Marselus

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Awatar użytkownika
Wojt
A1
Posty: 27
Rejestracja: 19 lis 2019, 11:04
Lokalizacja: Kilkenny

Marselus

Post autor: Wojt »

https://www.marselus.pl/pl/c/Suzuki/9
Co możecie powiedzieć na temat współpracy z Marselus a także o jakości akcesoriów które oferuje w/w. ?
Nie mam doświadczenia w tym temacie. A że w v-stromie widzę pewną swoją przyszłość ... to do Was kieruję to pytanie. Zapewne coś na ten temat wiecie :-)
PZDR V-Stromowcy :-)



Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: Marselus

Post autor: motif »

miesiąc temu złożyłem zapytanie na ich stronie, bez odezwu - po 3 tygodniach zadzwoniłem, nikt nie odebrał, nie oddzwonił
więc mam gdzieś taką firmę.
Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
Luchow
A+B
Posty: 752
Rejestracja: 30 wrz 2016, 13:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Marselus

Post autor: Luchow »

Faktycznie bywa się do nich trudno dodzwonić. Ja mam łatwo bo mieszkam w Bielsku, więc cokolwiek zamawiałem to po prostu podjeżdżałem sobie odebrać, jak jest z realizacją wysyłek nie wiem.
Za to same akcesoria są bardzo dobrej jakości - mam podnóżki, poszerzenie stopki, poszerzenie lusterek i podwyższenie kierownicy, wszystko pasuje i spisuje się super. Nie znam nikogo, kto by na nie narzekał. Ceny też w porządku.
Ocena: 5.88235%


Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3749
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Marselus

Post autor: crimson »

Ja mam poszerzenie stopki, kupowałem przez internet kilka lat temu - doszło sprawnie.
Ocena: 5.88235%


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
Wojt
A1
Posty: 27
Rejestracja: 19 lis 2019, 11:04
Lokalizacja: Kilkenny

Re: Marselus

Post autor: Wojt »

Dzięki za odpowiedzi. Zatem trzeba będzie sprawdzić czy przypadkiem nie zwinęli interesu.