PIRELLI ANGEL GT 2015 lub alternatywa
PIRELLI ANGEL GT 2015 lub alternatywa
Zapytam również i tu.
Jeśli ktoś używa, chętnie skorzystam z opinii lub podpowiedzi.
Muszę wymienić opony, najlepiej komplet.
Zastanawiałem się nad powyższymi.
Teoretycznie GT, ale ..... z góry dzięki za info.
Jeśli ktoś używa, chętnie skorzystam z opinii lub podpowiedzi.
Muszę wymienić opony, najlepiej komplet.
Zastanawiałem się nad powyższymi.
Teoretycznie GT, ale ..... z góry dzięki za info.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2018, 17:46 przez SebaR, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: PIRELLI ANGEL ST VS PIRELLI ANGEL GT
Nie znam nikogo kto by miał w v-stromie angele, być może dlatego masz zerowy odzew.
Ja ich używam w drugim moto - Yamaha MT-01 i po ST kupiłem drugi komplet GT w wesji (A), czyli z dwuwarstwowym oplotem co podobno poprawia stabilność. Na GT za dużo nie pojeździłem, bo jakieś 300km dopiero (mało jeżdżę tym motocyklem, trzymam z sentymentu), natomiast na ST zrobiłem 25k km co jest świetnym wynikiem jak sądzę dla tego motocykla, który z uwagi na dość brutalne oddawanie mocy raczej się z oponami nie pieści. Sama opona świetnie trzyma nieważne sucho czy mokro, po prostu trzyma idealnie. Nigdy nie odczułem dziwnych zachowań w zakrętach, jakiegoś pływania czy odjeżdżania, a bywało, że przycierałem podnóżki, mogę więc tylko polecić. Wymieniłem z powodu zużycia środkowej części tylnej opony, co teoretycznie w GT powinno nastąpić nieco później z uwagi na to, że jest już wylana z dwóch mieszanek, czyli twardej na środku, miękkiej po bokach. Zobaczymy. Generalnie jest to fajna opona, ale na asfalt, na boczne szutrowe drogi bym się nie zapuszczał
Ja ich używam w drugim moto - Yamaha MT-01 i po ST kupiłem drugi komplet GT w wesji (A), czyli z dwuwarstwowym oplotem co podobno poprawia stabilność. Na GT za dużo nie pojeździłem, bo jakieś 300km dopiero (mało jeżdżę tym motocyklem, trzymam z sentymentu), natomiast na ST zrobiłem 25k km co jest świetnym wynikiem jak sądzę dla tego motocykla, który z uwagi na dość brutalne oddawanie mocy raczej się z oponami nie pieści. Sama opona świetnie trzyma nieważne sucho czy mokro, po prostu trzyma idealnie. Nigdy nie odczułem dziwnych zachowań w zakrętach, jakiegoś pływania czy odjeżdżania, a bywało, że przycierałem podnóżki, mogę więc tylko polecić. Wymieniłem z powodu zużycia środkowej części tylnej opony, co teoretycznie w GT powinno nastąpić nieco później z uwagi na to, że jest już wylana z dwóch mieszanek, czyli twardej na środku, miękkiej po bokach. Zobaczymy. Generalnie jest to fajna opona, ale na asfalt, na boczne szutrowe drogi bym się nie zapuszczał
- Ocena: 5.88235%
DL1000K6 >> XT1200Z
Re: PIRELLI ANGEL ST VS PIRELLI ANGEL GT
Może zadzwoń do Huberta z motogumy.pl pewnie będzie znał odpowiedź na twoje pytania.
Wytapatalkowano
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650
Re: PIRELLI ANGEL ST VS PIRELLI ANGEL GT
Już pytałem. Dostałem propozycje na nowe gumy ale z 2015. To praktycznie za połowę ceny. Dobry pomysł ?
Re: PIRELLI ANGEL ST VS PIRELLI ANGEL GT
Jak planujesz zajeździć je w 2 lata to raczej warto.
Ogar205>CZ175>MZ250 z koszem>JunakM10>ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>CRS250> IMPERIALE400+RE HIMALAYAN 452
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: PIRELLI ANGEL ST VS PIRELLI ANGEL GT
W tej cenie mam jeszcze do wyboru z rocznika 2015/2016
METZELER TOURANCE
METZELER ROADTEC 01
METZELER ROADTEC Z8 INTERACT
będą bardziej pasować ?
METZELER TOURANCE
METZELER ROADTEC 01
METZELER ROADTEC Z8 INTERACT
będą bardziej pasować ?
Re: PIRELLI ANGEL GT 2015 lub alternatywa
Temat do usunięcia, z góry dzięki za opinie zainteresowanych.