KTM 1290 Super Adventure S

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Iżu »

Cześć i czołem, jako że mamy obecnie paskudną zimę i to białe znowu pada postanowiłem wybrać się do krakowskiego salonu KTM i przymierzyć swoje cztery litery do motocykla o którym wszędzie słyszę same superlatywy, mowa o KTM 1290 Super Adventure w wersji S.
Na początku po sprawdzeniu u źródła muszę uciąć wszelkie spekulacje na temat miejsca produkcji tego motocykla, model 1290 jest produkowany w Austrii (silnik także), tylko najtańsze modele są składane w Indiach na częściach Bajaj.
KTM 1290 Super Adventure S (1).JPG
KTM 1290 Super Adventure S ma dużo wspólnego z naszymi DL-ami, bo mamy tu także silnik w układzie "V" tyle że o kącie rozwarcia 75 stopni.
Silnik z pojemności 1301 cm3 generuje bardzo dużą moc - 160 KM i maksymalny moment obrotowy - 140 Nm. co przy masie 215 kg. (na sucho) zapewnia doskonałe przyśpieszenia i najlepszy w klasie stosunek mocy do masy, rurową ramę tego motocykla zbudowano ze stali chromowo-molibdenowej.
KTM 1290 Super Adventure S (5).JPG
Motocykl wygląda dosyć ciekawie, choć mnie trochę męczy ta przednia lampa..niektórzy twierdzą że przypomina znicz, inni że dupę pawiana :lol:
Jedno trzeba przyznać - styl tego sprzętu jest specyficzny i łatwo go odróżnić od większości "dziobaków" na czele z BMW R1250GS
KTM 1290 Super Adventure S (2).JPG
KTM 1290 jest wyposażony w światło to jazdy dziennej, a wbudowane oświetlenie LED z funkcją doświetlania zakrętów świeci ponoć doskonale
KTM 1290 Super Adventure S (6).JPG
KTM 1290 Super Adventure S (7).JPG
Z tyłu mamy także lampę w technologii LED, zwróćcie uwagę na ogumienie - fabrycznie zastosowano tu bardzo dobre kapcie - Pirelli Scorpion Trial II
KTM 1290 Super Adventure S (8).JPG
Ogólnie sylwetka motocykla jest bardzo ciekawa, zachowano odpowiednie proporcje, maszyna może się podobać
KTM 1290 Super Adventure S (3).jpg
KTM 1290 Super Adventure S (4).JPG
Po zajęciu miejsca na wygodnym siedzeniu bardzo spodobała mi się pozycja, mamy tu szeroką wygodną kierownicę podobnej wielkości jak w Hondzie Africa Twin, lusterka o dobrej widoczności i ergonomiczne przyciski nawigacji po menu wyświetlacza na lewej części kierownicy, powyżej znajduje się sterowanie tempomatu
KTM 1290 Super Adventure S (9).JPG
KTM 1290 Super Adventure S (12).JPG
KTM 1290 Super Adventure S jest wyposażony w system bez-kluczykowy, elektronicznie sterowane zawieszenie WP o skoku 200 mm z przodu i tyłu, kolorowy i zarazem bardzo czytelny wyświetlacz TFT, który wyświetla również wskazania wbudowanej nawigacji.
KTM 1290 Super Adventure S (10).JPG
KTM 1290 Super Adventure S (11).JPG
Przy kolumnie kierownicy znajduje się sprytny wodoodporny schowek z gniazdem USB, w który można zamknąć swojego smatfona, ten za pomocą bluetooth łączy się z wyświetlaczem KTM-a, dzięki czemu podczas jazdy widać np. nadchodzące połączenia.
KTM 1290 Super Adventure S (18).JPG
Przed kierownicą mamy także standardowo wbudowane gniazdo zapalniczki ze sprężynującą zaślepką ochronną
KTM 1290 Super Adventure S (19).JPG
Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest zastosowanie ruchomych mocowań bocznych kufrów, gdzie tylną ich część zamocowano na specjalnych sprężynach, rozwiązanie to ma na celu umożliwienie ruchu kufrów w poziomie podczas składania się w winklach, tak by pomagały przenosić ciężar ładunku do wnętrza zakrętu, ma to również przeciwdziałać wężykowaniu podczas szybkiej jazdy autostradą
KTM 1290 Super Adventure S (20).JPG
Warto dodać o fajnym rozwiązaniu regulacji dosyć wysokiej fabrycznej szyby - z obu jej stron mamy duże pokrętła, którymi kręcąc powodujemy jej podnoszenie lub opuszczanie, nie ma tu potrzeby blokowania bo pokrętła poruszają zębatą listwą samej szyby.
KTM 1290 Super Adventure S (21).JPG
