i wymieniał ?
Czym się kierować ? Jakością łańcucha ? Kółek ?
Jakaś firma..... Chciałbym wymienić przed sezonem.
Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto.
Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"
W BeEmCe miałem DIDa złotego + sunstary+scottoiler. 20 tyś nie naciągałem łańcucha. Później sprzedałem motocykl