

spoko, nie jestem drażliwygorghu pisze: ↑17 paź 2020, 13:52@PiW faktycznie, przepraszam. Zwracam honor. Nie wiem czemu ale pod twoim nickiem miałem napisane że to twój pierwszy post. Obecnie mam tam napisane że masz 3 posty, ale jak popatrzyłem na twój profil to faktycznie masz ich kilka więcej. Wygląda na to że coś system źle zlicza
![]()
Spróbuj spokojnie przemyśleć jeszcze raz to co napisałeś. Jak przychodzimy gdzieś pierwszy raz to wypada powiedzieć "dzień dobry" i się przedstawić.merc pisze: ↑18 paź 2020, 09:23Dla mnie cała ta przywitalnia o kant dupy roztluc.
Wchodzę w posty nieprzeczytane a tam prawie wszystkie " witam".
Co my w szkole jesteśmy ?
Jak ja się witam z kimś to za każdym razem jak go widzę , a tu i wszędzie indziej w internetach wystarczy raz , więc pytam co to ma wspólnego z witaniem?
Guma z wiekiem robi się twardsza. Z drugiej strony jak jest odpowiednio magazynowana to nawet pięcioletnie sztuki niektóre asy sprzedają jako nowe pomniejszając o jakąś tam kwote ze względu na wiek. Jak nie jest popękana to ja bym zostawił. Gume sprawdzisz w czasie jazdy. Jeśli będzie twarda ciężko będzie ją rozgrzać podczas jazdy, tym samym przyczepność będzie kiepska. Jeśli mimo wszystko będziesz miał obawy zainwestuj w nowe. Jest sporo dobrych modeli na których na małym zrobisz grubo ponad 20kkm.macias320 pisze: ↑17 paź 2020, 11:48A i mi teraz chodzi po głowie pomysł czy opony wymieniać czy nie ... założone są obecnie Michelin anakee z2013 roku bieżnik przód około 4,2mm tył około 5 (tylna lekko środkiem wypłaszczona - czuć pod ręką....) innych wad nie widac na nich...spękań itp.
Ewentualnie planuje zakup https://allegro.pl/oferta/pirelli-scorp ... 9756855830 ale nie wiem czy wymieniać czy jeszcze sezon pojeździć...
Ja na michelin pilot road 4 nawet mocno wyząbkowanych jeździłem do końca, bez uślizgów jedynie było słychać głośniejszą prace opony ale nigdy z uślizgiem.Pawian pisze: ↑20 sie 2019, 19:38Mam pytanie jak dla mnie z pogranicza techniki jazdy oraz kół i opon. Oba tematy jakby bliskie, więc zdecydowałem się tu dokleić z moim pytaniem
Jeżdżę na Michelin Pilot Road 4, takie kupiłem razem z motocyklem. DOTy - przód kończy 5 lat, tył 3 ...
Przód ma koło 5mm, tylna jest już wyraźnie wyząbkowana, ale mięska ma wciąż sporo.
Czy wyząbkowanie może być powodem uślizgów tyłu na zakrętach na suchej nawierzchni?
Czy też może jest to kwestia mojej słabej techniki? (próby pogłębiania pochylenia bez potrzeby doprowadzające do uciekania motka dołem). Jeśli tak to piszcielepiej wiedzieć i mieć nad czym pracować niż być poklepywanym po ramieniu i żyć w niewiedzy
![]()