Podczas przymiarki do tego motocykla poprosiłem dealera by zrobił mi parę zdjęć, widać na nich iż KTM 1290 Super Adventure S będzie wygodny ale tylko dla osób wyższych, przy moim wzroście (184 cm.) dotykałem do ziemi na lekko ugiętych stopach, oczywiście w obuwiu motocyklowym byłoby nieco wyżej, ale siedzenie było już maksymalnie obniżone (jego standardowa wysokość to 860 mm.)
KTM 1290 Super Adventure S (22).JPG
KTM 1290 Super Adventure S (23).JPG
KTM 1290 Super Adventure S (24).JPG
Motocykl napędzany jest poprzez łańcuch, zauważyłem iż w miejscu gdzie kierowca trzyma nogi nie ma górnej osłony, tak więc wszelkiej maści smarowidła mogą nam pryskać po spodniach (dealer twierdzi że nie ma takiej możliwości)
KTM 1290 Super Adventure S (17).JPG
Kolejną rzeczą która pozytywnie mnie zaskoczyła jest mega duży prześwit, który uzyskano także poprzez umieszczenie rury wydechowej nie pod spodem tylko nieco z boku motocykla, spód chroni kompozytowa osłona silnika (zamiennie można zakupić akcesoryjną z aluminium)
KTM 1290 Super Adventure S (16).JPG
W tej maszynie mamy tzw. suchą miskę olejową, co także przyczynia się do zwiększenia prześwitu i poprawia smarowanie silnika podczas jazdy na dużych pochyłościach np.jazda na gumie :)
Motocykl wyposażono w sprzęgło z funkcją anty-hoppingu sterowane hydraulicznie, zarówno klamka sprzęgła jak i hamulca są regulowane, zbiornik paliwa ma pojemność 23 litrów a średnie spalanie jakie deklaruje producent to - 5,5 l/100 km, w praktyce wygląda to mniej optymistycznie, gdyż przy wykorzystaniu pełnej mocy zużycie paliwa wzrasta do 6-7 litrów/100 km (na autostradzie przy maksymalnej prędkości jeszcze więcej).
KTM 1290 Super Adventure S wyposażono w bardzo skuteczny układ hamulcowy, z przodu znajdują się tarcze o średnicy 320 mm i cztero-tłoczkowe zaciski Brembo, z tyłu pojedyncza tarcza 267 mm i dwu-tłoczkowy zacisk Brembo, oploty są stalowe i oczywiście mamy ABS, który w trybie terenowym można wyłączyć z tyłu lub całkowicie
KTM 1290 Super Adventure S (13).JPG
KTM 1290 Super Adventure S (14).JPG
KTM 1290 Super Adventure S (15).JPG
Co do samych trybów to z tego co mówił mi dealer motocykl ma je cztery - miejski, sportowy, terenowy i deszczowy, w dwóch pierwszych moc nie jest ograniczona i mamy tu pełne - 160 KM, jednak w trybie miejskim manetka ma większy zakres ruchu na roll-gazie.
Przy trybach terenowym i deszczowym moc silnika ograniczona jest do - 100 KM a w tym ostatnim załączona jest także najmocniejsza kontrola trakcji uniemożliwiająca uślizg tylnego koła.
Reasumując - KTM 1290 Super Adventure zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie - bogate wyposażenie, zawieszenie, hamulce i doskonały silnik o bardzo dużej mocy, niezwykle skumulowany są niewątpliwą zaletą tego motocykla, w cenie 67'500 zł. (tyle ma kosztować najnowsza wersja 2019) dostajemy praktycznie w pełni wyposażony sprzęt, brakuje mi tu jedynie gmoli, podgrzewanych manetek i kompletu kufrów - tu niestety tanio nie będzie, bo koszt zakupu fabrycznego kompletu to prawie 6'000 zł.
KTM wprowadza nową kolorystykę i będzie dostępna też mniej oczojebna wersja, która mnie osobiście najbardziej się podoba
KTM 1290 Super Adventure S - kolorystyka (1).png
Szkoda że w tym modelu nie zastosowano wału napędowego zamiast łańcucha, Austriacy twierdzą ponoć ze przy tak dużej mocy łańcuch jest lepszym rozwiązaniem dla motocykla typu Adventure."
Ciekaw jestem co sądzicie o tej maszynie, w sumie kosztuje tyle co Honda Africa Twin Adventure Sports a oferuje jednak znacznie więcej, dealer twierdzi że te motocykle sprzedają się na pniu, w fabryce nie mają już ponoć żadnego egzemplarza z rocznika 2018, a na nowe są już zapisy..prawda to czy tylko marketingowa ściema.. tego nie wiem ale faktycznie spotkałem się już z kilkunastoma pozytywnymi opiniami o tej maszynie, dlatego jak tylko będą mieć w Krakowie testówkę biorę ją na dłuższą jazdę, z której jak zawsze powstanie filmik :D

