Mam te czujniki nakręcane na wentyle od ponad roku. I sobie chwalę. Odkręcanie i zakręcanie żeby napompować oponę wcale nie jest takie upie..liwe jak co nie którzy sądzą. Wartość ciśnienia pokazują dość dokładnie. Co do temperatury to podejrzewam że mierzą temp. powietrza na wentylu. Więc tu dokładności jakieś raczej nie ma. Nie zmienia to jednak faktu że podczas jazdy można zaobserwować jak temperatury i ciśnienia w obu oponach rosną i spadają w zależności otoczenia i sposobu jazdy.
Ktoś mówi że to gadżet. Owszem, ale dla mnie przydatny. Zarówno w aucie jak i w moto.
@PiotrEm - rekordowo o 6 PSI na przednim kole. To było na trasie Rzeszów - Subotica (w Serbii). Robiło się coraz cieplej. A trasa to autostrada - cały czas ta sama prędkość. W okół komina to tak obserwuję wzrosty do 3 PSI na obu kołach.
6 psi = 0,4 bar
3 psi = 0,2 bar
Hmm... czyli jak mam w garażu 21 st C (piętro -2) i wyjadę w skwar 33 st C w cieniu, a na asfalcie pewnie z 45 (jak ostatnio w sobotę), to może mi lekko ciśnienie wzrosnąć
Dzięki!
To spoko, fajne jest to że nie trzeba śmigać na stację po to żeby sprawdzić ciśnienie w oponach.
A ktoś może ma to w samochodzie? Zbliżają się urodziny mojego ojca, więc byłoby na prezent . Idealnie .
mnie nie przestaje zadziwiać to, że kupiłem nowy motocykl niby gotowy do jazdy a potem się okazało że trzeba jeszcze pierdyliard gadżetów zakupić do pełni szczęścia i końca tych zakupów nie widać
jak już wszystko a przynajmniej większość zakupię to kokpit chcę mieć przynajmniej taki
Ten co podałeś z Aledrogo, Majfriend sprzeda za ~150 zł za 4 tygodnie
Uwzględniając fakt, że pomiar temperatury mnożna potłuc o kant, a kolory niczego nie wnoszą (w kokpicie im ciemniej tym lepiej), skłaniałbym się do tego modelu https://pl.aliexpress.com/item/40008226 ... hweb201603_
dostawa na 16.09.
Bonus: zegarek w formacie 24H (v-strom ma 12h albo ja nie umiem przestawić ) A, one kozie dead. Kupię sobie
36/42 - stosunek ciśnienia przednia opona/tylna opona.
Takie zalecenia wgm Dave Mossa są najbardziej uniwersalne i mogą być punktem wyjścia to indywidualnych nastawów.
Ja miałem złe ciśnienie. Ostatnio moto zaczęło być lekko mułowate i spalanie zbliżyło się do 5l przy normalnej jeździe. Okazało się, że z tyłu spadło poniżej 2.0
Powiedzmy, że nie za bardzo się składam w winkle Wczoraj chyba pierwszy raz w życiu trochę agresywniej jechałem winklami, tymi w Kocierzu (górka i ten las), ale to już na dopompowanych kołach.