Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Awatar użytkownika
Jarek89
A2
Posty: 115
Rejestracja: 16 kwie 2019, 23:15

Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.

Post autor: Jarek89 »

Sam nie mam doświadczenia w tych kwestiach :-). Motocykl trafił do zwykłego warsztatu nie salonu, a co do kosztów to poleci z ubezpieczenia sprawcy.


Jarek
Suzuki DL650 AK7

Tags:

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.

Post autor: pyra »

Nie zapomnij o ciuchach, kasku, butach, laptopie w plecaku, no i utracie wartości motocykla.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Jarek89
A2
Posty: 115
Rejestracja: 16 kwie 2019, 23:15

Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.

Post autor: Jarek89 »

No na pewno straci na wartości, a co do reszty to wszytko jest bez uszkodzeń, kask to nawet chyba asfaltu nie dotknął.


Jarek
Suzuki DL650 AK7

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.

Post autor: pyra »

Na zdarzeniu zawsze będziesz stratny, popatrz jeszcze raz, ;) szkody są napewno.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

rcs1
A2
Posty: 279
Rejestracja: 03 lis 2018, 19:12
Lokalizacja: Otwock

Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.

Post autor: rcs1 »

pyra pisze:Na zdarzeniu zawsze będziesz stratny
Nie zawsze. Wiele lat temu z własnej winy wjechałem w busa. Dostałem nauczkę, naprawa mnie kosztowała, ale pomimo tego było to najlepsze i najbardziej opłacalne szkolenie z jazdy motocyklem, jakie przeszedłem. Od tamtego czasu jeżdżę o wiele ostrożniej. I póki co nic mi się nie przydarza.


Andrzej
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.

Post autor: pyra »