Pozdrówko 8-)
Ostatnio zmieniony 29 maja 2019, 18:11 przez Iżu, łącznie zmieniany 2 razy.


Iżu

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: NIKT »

Uuuu doczekalem sie Twojego tekstu jeszcze w tym roku xD

To Ci prezent na Mikolaja :)

Kurde to przy moim 176 moze byc za wosoki :(
Aczkolwiek stary DL ma podobno 830 a tutaj 860 Obrazek

Chyba ze istnieje jakas mozliwosc obnizenia go bardziej Obrazek

I ta odkryta zebatka....

Coz teraz czekac cierpliwie na filmik i opia wrazen z jazdy :)
Ostatnio zmieniony 15 gru 2018, 22:47 przez NIKT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3732
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: crimson »

Iżu ma niezłą gadanę i lekkie pióro :)


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Iżu »

NIKT pisze:Uuuu doczekalem sie Twojego testu jeszcze w tym roku xD
Bez przesady, dziś tylko oglądałem motocykl i mogłem się do niego przymierzyć, w sumie mi się spodobał mimo "dupy pawiana" z przodu :lol:
Jednak w tej cenie można już wyrwać podobnie wyposażony sprzęt - Triumph Tiger 1200 napędzany wałem - przy wyprzedaży rocznika.
KTM ma ponoć doskonały silnik wyrywający asfalt i jest nieco lżejszy o Tigera, na wiosnę wezmę go na dłuższy test i może mi się spodoba do tego stopnia że wezmę go pod uwagę przy ewentualnej wymianie mojej Suki 8-)

Pozdrówko


Iżu

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: NIKT »

Mialem napisac "tekstu".
Ale niechaj bedzie ze "test merytoryczny".

Lampa mi akurat podoba sie mega xD

Tigera tez bralem pod uwage bo ponoc kardan itd.. aaaaale poczytalem posluchalem wlasciciela i jakos mi sie odwidzial jak i Tereska Obrazek

BMW jakos watpie w jej legendarna "niezawodnosc" po rozmowie z serwisantem BMW...

Cale zycie mialem lancuch i jakos narzekac nie moge :) Trudno mi jednak uwierzyc ze odkryta zebatka nie rozchlapuje smaru Obrazek

Musze gdzies doczytac czy da sie KTMa obnizyc bardziej bo jednak te 3cm roznicy z DLem przy moim wzroscie moze mnie zdyskwalifikowac :/ Nie ma innej rady - trzeba skoczyc do salonu i sie przymierzyc :D

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: JARON »

Mnie się podoba. Jedynie cena nie bardzo ;-)


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

sowator
A2
Posty: 140
Rejestracja: 12 paź 2016, 13:26

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: sowator »

Iżu pisze: mimo "dupy pawiana" z przodu :lol:
Pozdrówko
A mówili, jakby nie patrzeć to dupa zawsze z tyłu :lol: a tu takie nowości :shock:
A tak poważnie to mega sprzęt. Jak będę zmieniał kiedyś, to zapewne będzie na początku listy propozycji :roll:


Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych :roll:

Awatar użytkownika
Grzechu (Kobyłka)
A+B+C+D
Posty: 2054
Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
Lokalizacja: Opole

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Grzechu (Kobyłka) »

Bardzo fajna i mocna maszyna. W mojej opinii wypada trochę lepiej od dużego Tigera.
Ma świetny silnik, dobre hamulce od Brembo, bardzo dobre zawieszenie, dobrze zestrojone biegi. Generalnie świetny sprzęt. Cena ok, jak za taką konfigurację.
Jedyne co mi nie pasuje, to lampa. Bardzo dziwny kształt.
Wielu riderów nazywa go - Kardynał :D


Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE

Awatar użytkownika
Mati!
A
Posty: 448
Rejestracja: 02 paź 2016, 15:39
Lokalizacja: Olkusz

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Mati! »

To taki turystyczny scigacz z mozliwosciami jazdy w terenie. Moge sobie tylko wyobrazic jak to to przyspiesza :-D. Ale to srednie spalanie to faktycznie producent zanizyl. Nikt takiego moto nie kupuje zeby dac sie wyprzedzac DeeLom :-D


DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Iżu »

NIKT pisze:Tigera tez bralem pod uwage bo ponoc kardan itd.. aaaaale poczytalem posluchalem wlasciciela i jakos mi sie odwidzial jak i Tereska
Możesz zdradzić co Ci opowiadał właściciel Tigera 1200 ? w necie nie ma zbyt wielu informacji na temat awaryjności Triumpha, więc albo się faktycznie nie psują, albo jeździ nimi zbyt mało osób w przeciwieństwie do GejeSa :)


Iżu

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: NIKT »

Co do spalania to "marcin_torx" ze starego forum co przesiadl sie z 1000 napisal
"mimo potężnego silnika spalanie przy średnich i większych prędkościach takie samo jak Dl1000 lub mniejsze"

Ale spalanie jest kwestia czy jezdziec ma ciezka reke :)

Mi 1000 w miescie (Łódź) pali przy trybie emeryta 6L, a na trasie 4,5.

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Iżu »

Grzechu (Kobyłka) pisze:Bardzo fajna i mocna maszyna. W mojej opinii wypada trochę lepiej od dużego Tigera.
Ma świetny silnik, dobre hamulce od Brembo, bardzo dobre zawieszenie, dobrze zestrojone biegi. Generalnie świetny sprzęt. Cena ok, jak za taką konfigurację.
Jedyne co mi nie pasuje, to lampa. Bardzo dziwny kształt.
Wielu riderów nazywa go - Kardynał :D
Grzechu ponoć ta maszyna ma tak duży potencjał iż nigdy się nie znudzi, przy tej mocy i możliwościach motocykla trzeba się "nauczyć" by nie zaskoczył nas w najmniej odpowiednim momencie.
Dealer mówił że silnik "V" brzmi kapitalnie nawet na fabrycznym wydechu, nie mogę się już doczekać jazdy tym sprzętem 8-)

Pozdrówko


Iżu

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: RE: Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: NIKT »

Iżu pisze: Możesz zdradzić co Ci opowiadał właściciel Tigera 1200 ?
Ze kupil Tigera 2014 (chyba) bo go przerazily koszta GejeSa Obrazek
Mowil praktycznie w samych superlatywach, ze moc oddawana plynnie, dobra ochrona przed wiatrem, jednak zanegowal cos z kompem, ze jak ustawi sobie tryb jazdy to ten sie restartuje po zgaszeniu motocykla i istawianie na nowo, manewrowanie w "korku" jest bardzo meczace, jak wybieral sie na wycieczke zapakowany to moto stalo sie typowo szosowe wiec z czarnego nie poleca zjezdzac, dostepnosc czesci poza serwisem bardzo ograniczona, jako osoba wysoka odczuwal ze kierownica jest jakos "blisko i nisko" (dla mnie lepiej bo ja maly xD), oryginalne handbary w chlodniejsze dni zapewnialy mala oslone przed wiatrem, rollgaz ma bardzo duza mozliwosc dozowania lecz aby "dac w palnik" trzeba nienaturalnie daleko reke wygiac, silnik bardzo elastyczny nadajacy sie do jazdy emeryta jak i dawania w palnik. Tyle z tego co pamietam :(

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: RE: Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Iżu »

NIKT pisze:
Iżu pisze: Możesz zdradzić co Ci opowiadał właściciel Tigera 1200 ?
Ze kupil Tigera 2014 (chyba) bo go przerazily koszta GejeSa Obrazek
Mowil praktycznie w samych superlatywach.
Dzięki za te informacje, czyli w zasadzie nie miał z Tigerem 1200 żadnych problemów, Triumph ma w zasadzie to samo zawieszenie co KTM 1290 i ten sam system regulacji - utwardzania bez podnoszenia moto jak jest np. w Super Tenere XT1200.
Cena za oba sprzęty jest podobna, Tiger w korkach będzie mniej poręczny, KTM jest rozmiarów Suzuki V-strom DL-1000 więc na pewno da radę, ciekaw jestem jak ta bestia jeździ, ale przy tym silniku, mocy i momencie obrotowym może być z niego niezły wariat :D
W tym momencie wolałbym takiego KTMa niż Hondę Africa Twin Adventure Sports.


