 )
 )Czy luzy zaworowe ulegają powiększeniu czy zmniejszaniu wraz z przebiegiem i dlaczego??
 )
 )

No widzisz. Dzięki temu wyeliminujesz tych, którzy nie mają pojęcia o tym, co robią. Co do netu to Lem miał rację.radzio1975 pisze:....sprzeczne opinie od mechaników i netu....

@Centrino, może warto Twój zapis uszczegółowić jak to jest w serwisówce, że po zrobieniu pierwszego (przód) cylindra robimy obrót o 360 stopni i wtedy uzyskujemy układ znaków dla cylindra drugiego (tył). Oczywiście to ponownie znak F.Centrino pisze: 3. Regulacja luzów zaworowych
Najpierw bierzemy się za ustawienie wału w pozycji GMP (czyli górny martwy punkt).
Ustawiamy więc wał w pozycji F

Podczas przeglądu wszelkie informacje są u nas odnotowywane na zleceniu. jeżeli luzy zaworowe mieściły się w limicie to zostaniesz poinformowany o tym. zostaną Ci również przekazane nasze sugestie. a co z tym zrobisz to już tylko zależy od Ciebie. nie każdy ma chęć przyjechac w przyszłym sezonie na weryfikację.kalinago pisze:Oczywiście tak ale to gdybanie i dobre rady.
Postąpił prawidłowo, czy nie ?.
To do mnie przemawia.Centrino pisze:Zapewne bierze pod uwagę, że jeżeli luz zaworowy podczas sprawdzania mieści się np w dolnej granicy ale się mieści to jest OK. Ewentualne wyjście podczas dalszego przebiegu poza zakres podany w serwisówce powinien być skorygowany przy następnym sprawdzaniu luzów.
 .
.  (wpadnięcie śrubki do bloku silnika).
 (wpadnięcie śrubki do bloku silnika).