Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
A mnie w piątek napadła rozlana ropa na zakrętach przed Nowym Sączem...
Prędkośc koło 30km/h, jakby było szybciej to Suzi musiałbym wydłubywać z bariery.
Jechalismy we trzech - żaden z nas nie widział tej plamy, która jest widoczna na filmiku.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Prędkośc koło 30km/h, jakby było szybciej to Suzi musiałbym wydłubywać z bariery.
Jechalismy we trzech - żaden z nas nie widział tej plamy, która jest widoczna na filmiku.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Tags:
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Dobrze że ci się nic nie stało.Colto pisze:A mnie w piątek napadła rozlana ropa na zakrętach przed Nowym Sączem...
Prędkośc koło 30km/h, jakby było szybciej to Suzi musiałbym wydłubywać z bariery.
Jechalismy we trzech - żaden z nas nie widział tej plamy, która jest widoczna na filmiku.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Swoją drogą wezwaliscie policję i straż w celu zabezpieczenia i uzyskanie potwierdzę Ian zdarzenia do ubezpieczalni w celu ewentualnego roszczenia do zarządcy drogi?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Uuuu
To boli. Zgłosiłeś się do zarządcy drogi po odszkodowanie?
Dobrze, że noga cała, bo nieźle ci się majtała pod motkiem.
PS. Na filmie ten brudny ślad się ciągnie przez cały czas Waszej jazdy. Na żywo nie było go widać?
To boli. Zgłosiłeś się do zarządcy drogi po odszkodowanie?
Dobrze, że noga cała, bo nieźle ci się majtała pod motkiem.
PS. Na filmie ten brudny ślad się ciągnie przez cały czas Waszej jazdy. Na żywo nie było go widać?
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
No qźwa, dobrze że prędkości żadnej nie było bo by było gorzej.
Ale tak jak @rasik pisze, wezwaliście Policję??
Ale tak jak @rasik pisze, wezwaliście Policję??
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
O rzesz w mordę, @Colto mam nadzieję że wszytko w porządku.
Hamowałeś?
Hamowałeś?
DL650 AK7
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Niestety nie wezwaliśmy, ruch był bardzo duży i chcielismy jak najszybciej odjechac aby nie tamować go, a przy okazji nie być rozjechanym przez ciężarówki.
Mam wrażenie, że Policja wręczyłaby mi mandat za niedostosowanie prędkości do warunków. Oni tylko tak potrafią pomóc...
Gmole (mam HEED'y) zadziałały pierwsza klasa. Oprócz nich, mam otarcie lusterka, ciężarka kierownicy, wspornika podnóżka pasażera oraz poszerzenie stopki od migcool.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Mam wrażenie, że Policja wręczyłaby mi mandat za niedostosowanie prędkości do warunków. Oni tylko tak potrafią pomóc...
Gmole (mam HEED'y) zadziałały pierwsza klasa. Oprócz nich, mam otarcie lusterka, ciężarka kierownicy, wspornika podnóżka pasażera oraz poszerzenie stopki od migcool.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Bez hamowania, klamka nie dotknięta.Graffy pisze:O rzesz w mordę, @Colto mam nadzieję że wszytko w porządku.
Hamowałeś?
Trochę boli mnie łydka w lewej nodze, ale jest coraz lepiej.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Dobrze, że noga w porządku - no i jest przestroga... Szkoda strat na motku, bo wina nie Twoja
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
O choinka, Colto, łączę się w bólu, miałem podobną historię, więc znam ten ból. Dobrze że cały jesteś, tego się trzeba trzymać. Jednak taka głupia plama oleju pokazuje jak niewiele trzeba żeby naruszyć te cienka granicę bezpieczeństwa. Swoją drogą ciekawe czy idzie się jakoś zabezpieczyć przed taką ewentualnością, w sensie czy kontrola trakcji, jakieś specyficzne opony albo jakaś technika jazdy mogłyby zapobiec lub wyciągnąć z takiego poślizgu...
Honda CM125 '93 -> Honda CB750 '95 -> Suzuki DL650XT '18
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
@Colto
wyrazy współczucia na szczęście jesteś cały, dzięki że wrzuciłeś ten filmik
jak patrzę w zwolnionym tempie na Twoją nogę to się zastanawiam co by było gdyby na moto były boczne twarde kufry
wyrazy współczucia na szczęście jesteś cały, dzięki że wrzuciłeś ten filmik
jak patrzę w zwolnionym tempie na Twoją nogę to się zastanawiam co by było gdyby na moto były boczne twarde kufry
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Dzięki Panowie.
Kufry boczne pewnie przefasonowałyby się, czy by pomogły mojej łydce - nie mam pojęcia.
Uczucie dziwne i w tym przypadku niespodziewane.
O ile w złożeniu, gdzieś z tyłu głowy masz - piasek, żwirek, łączenie asfaltu. itp i trzeba być uważnym i wiesz, że możesz złapać szlifa, to w tym przypadku, wstałem popatrzyłem i sam do siebie:
ALE JAK???