Iżu

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: NIKT »

Zapomniałem nadmienić, że to jego pierwszy sezon na Tigerze i że przesiadł się z Cruisera :)
Wiem po sobie, że przesiadka z Cruisera na Turystyka powoduje jedno - nie chce się innego xD

KTM powiem szczerze że to mój faworyt i chyba jedyna opcja na jaką patrzę po DLu ^^ tylko te moje krótkie nóżki (niestety nie na najbliższe lata opcja) :D

Mam znajomka co jeździ na 1290 super duke R 2.0 - jedyne co może mu zarzucić to, że na trasie pozycja męcząca. Pozostałe aspekty ujął w wypowiedzi "stary tego motocykla niczym innym nie jesteś w stanie zastąpić, włosy się jeża, a zastrzyk adrenaliny nie do opisania mimo upływu lat" chcesz mogę go podpytać jak się sprawuje bo ma go już chyba z 2 sezony.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2018, 14:01 przez NIKT, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Iżu »

NIKT pisze:chcesz mogę go podpytać jak się sprawuje bo ma go już chyba z 2 sezony.
Pewnie że tak, jeśli możesz to popytaj o wszystko - ew. awarie, spalanie, prędkość maksymalną, koszty serwisu, czy np. żre olej itd. 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: NIKT »

Pytanie zadalem :)

Jezeli Macie jakiekolwiek pytania to chetnie na nie znajomek odpowie.
Tylko On ma Duke nie ADV lecz silnik ponoc ten sam jak u Nas DL a SV.

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: NIKT »

Takie dostalem odpowiedzi:

"Na trasie przy prędkości 150-160km dojechałem do Bydgoszczy na połowie baku (ok 175km bak 18L). W mieście (Łódź) pali ok 6-8l bez obijania się. Mam ok 10kkm i łańcuch seria -nie jest z gumy.
Oleju nie żre. Przy pałowaniu na torze bak trzeba uzupełnić po ok 100km.
Dostępność części (poza salonem)?
Części dostępne jak do wszystkiego. To nie prom kosmiczny czy sekretny radziecki czołg. W tesco nie kupisz. Na necie wszystko do ogarnięcia. Kupiłem sobie szybę na puig.pl innych rzeczy nie szukałem/nie potrzebowałem.

Awarie też się nie zdarzają.
Ja miałem pecha, bo po wodzie (na myjni) kierunkowskazy nie działały -wymienili całą kostkę i nie ma już problemu od tamtej pory. Również śruba trzymająca lampę wkręcana jest w plastikową nakrętkę i to mi wymienili również, bo pękło niby z mojej winy i lampa przednia się wychylała.

Jak coś to pytaj co chcesz jeszcze wiedzieć."

Takze kto ma jakiekolwiek pytania odnosnie 1290 (tutaj Super Duke) przekaze je dalej :)

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
lawka
A1
Posty: 47
Rejestracja: 13 paź 2016, 18:18
Lokalizacja: Tychy

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: lawka »

Iżu pisze:...niezwykle skumulowany są niewątpliwą zaletą tego motocykla, w cenie 67'500 zł...
nie wiem kto Ci podal taka cene ale na stronie nowy model kosztuje 73.000zl ....
Interesuje sie tym modelem, dostalem rabat, ale do ceny 67,500 jeszcze daleko.
Dealer w Krakowie taka cene proponuje ??


KTM 1290 Super Adventure S
Buying accessory exhaust and using it with dB killer is like going to the whorehouse for a hug :D

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: KTM 1290 Super Adventure S

Post autor: Iżu »

lawka pisze: Dealer w Krakowie taka cene proponuje ??
Cześć zapytałem o cenę na ten model w przyszłym roku, sprzedawca powiedział że jest to już cena z rabatem, oraz zaproponował by wpłacić zaliczkę bo te motocykle szybko się sprzedają.
W tym roku w KTM także obniżyli ceny.

Lewa 8-)


Iżu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”