Led pozycja plus stop na kufrach
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Led pozycja plus stop na kufrach
Czasem się zastanawiam czy Wy jednak nie powinniście zamienić V-stromow na GoldWingi...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Ocena: 5.88235%
Re: Led pozycja plus stop na kufrach
Zawsze goldi widać.
Pozdrawiam. Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
Re: Led pozycja plus stop na kufrach
Dzisiaj już jeden ku*as na jakiejś poperdułce, walił mnie po oczach pomysłem na" LED na siłę, bo lepiej go widać".
Montujcie, ale z sensem, logiką i żeby nie utrudniać życia innym.
Z życia wzięte. Jechałem pare kilometrów na ograniczeniu prędkości a za mną jechał TIR. Za jakiś czas zjechałem na popas a ciężarówka za mną. Miałem miłą rozmowę z kierowcą, na temat tylnego światła.
Się okazało, że pozycyjnego i hamulca nie widać z szoferki TIR, bo jest schowane pod wystającym kufrem.
Pozycyjnego i hamulca.
Nie jakiejś choinki, która rozprasza uwagę.
Sam montuje pozycyjne i stop na kufrze, właśnie zgodnie z uwagami kierowców, którzy jadą za mną. Pojedyncze podwójne, bo tak są wyposażone motocykle i z daleka wiadomo, że jedzie motocykl, a nie np. motocykl z bocznym wózkiem.
Hejka
Montujcie, ale z sensem, logiką i żeby nie utrudniać życia innym.
Z życia wzięte. Jechałem pare kilometrów na ograniczeniu prędkości a za mną jechał TIR. Za jakiś czas zjechałem na popas a ciężarówka za mną. Miałem miłą rozmowę z kierowcą, na temat tylnego światła.
Się okazało, że pozycyjnego i hamulca nie widać z szoferki TIR, bo jest schowane pod wystającym kufrem.
Pozycyjnego i hamulca.
Nie jakiejś choinki, która rozprasza uwagę.
Sam montuje pozycyjne i stop na kufrze, właśnie zgodnie z uwagami kierowców, którzy jadą za mną. Pojedyncze podwójne, bo tak są wyposażone motocykle i z daleka wiadomo, że jedzie motocykl, a nie np. motocykl z bocznym wózkiem.
Hejka
- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam. Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Led pozycja plus stop na kufrach
Ciekawa uwaga.
Z poziomu kierowcy ciągnika siodłowego z bliska rzeczywiście może być kupa.
No ale w czasie jazdy to chyba rozsądny kierowca jest w stanie trzymać odległość a nie jechać na zderzaku.
Ktoś z forumisiów chyba jeździ takim zestawem, może niech się wypowie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z poziomu kierowcy ciągnika siodłowego z bliska rzeczywiście może być kupa.
No ale w czasie jazdy to chyba rozsądny kierowca jest w stanie trzymać odległość a nie jechać na zderzaku.
Ktoś z forumisiów chyba jeździ takim zestawem, może niech się wypowie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Led pozycja plus stop na kufrach
@Smerfciamajda Taka sytuacja zachodzi szczególnie w mieście i na trasach z ograniczeniem. Jedzie się wolno i na zderzaku praktycznie. Ale i koledzy motocykliści, którzy za mną jadą, też zwracali mi uwagę, że gówno co widać i muszą się wpatrywać, a to mocno przeszkadza w bezpiecznej jeździe.
Mam krowę Givi Maxxia 55. Mocno wystaje do tyłu.
Mam krowę Givi Maxxia 55. Mocno wystaje do tyłu.
Pozdrawiam. Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
Online
Re: Led pozycja plus stop na kufrach
@skibol83 do tablicySmerfciamajda pisze: ↑27 mar 2021, 18:58Ciekawa uwaga.
Z poziomu kierowcy ciągnika siodłowego z bliska rzeczywiście może być kupa.
No ale w czasie jazdy to chyba rozsądny kierowca jest w stanie trzymać odległość a nie jechać na zderzaku.
Ktoś z forumisiów chyba jeździ takim zestawem, może niech się wypowie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy
Re: Led pozycja plus stop na kufrach
Jestem
Jazda na zderzaku to temat rzeka, niby teraz w PL mozna za to dostac mandat, co na zachodzie jest norma.
