podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
zastanawiam się nad jego założeniem i pytanie czy nie obniża on in tak nie za dużego prześwitu pod motocyklem?
Chodzi o dl 650. Jakieś inne problemy z tym produktem występują jeżeli są takowe?
Chodzi o dl 650. Jakieś inne problemy z tym produktem występują jeżeli są takowe?
Re: podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
Oczywiście, że obniża, tak samo jak każdy inny. Wszystko, co założysz pod spód zmniejsza prześwit osłona, owiewka, płyta pod silnik, centralna stopka. Mam centralny SW Motech i to właśnie nim już kilka razy zawadzilem o progi zwalniające załadowanym motocyklem, gdy pojechałem po nich za szybko a zawieszenie bujnęło. Tak samo w maksymalnych złożeniach gdy moto jest mocno obciążony, to wlasnie stopka centralna pierwsza przyciera, gdy zawieszenie się kiwnie na nierówności. Myślę, ze to nie tylko ta centralna o którą pytasz, ale każda inna stopka też zmniejszy Ci prześwit.
- Ocena: 5.88235%
Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK
Re: podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
dzieki, bo sie wciąż zastanawiam czy założyć. Myślałem że sie on składa jakoś tak że nie obniża.
Chyba po tym co piszesz zrezygnuję. mam rolki a w garażu podnośnik typu paddock więc chyba mi wystarczy.
Chyba po tym co piszesz zrezygnuję. mam rolki a w garażu podnośnik typu paddock więc chyba mi wystarczy.
Re: podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
Masz płyte pod motocyklem? Jezeli tak to i tak juz obnizyłes przeswit, z tego co pamietasz masz tegoroczna więc zamontowanie centralki nie obnizy ci przesiwtu bardziej niz plyta. Inny efekt uboczny to mozliwe podskakiwanie podnózka przy duzych przeciazeniach dół góra ale jezeli jest mocna sprezyna to bedzie to znikome. Ja mam chyba Sw motecha nie pamietam i jest on dokladnie w lini plyty na torze nie przeszkadzał nigdy.
- Załączniki
-
- d813c70915dce08188239f58a452603b7ec71958.800.jpg (87.16 KiB) Przejrzano 4733 razy
-
- c647b69a95df9726f9773612e4c0bd869ae5b65a.800.jpg (71.98 KiB) Przejrzano 4733 razy
-
- 32158050c0a965e498839e20185c0a7d0a0c7534.800.jpg (102.32 KiB) Przejrzano 4733 razy
DL650A L8
Re: podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
W mojej ocenie podnóżek centralny jest niezbędny w drodze bo:
1. do smarowania łańcucha, koło idzie w górę, kręcisz i smarujesz
2. do tankowania, jak moto stoi prosto możesz wlać więcej paliwa pod sam korek
3. ułatwiony załadunek bagaży jak moto stoi prosto, np na tylny kufer
4. czasami jest sytuacja, że nie postawisz na bocznej, a na centralnej tak
Nie przeszkadza w max złożeniach, chyba że moto jest max załadowane plus w tym złożeniu się bujnie lub na asfalcie na serpentynie jest wystająca nierówność, miałem taką sytuację, ale to rzadkość.
1. do smarowania łańcucha, koło idzie w górę, kręcisz i smarujesz
2. do tankowania, jak moto stoi prosto możesz wlać więcej paliwa pod sam korek
3. ułatwiony załadunek bagaży jak moto stoi prosto, np na tylny kufer
4. czasami jest sytuacja, że nie postawisz na bocznej, a na centralnej tak
Nie przeszkadza w max złożeniach, chyba że moto jest max załadowane plus w tym złożeniu się bujnie lub na asfalcie na serpentynie jest wystająca nierówność, miałem taką sytuację, ale to rzadkość.
Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK
Re: podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
3x TAK 1 x nie koniecznieegojack1 pisze:W mojej ocenie podnóżek centralny jest niezbędny w drodze bo:
1. do smarowania łańcucha, koło idzie w górę, kręcisz i smarujesz TAK
2. do tankowania, jak moto stoi prosto możesz wlać więcej paliwa pod sam korek (mozna tankowac siedząc ja tak robie)
3. ułatwiony załadunek bagaży jak moto stoi prosto, np na tylny kufer TAK
4. czasami jest sytuacja, że nie postawisz na bocznej, a na centralnej tak TAK
Nie przeszkadza w max złożeniach, chyba że moto jest max załadowane plus się w tym złożeniu się bujnie lub na asfalcie na serpentynie jest wystająca nierówność, miałem taką sytuację, ale to rzadkość.
Dodałbym jescze bezpieczniej sie wsiada na centralce jak sa 3 kufry i full obałdowany, lub jak kto woli wygodniej

DL650A L8
Re: podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
Podnóżek SW Motech jest wykonany bardzo solidnie, grube blachy porządnie pospawane, zrobiony tak, że naciskając nogą nawet załadowany moto łatwo się stawia, polecam.
Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK
Re: podnóżek centralny sw-motech i prześwit?
Nie mam płyty jak na razie jako że nie planuje używać v-stroma w terenie, fabryczna plastikowa wystarczy na drobne kamyczki z drogi.
Łańcuch smaruję dość rzadko bo nie ma potrzeby częściej a jest patent na smarowanie bez podnoszenia tylniego koła
W warunkach drogowych stawianie na bocznej jest raczej wystarczające ale pewnie że wygodniej bagaże pakować na stojącym pionowo moto.
Po powrocie zobaczę, może założę tego motecha bo tani chociaż nie lubię jak mi coś dynda na dziurach w podwoziu
Łańcuch smaruję dość rzadko bo nie ma potrzeby częściej a jest patent na smarowanie bez podnoszenia tylniego koła

W warunkach drogowych stawianie na bocznej jest raczej wystarczające ale pewnie że wygodniej bagaże pakować na stojącym pionowo moto.
Po powrocie zobaczę, może założę tego motecha bo tani chociaż nie lubię jak mi coś dynda na dziurach w podwoziu
