Jak wspomniałem w przywitalni, motocykla, który spełni moje oczekiwania szukałem dość długo. Zaczęło się od inspekcji internetu, żeby znaleźć coś, co będzie spełniało moje warunki: wyprostowana, wygodna i wysoka pozycja, względnie komfortowa jazda we dwójkę, niezawodność, możliwość wygodnego użytkowania motocykla na co dzień, przystępne koszty eksploatacji itp.. Research zakończył się zwycięstwem V-Stroma, tym samym obejrzałem ten motocykl jako pierwszy (niestety/stety uciekał w lewo i nie dokonałem zakupu). Można powiedzieć, że zauroczył mnie od momentu jak ruszyłem. Nie dałem się jednak i postanowiłem sprawdzić inne opcje:
- Transalp - Trochę przymały, nie sprawiał wrażenia jakoby miał możliwości komfortowej podróży we dwójkę
- Mały Versys - Podobał mi się wizualnie, ale jakoś nie mogę przekonać się do Kawy... Zawsze jak oglądam te motocykle mam wrażenie, że coś się połamie. Nie zakochałem się
- Tenere - Piękny, ale nie dla dwójki. Poza tym, nie szukałem motocykla enduro
- BMW GS650 - Brzydki jak... Poza tym, podobnie jak w przypadku Tenere, prowadził się fajnie, ale nie jest to motocykl dla dwójki
- BMW GS1150/1200 - Maszyna strasznie chwalona, ale w 1150 się nie zakochałem, a na 1200 w zaufanym dobrym stanie nie wystarczyło by budżetu. Oprócz tego, ogromny czołg... Nie do końca na codzienne dojazdy przez miasto.
Suzuki DL 650 V-Strom ABS
Rocznik 2010
Przebieg 46500 km
Motocykl z rynku Niemieckiego
Wyposażenie (i tutaj będzie najlepsze... ):
- Wysoka szyba turystyczna Looster
- Szyna mocowania nawigacji nad zegarami
- Podwyższenie kierownicy Touratech
- Handguardy Touratech
- Przewody hamulcowe w oplocie
- Tankbag z quicklockiem SW-Motech
- Obszyta i podwyższona kanapa
- Małe gmole
- Płyta pod silnik
- Stopka centralna
- Kufer centralny standardowy Suzuki
- Kufry boczne Touratech ZEGA PRO "And Black"
Pozdrawiam!