Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Poniżej film pokazujący różnicę w brzmieniu mojego fabrycznego tłumika DL1000 L6, przed i po przeróbce wykonanej przez Edka "edhaust" .
Dźwięk teraz jest bardzo mięsisty i w końcu "waży" tyle ile powinien w porównaniu do gabarytów i masy motocykla
Cała operacja trwała, w moim przypadku, 2 tygodnie - Edek nie miał zbyt dużo zleceń.
Procedura: dzwonisz do Edka (+48 506 436 737), ustalasz datę kiedy wyślesz komin, przelew, cierpliwie czekasz
Dodam tylko, że WARTO!
link do filmu:
https://youtu.be/lpaw5Echms0*
*plik naprawiony
Dźwięk teraz jest bardzo mięsisty i w końcu "waży" tyle ile powinien w porównaniu do gabarytów i masy motocykla
Cała operacja trwała, w moim przypadku, 2 tygodnie - Edek nie miał zbyt dużo zleceń.
Procedura: dzwonisz do Edka (+48 506 436 737), ustalasz datę kiedy wyślesz komin, przelew, cierpliwie czekasz
Dodam tylko, że WARTO!
link do filmu:
https://youtu.be/lpaw5Echms0*
*plik naprawiony
Ostatnio zmieniony 19 sty 2019, 20:56 przez Grzechu (Kobyłka), łącznie zmieniany 2 razy.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Dźwięk fajny. Ile takowa przeróbka kosztuje i co przerabia?
A w filmie dotrwałem tylko do 3 minuty. Są jakieś sceny dodatkowe po napisach (jak w filmach marvela)?
A w filmie dotrwałem tylko do 3 minuty. Są jakieś sceny dodatkowe po napisach (jak w filmach marvela)?
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Edek to złota ręka do tłumików. Mi rótniez przerabiła w VTX chłop wie co robi i zna sie na tym
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
@gorghu, wyprute są całe bebechy. Wstawiona nowa, odrobinę dłuższa rura wylotowa, o większej średnicy, i wypełnienie z wełny stalowej. Wykonanie bardzo dokładne i staranne.
Cena, za ten model 350 + 20 PLN na kuriera.
PS. Plik z filmem naprawiony.
Cena, za ten model 350 + 20 PLN na kuriera.
PS. Plik z filmem naprawiony.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
-
- A+B
- Posty: 802
- Rejestracja: 08 sty 2017, 16:50
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
U Edzia przerobiłem 6 młumików potwierdzam ze zna się na robocie , dobry kontakt , po przejechaniu 1000 km tłumik sie troszke wycisza a dostaje fajnego basu
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Grzechu dźwięk nowego tłumika rewelacyjny, dałem Ci łapkę za filmekGrzechu (Kobyłka) pisze:Poniżej film pokazujący różnicę w brzmieniu mojego fabrycznego tłumika DL1000 L6, przed i po przeróbce wykonanej przez Edka "edhaust"
Iżu
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
@Iżu, dźwięk na żywo jest o wiele lepszy.
Dzięki za łapkę
Dzięki za łapkę
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Nawet na małych laptopowych głośniczkach słychać że dźwięk jest bardziej głęboki, a pomruki basowe
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Również polecam, chociaż nie przerabiał mi żadnego tłumika (nie wiem czy czasem nie grzebał w moim poprzednim KLV bo brzmiał fajnie ale takiego już kupiłem ). Dużo o nim się dowiedziałem o jego pracy z opinii innych.
Ale do rzeczy, kupiłem nowego V-Storma 1000 z oryginalnym tłumikiem Yoshimura i przebiegiem kilkunastu tyś. kilometrów. Wszystko było ok ale na wolnych obrotach coś brzęczało z wydechu Po dokładnych oględzinach i nasłuchiwaniu zauważyłem, że brzęczą nity a dokładnie rdzenie w nierdzewnych nitach. Myślałem, że może ktoś coś kombinował Podrapałem się po głowie, kto to ogarnie jak należy ? odpowiedź jedna Edhaust. Szybki telefon, opis problemu i zdziwko Chciałem wysłać na naprawę a tu rada przez telefon zupełnie bezinteresowna. Ponoć często się zdarza po kilku, kilkunastu bądź kilkudziesięciu tys. kilometrów. A rozwiązanie mega trywialne sylikon wysokotemperaturowy wcisnąć w otwory i po temacie (oczywiście jak widać latające trzpienie bo w przeciwnym przypadku trzeba rozbierać). Jak dla mnie za proste i sam na to nie wpadłem Mówił, że może je zmienić ale po co mnie naciągać, jak za jakiś czas może być to samo. No nic, to świadczy tylko o człowieku bo co do fachowości jego pracy poprzednicy się wypowiedzieli
Ale do rzeczy, kupiłem nowego V-Storma 1000 z oryginalnym tłumikiem Yoshimura i przebiegiem kilkunastu tyś. kilometrów. Wszystko było ok ale na wolnych obrotach coś brzęczało z wydechu Po dokładnych oględzinach i nasłuchiwaniu zauważyłem, że brzęczą nity a dokładnie rdzenie w nierdzewnych nitach. Myślałem, że może ktoś coś kombinował Podrapałem się po głowie, kto to ogarnie jak należy ? odpowiedź jedna Edhaust. Szybki telefon, opis problemu i zdziwko Chciałem wysłać na naprawę a tu rada przez telefon zupełnie bezinteresowna. Ponoć często się zdarza po kilku, kilkunastu bądź kilkudziesięciu tys. kilometrów. A rozwiązanie mega trywialne sylikon wysokotemperaturowy wcisnąć w otwory i po temacie (oczywiście jak widać latające trzpienie bo w przeciwnym przypadku trzeba rozbierać). Jak dla mnie za proste i sam na to nie wpadłem Mówił, że może je zmienić ale po co mnie naciągać, jak za jakiś czas może być to samo. No nic, to świadczy tylko o człowieku bo co do fachowości jego pracy poprzednicy się wypowiedzieli
Jak człowiek ma być spokojny, jeżeli mózg składa się z samych komórek nerwowych
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Nie wiem jak dobrze nagranie oddaje rzeczywistość, ale różnica jest spora.
Po przeróbce super gada ten wydech a niesamowite jest to, że wskazania głośności są w zasadzie takie same. Małe czary
Po przeróbce super gada ten wydech a niesamowite jest to, że wskazania głośności są w zasadzie takie same. Małe czary
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Jest więcej o ok 4 dB na luzie, przy obrotach 4000 rpm jest to samo. Czary , a na żywo gada pięknie. To tak jakby był po mutacji i dostał prawdziwego, męskiego tembru głosu
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
A jak się sprawa ma ze ściągnięciem oryginalnego tłumika z motocykla (w moim przypadku DL 650 XT z 2017r.), czy można to samemu wykonać czy tłumik jest zgrzewany na wszystkich łączeniach ?
Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
@tomeks, za pierwszym kolankiem od strony tłumika, jest łączenie z rurą skrecane cybantem na klucz imbusowy. Druga śruba, to miejsce, gdzie tłumik jest przykręcony do ramy. I to wszystko.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Bardzo dziękuję, ale czy tak jest na 100% w 650-tce z 2017 r. ?
Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Napisałem Ci jak jest u mnie.
To zdjęcie pokazuje komin z Twojego modelu. Podejdź i zobacz. Odkręć srebrną osłonę i będziesz wiedział czy spawane, czy skręcane.
To zdjęcie pokazuje komin z Twojego modelu. Podejdź i zobacz. Odkręć srebrną osłonę i będziesz wiedział czy spawane, czy skręcane.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
Bardzo Ci dziękuję, sprawdzę mocowanie u siebie.
PS. A wydech brzmi fajnie po tej modyfikacji, no i zaleta ta, że cały czas masz oryginalny tłumik.
PS. A wydech brzmi fajnie po tej modyfikacji, no i zaleta ta, że cały czas masz oryginalny tłumik.
Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
ale chyba bez katalizatora ?tomeks pisze: no i zaleta ta, że cały czas masz oryginalny tłumik.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
[/quote] ale chyba bez katalizatora ?[/quote]
Z katalizatorem lub bez jest opcja.
Z katalizatorem lub bez jest opcja.
Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
odświeżę nieco temat i się podepnę zęby nie powielać.
Edhaust- firma którą doskonale znam.
Przerabiałem u Edka poprzednie dwa wydechy z Shadowek którymi jeździłem. Efekt zawsze taki jak sobie zażyczyłem
Teraz zupełnie inna klasa motocykla, DL1000 z 2003r (chyba K2), dokładnie takie kominy mam jak na zdjęciu poniżej:
I tu moje pytanie, czy ktoś z szanownego grona przerabiał w Edhaust te kominy ??
Zależy mi na basowym dzwięku, taki basowy "ryk" przy odkręceniu manetki, nie za głośno ale tak mięsiście
Dzięki za info i
Edhaust- firma którą doskonale znam.
Przerabiałem u Edka poprzednie dwa wydechy z Shadowek którymi jeździłem. Efekt zawsze taki jak sobie zażyczyłem
Teraz zupełnie inna klasa motocykla, DL1000 z 2003r (chyba K2), dokładnie takie kominy mam jak na zdjęciu poniżej:
I tu moje pytanie, czy ktoś z szanownego grona przerabiał w Edhaust te kominy ??
Zależy mi na basowym dzwięku, taki basowy "ryk" przy odkręceniu manetki, nie za głośno ale tak mięsiście
Dzięki za info i
"...W zimie człowiek robi się strasznie stary..."
Re: Modyfikacja tłumika DL1000 L6 by "edhaust"
I co przerobiłeś ?Wloczykij pisze:odświeżę nieco temat i się podepnę zęby nie powielać.
Edhaust- firma którą doskonale znam.
Przerabiałem u Edka poprzednie dwa wydechy z Shadowek którymi jeździłem. Efekt zawsze taki jak sobie zażyczyłem
Teraz zupełnie inna klasa motocykla, DL1000 z 2003r (chyba K2), dokładnie takie kominy mam jak na zdjęciu poniżej:
I tu moje pytanie, czy ktoś z szanownego grona przerabiał w Edhaust te kominy ??
Zależy mi na basowym dzwięku, taki basowy "ryk" przy odkręceniu manetki, nie za głośno ale tak mięsiście
Dzięki za info i
Bo podobna myśl mi wpadła do realizacji przez zimę
Komar 3 --> MZ 250 TS --> SUZUKI GSX600F --> SUZUKI DL1000 V-Strom K7