Ciężko mi powiedzieć czy widać lub nie świateł spod kufra, ja osobiście nigdy nie trzymam sie az tak blisko, zawsze ale to zawsze stram sie mieć ten odstęp taki jak podpowiada zdrowy rozsadek, stojąc w korku czy w czasie normalnej jazdy utrzymuje w miarę możliwości bezpieczny odstęp. Spadnie noga z hamulca czy ktos pomyli biegi i problem gotowy. Miałem 2 takie sytuację ze zatrzymałem sie dosłownie centymetry od poprzedzającego auta i trzeba było zmieniać pampersa jak strach i emocje opadły hehe,
Można sobie zrobić taki mały test, postawić za moto drabinę, wyjść na około 2,5-3m bo na takiej orientacyjnie wysokości jest głowa kierowcy i wtedy samemu sie można przekonać czy widać czy nie.
Inna kwestia że stop i pozycja w większości przypadków jest na jednej żarówce i zwykła nieuwaga czy zmęczenie mogą sprawic ze sie tego nie odróżni.
A do opisanej wcześniej sytuacji..... no prawdziwy "szacun" do tego kierowcy TIR-a, ze jechał w tak malej odległości ze nie widział świateł w moto nawet spod kufra, musiała to byc odległość pewnie rzędu 3m, w razie czego nie miałby nawet czasu na reakcje a co dopiero na hamowanie, no chyba ze to bylo przy znikomej prędkości.
Pozycja to tak sobie, ale stop jak najbardziej można zamontować w kufrze. LED-y z reguły sa mocne i poprostu rażą, można to porównać do jazdy na przeciwmgielnych, chyba wiekszosc to chociaz raz w zyciu przeszla, normalne warunki a tu wali po oczach . Chyba ze ktos zamontuje jakiś ściemniacz lub inna formę przygaszenia. Chodzi oto zeby byc widocznym a nie razic innych uczestnikow.
Do stopu sie zgodze, jestem za, sam nawet o tym myślałem zeby sobie założyć dodatkowy, a pozycja tez jest ok pod warunkiem ze to jest zrobione z glowa
Jazda na zderzaku to temat rzeka, niby teraz w PL mozna za to dostac mandat, co na zachodzie jest norma.
Ciężko mi powiedzieć czy widać lub nie świateł spod kufra, ja osobiście nigdy nie trzymam sie az tak blisko, zawsze ale to zawsze stram sie mieć ten odstęp taki jak podpowiada zdrowy rozsadek, stojąc w korku czy w czasie normalnej jazdy utrzymuje w miarę możliwości bezpieczny odstęp. Spadnie noga z hamulca czy ktos pomyli biegi i problem gotowy. Miałem 2 takie sytuację ze zatrzymałem sie dosłownie centymetry od poprzedzającego auta i trzeba było zmieniać pampersa jak strach i emocje opadły hehe,
Można sobie zrobić taki mały test, postawić za moto drabinę, wyjść na około 2,5-3m bo na takiej orientacyjnie wysokości jest głowa kierowcy i wtedy samemu sie można przekonać czy widać czy nie.
Inna kwestia że stop i pozycja w większości przypadków jest na jednej żarówce i zwykła nieuwaga czy zmęczenie mogą sprawic ze sie tego nie odróżni.
A do opisanej wcześniej sytuacji..... no prawdziwy "szacun" do tego kierowcy TIR-a, ze jechał w tak malej odległości ze nie widział świateł w moto nawet spod kufra, musiała to byc odległość pewnie rzędu 3m, w razie czego nie miałby nawet czasu na reakcje a co dopiero na hamowanie, no chyba ze to bylo przy znikomej prędkości.
Pozycja to tak sobie, ale stop jak najbardziej można zamontować w kufrze. LED-y z reguły sa mocne i poprostu rażą, można to porównać do jazdy na przeciwmgielnych, chyba wiekszosc to chociaz raz w zyciu przeszla, normalne warunki a tu wali po oczach . Chyba ze ktos zamontuje jakiś ściemniacz lub inna formę przygaszenia. Chodzi oto zeby byc widocznym a nie razic innych uczestnikow.
Do stopu sie zgodze, jestem za, sam nawet o tym myślałem zeby sobie założyć dodatkowy, a pozycja tez jest ok pod warunkiem ze to jest zrobione z glowa
DL650 AL2 ----> DL1000
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty