Obniżenie stopek kierowcy

Awatar użytkownika
Jan Kurek
A1
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2020, 20:50
Lokalizacja: Hořice, Czechy

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Jan Kurek »

Teoretycznie mogłyby się zmieścić, ale jeśli chcesz mieć pewność, kup COSMO: https://www.cosmo-accessories.com/produ ... kit-detail


(1986) Jawa 50/23 > (1988) Jawa 250+Stadion S11+Jawa 50/551+Velorex 16/350 > Długie lata bez motocyklu > (2016) Simson SR50 > (2017) Romet K125 > (2018) Suzuki DL650 K6 V-STROM > (2019) Suzuki DL1000A L5 V-STROM

Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

Patrzę na zdjęcia Cosmo i Marselusa i różnicy nie widzę, niestety obaj nic nie zwymiarowali. Rozumiem, że te z Cosmy są sprawdzone?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Awatar użytkownika
Jan Kurek
A1
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2020, 20:50
Lokalizacja: Hořice, Czechy

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Jan Kurek »

Tak, próbowano COSMO. Mam go i jest wysokiej jakości i dobrze wykonany. Wykonany jest z duraluminium. Potrzebne mi było zrobić to po swojemu, więc nie używam go już.
Oto link do mojego profilu na motorkari.cz ze zdjęciami: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=1 ... ddid=74434


(1986) Jawa 50/23 > (1988) Jawa 250+Stadion S11+Jawa 50/551+Velorex 16/350 > Długie lata bez motocyklu > (2016) Simson SR50 > (2017) Romet K125 > (2018) Suzuki DL650 K6 V-STROM > (2019) Suzuki DL1000A L5 V-STROM

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Old Donkey »

możesz też kupić od amerykańca, wyjdzie niestety dużo drożej
mam od niego usztywnienie lag i poszerzenie stopki jakość jest na 100%

https://www.adventuretech.biz/footpeg-a ... g-kit.html



Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

Rocznik motoru też bez znaczenia? Na zdjęciach są nowsze...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Old Donkey »

nie wiem czy pytasz mnie
ale jak klikniesz na strzałkę/trójkącik to to masz wybór do 2013 i od 2014 czarne albo aluminiowe



Awatar użytkownika
Jan Kurek
A1
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2020, 20:50
Lokalizacja: Hořice, Czechy

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Jan Kurek »

COSMO
DL1000 2013-2019 (SKU: 100.0287): https://www.cosmo-accessories.com/produ ... kit-detail
DL1000 2004-2012, DL650 2004-2020(SKU: 100.0372): https://www.cosmo-accessories.com/produ ... 249-detail


(1986) Jawa 50/23 > (1988) Jawa 250+Stadion S11+Jawa 50/551+Velorex 16/350 > Długie lata bez motocyklu > (2016) Simson SR50 > (2017) Romet K125 > (2018) Suzuki DL650 K6 V-STROM > (2019) Suzuki DL1000A L5 V-STROM

Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

Ok, widzę że muszę z tymi fotkami podejść do motoru i sprawę obadać. Na początku myślałem, że jak piszą Vstrom 1000 2004-... to się po prostu rąbnęli w pierwszym roczniku i wpisali ten sam co 650. Ale Amerykańcy wyjaśnili, że w rocznikach 2002/3 trzeba jakąś małą poprawkę zrobić z osłoną termiczną wydechu... Jeszcze nie znam motoru na pamięć więc jutro to posprawdzam. Jednak wolałbym kupić to w naszej cywilizacji niż ciągnąć taką pierdołę przez ocean.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

Jan Kurek pisze:Tak, próbowano COSMO. Mam go i jest wysokiej jakości i dobrze wykonany. Wykonany jest z duraluminium. Potrzebne mi było zrobić to po swojemu, więc nie używam go już.
Oto link do mojego profilu na motorkari.cz ze zdjęciami: https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=1 ... ddid=74434
Jan, nie chcesz się pozbyć tej Cosmy?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Awatar użytkownika
Jan Kurek
A1
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2020, 20:50
Lokalizacja: Hořice, Czechy

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Jan Kurek »

Przepraszam, ale już obiecałem koledze. Zatrzymuje się dla niego, gdy topnieje śnieg.


(1986) Jawa 50/23 > (1988) Jawa 250+Stadion S11+Jawa 50/551+Velorex 16/350 > Długie lata bez motocyklu > (2016) Simson SR50 > (2017) Romet K125 > (2018) Suzuki DL650 K6 V-STROM > (2019) Suzuki DL1000A L5 V-STROM

Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

Spoko, nie ma sprawy. U Amerykańca znalazłem jeszcze wersję z jednoczesną możliwością przesunięcia dźwigni biegów do przodu. I to jest chyba najlepsza opcja. Razem z korektą tylnej zębatki wyjdzie jakieś 500zł + transport.


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Gotrek
A1
Posty: 21
Rejestracja: 04 lip 2021, 18:48
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Gotrek »

Czołem, wracam do tematu. Czy ktoś montował Marselusa - https://www.marselus.pl/pl/p/Obnizenie- ... om-650/589?
Mam 200 cm wzrostu i chciałbym podnieść kierownice o 3 cm oraz zastanawiam się nad tymi podnóżkami...


Suzuki V-Strom 650, 2017

Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

Ja odpuściłem, żeby podnieść kierownicę muszę przedłużyć chyba wszystkie linki i przewody, więc nie w tym roku. Ale wrócę do tematu...
Co do podnóżek, to zrezygnowałem, bo ostatnio na torze w Pszczółkach parę razy udało mi się delikatnie przytrzeć i spodobało mi się to :)


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Struna »

Ja mam jakieś 186 cm, kiera podniesiona i przesunięta nieco ku sobie ( popularne risery Zeta z przesunięciem ) do tego podnóżki SW-motech ( udało się wyrwać używki w rozsądnej cenie ) z możliwością opuszczenia niżej o około 1,5 cm - oczywiście mam opuszczone.
A żeby nie haczyć w zakrętach mam podniesione tylne zawieszenie ( wymiana kości ) o około 3 cm, przednie lagi delikatnie głębiej wpuszczone w półki.
Tym sposobem mam mniejsze ugięcie kolan, a prześwit i tak większy - dla mnie jest ok.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

Docelowo też pewnie wrócę do takiego rozwiązania jak opisałeś, bo jest jeszcze jeden powód: przy jeździe na stojąco kierownica jest zdecydowanie za nisko dla wysokich.
Jakby ktoś potrzebował, to druknąłem sobie takie dystanse kierownicy w 3d, mam 5cm i chyba 3cm ale bez przesunięcia przód/tył. Tak tylko żeby sobie dopasować przed kupnem, ewentualnie po placu się przejechać. Na razie nie potrzebuję więc mogę puścić w obieg.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Awatar użytkownika
JARON
A+B+C+D
Posty: 2116
Rejestracja: 04 paź 2016, 14:51
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: JARON »

U mnie, tak jak i u Struny,jest taka sama konfiguracja,tylko bez kości. Ale ja jeżdżę ,nie tak jak Struna :lol: i nie obcieram podnóżkami ;)


Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Struna »

Mnie przed podniesieniem zawiasu zdarzyło się jadąc z plecakiem szurnąć centralką w zakręcie, co mnie z deka niemile zaskoczyło ( sporo groźniejsze może być niż szurnięcie podnóżkiem ). Po podniesieniu sytuacja więcej nie wystąpiła.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Gotrek
A1
Posty: 21
Rejestracja: 04 lip 2021, 18:48
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Gotrek »

Podobno podniesienie kiery o 3 cm powinno przejść bezproblemowo, może w wersji z przesunięciem jest gorzej. Jak się zdecyduję to dam znać co z tego wyszło :)


Suzuki V-Strom 650, 2017

Maupos
A1
Posty: 68
Rejestracja: 01 lut 2021, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Maupos »

U mnie nie poszło nawet o 3cm, linki i wężyki za krótkie są. Odkręć 4 śrubki, unieś kierę i będziesz wiedział. A jak uznasz, że jest Ok to jeszcze pokręć kierownicą w lewo i prawo bo przy tym też linki się naciągają


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ocena: 5.88235%


MZ ES250/2 Trophy 68' / DL1000 02'
Gdańsk

Online
Awatar użytkownika
Marti
A1
Posty: 52
Rejestracja: 08 cze 2021, 21:40
Lokalizacja: KRA

Re: Obniżenie stopek kierowcy

Post autor: Marti »

Ja ostatnio podnosiłem kierownice o 2 cm i jest ok, linki i przewody mają jeszcze delikatny luz po tym zabiegu


MOTO-GUZZI V350>HONDA VT 650>VT750>VT1100>V-STROM 650 2022

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne do Vstrom-a”