PRZECIEŻ KĄT POCHYLENIA MINIMALNY!!!
JAK TO MOŻLIWE???
Wtedy zobaczyłem tą świecącą smugę na asfalcie...
Niestety chyba nie ma techniki na opanowanie moto w takiej sytuacjii, dzieje się to za szybko dla przeciętnego ridera.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Kufry boczne pewnie przefasonowałyby się, czy by pomogły mojej łydce - nie mam pojęcia.
Uczucie dziwne i w tym przypadku niespodziewane.
O ile w złożeniu, gdzieś z tyłu głowy masz - piasek, żwirek, łączenie asfaltu. itp i trzeba być uważnym i wiesz, że możesz złapać szlifa, to w tym przypadku, wstałem popatrzyłem i sam do siebie:
ALE JAK???
PRZECIEŻ KĄT POCHYLENIA MINIMALNY!!!
JAK TO MOŻLIWE???
Wtedy zobaczyłem tą świecącą smugę na asfalcie...
Niestety chyba nie ma techniki na opanowanie moto w takiej sytuacjii, dzieje się to za szybko dla przeciętnego ridera.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Współczuję Ci, ale niewiele brakowało to miałbym podobnie podczas jazdy testowej nowym Triumphem Tiger 800 w Katowicach, zobacz na tym filmie od 26:30 sek:Colto pisze: Uczucie dziwne i w tym przypadku niespodziewane.
O ile w złożeniu, gdzieś z tyłu głowy masz - piasek, żwirek, łączenie asfaltu. itp i trzeba być uważnym i wiesz, że możesz złapać szlifa, to w tym przypadku, wstałem popatrzyłem i sam do siebie:
Gdybym jechał kilkanaście minut wcześniej, to prawdopodobnie położyłbym testowe moto jak tamten kolega.
U Was była tylko smuga oleju napędowego, a na tej drodze w Katowicach wyciekł chyba cały zbiornik z ciężarówki.
Szkoda że nie zgłosiliście tego zdarzenia na Policję, choćby po to by jakiś inny motocyklista nie wyglebił w tym miejscu. Serwus
Iżu
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Jak w takiej sytuacji można sie domagać odszkodowania od zarządcy drogi? Na jakiej podstawie?
Z ciekawości pytam bo nie bardzo wiem gdzie jest haczyk.
BTW
Dobrze żeś cały.
Z ciekawości pytam bo nie bardzo wiem gdzie jest haczyk.
BTW
Dobrze żeś cały.
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Pytając o twarde kufry miałem na myśli czy uszkodzenia nogi nie byłyby większe.Colto pisze:Kufry boczne pewnie przefasonowałyby się, czy by pomogły mojej łydce - nie mam pojęcia.
Mam ostatnio lekką traumę na temat ochrony stopy i nogi
Tu jest filmik. Od 0739 widać co się dzieje z nogą, tu mamy miękkie kufry. Dla mnie kufry alu jakie mam to powód do koszmaru. W takiej sytuacji, już widzę jak łamią mi łydkę
Przy okazji, Twoje ciuchy motocyklowe wydają mi się podobne do moich, jak zniosły upadek ?
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Nie utrzymanie nawierzchni w odpowiednim stanie technicznym umożliwiającym bezpieczne poruszanie się po zarządzanej drodze.Smerfciamajda pisze:Jak w takiej sytuacji można sie domagać odszkodowania od zarządcy drogi? Na jakiej podstawie?
Z ciekawości pytam bo nie bardzo wiem gdzie jest haczyk.
BTW
Dobrze żeś cały.
Najważniejsze zimą typu zasypana śniegiem dziura na której rozp.. sobie oponę.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
Przy okazji, Twoje ciuchy motocyklowe wydają mi się podobne do moich, jak zniosły upadek ?
Spodnie: lekko "zeszlifowane" na udzie, na kieszeni bocznej, suwak na wysokości buta "zeszlifowany" - nie drgnie nawet. Dziur brak.
Kurtka: mocniej "zeszlifowany" niż spodnie, a dokładnie bark oraz rękaw na wysokości bicepsa. Dziur brak.
Kurtka Held Carese II, spodnie też Held do kompletu, ale nie pamiętam modelu.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Spodnie: lekko "zeszlifowane" na udzie, na kieszeni bocznej, suwak na wysokości buta "zeszlifowany" - nie drgnie nawet. Dziur brak.
Kurtka: mocniej "zeszlifowany" niż spodnie, a dokładnie bark oraz rękaw na wysokości bicepsa. Dziur brak.
Kurtka Held Carese II, spodnie też Held do kompletu, ale nie pamiętam modelu.
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
dzięki, wiem co masz mam dokładnie to samoColto pisze:Kurtka Held Carese II, spodnie też Held do kompletu, ale nie pamiętam modelu.
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
nie wiem czy to można podciągnąć pod niebezpieczne sytuacje ale na spacerze z psem spotkaliśmy
Re: Niebezpieczne sytuacje, bezpieczeństwo itp.
A gdzie takie okazy można spotkać?
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice