pompa paliwa dl1000
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45
pompa paliwa dl1000
zbudowalem customa choppera z tym silnikiem i oryginalna pompa z dl. jednak pompa jest bezobudowy i jest tam jakas dziurka. leci z niej paliwo .czy ktos wie jakie jest jej przeznaczenie w oryginale ,czy to jakies odpowietrzenie ?
czy moge ja zaslepic w jakis sposób? to wazne .mam wystawe customów w kent 27 sierpnia i musze uruchomic silnik!!!
czy moge ja zaslepic w jakis sposób? to wazne .mam wystawe customów w kent 27 sierpnia i musze uruchomic silnik!!!
Online
Re: pompa paliwa dl1000
Oglądając schemat dochodzę do wniosku, że może Ci chodzić o dziurkę na górze pompy, gdzie się podłącza czujnik ciśnienia paliwa. Jeżeli tak a czujnik Ci nie potrzebny (Co może powodować że pompa będzie chodzić cały czas) to możesz to zaslepic (chyba). Nie pamiętam czy czujnik wchodzi na gwint czy na wcisk.
Daj znać czy dobrą "dziurkę " mam na myśli.
Re: pompa paliwa dl1000
To nie jest czujnik, to regulator ciśnienia i jest on potrzebny, bez niego pompa poda dużo wyższe ciśnienie niż trzeba i moto będzie zalane paliwem.Centrino pisze: Oglądając schemat dochodzę do wniosku, że może Ci chodzić o dziurkę na górze pompy, gdzie się podłącza czujnik ciśnienia paliwa.
I nie jest tak, że bez niego pompa będzie chodzić cały czas - pompa i tak chodzi cały czas, a tenże regulator nadmiar ciśnienia wytwarzany przez pompę spuszcza z powrotem w bak.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: pompa paliwa dl1000
Jeśli to custom i nie masz kosza pompy z całym osprzętem, to możesz dołożyć jakikolwiek regulator ciśnienia, który daje takie ciśnienie jak ori.
Bez tego będzie kaszana.
Bez tego będzie kaszana.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45
Re: pompa paliwa dl1000
ooooo. dzieki za podpowiedz. ale jak ja teraz zamocuje czujnik cisnienia z podlaczeniem go do zbiornika?
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45
Re: pompa paliwa dl1000
to bardziej zlozona sprawa niz myslalem.mam tylko kilka dni do wystawy a musze go odpalic jeszcze
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45
Re: pompa paliwa dl1000
cala reszta z pompy poszla do smieci chybaa co do dziurki to wlasnie jest ta na górze pompy, która teraz jest w poziomiei poza zbiornikiem paliwa
Re: pompa paliwa dl1000
Nie widzę problemu.
Montujesz czujnik i wężykiem z powrotem do zbiornika
Choć ciekawe podejście masz. Budując motocykl z innego to części się od tak nie wyrzuca
Montujesz czujnik i wężykiem z powrotem do zbiornika
Choć ciekawe podejście masz. Budując motocykl z innego to części się od tak nie wyrzuca
Re: pompa paliwa dl1000
To nie jest żaden czujnik
To jest zwykłe mechaniczne ustrojstwo z membraną i sprężyną.
Równie dobrze możesz jakiegoś chińczyka regulowanego zapiąć w to miejsce, ustawić zadane ciśnienie a przelew wpuścić do baku.
To jest zwykłe mechaniczne ustrojstwo z membraną i sprężyną.
Równie dobrze możesz jakiegoś chińczyka regulowanego zapiąć w to miejsce, ustawić zadane ciśnienie a przelew wpuścić do baku.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: pompa paliwa dl1000
To jest mega prosty diwajs - jest dziurka przytykana membraną poprzez sprężynę o ustalonej sile nacisku.
Ta siła jest tak dobrana aby upuszczało ciśnienie powyżej jakiejśtam zadanej wartości. Zazwyczaj jest to okolice 3 bar-ów ( a pompa bez regulatora potrafi dobić dobrze ponad 5 bar )
Ta siła jest tak dobrana aby upuszczało ciśnienie powyżej jakiejśtam zadanej wartości. Zazwyczaj jest to okolice 3 bar-ów ( a pompa bez regulatora potrafi dobić dobrze ponad 5 bar )
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45
Re: pompa paliwa dl1000
dzieki chlopaki za posty i musze powiedziuec , ze to fajnie jest tak sobie pogadac ale ja naprawde mam to zrobione inaczej... tutaj tkwi problem!
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45
Re: pompa paliwa dl1000
mariusz81491 pisze:dzieki chlopaki za posty i musze powiedziuec , ze to fajnie jest tak sobie pogadac ale ja naprawde mam to zrobione inaczej... tutaj tkwi problem!
Co nie zmienia faktu, że musisz mieć podłączony regulator. Nie podłączony albo uniemożliwi rozruch albo motocykl chwilkę pochodzi i zgaśnie ponieważ zbyt duże ciśnienie na wtryska spowoduje podanie większej dawki paliwa i gaśnięcie (chyba) albo będzie nieładnie pracował.
Re: pompa paliwa dl1000
Kupujesz coś w tym stylu jak w linku ( poszukaj, z pewnością są tańsze) i montujesz gdzie Ci wygodniej.
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6378279376
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6378279376
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45
Re: pompa paliwa dl1000
o to nawet fajny sprzet !a czy musze tam cos ustawiac? czy sam bedzie wiedzial jakie cisnienie podac?!
Re: pompa paliwa dl1000
Jest tam manometr i śruba regulacyjna. Ustawiasz sobie tyle ile trzeba patrząc na ten manometr gdy pompa pracuje.
Zacznij od 3 barów, powinno być ok - ewentualnie niech ktoś w serwisówce zweryfikuje.
Zacznij od 3 barów, powinno być ok - ewentualnie niech ktoś w serwisówce zweryfikuje.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
-
- AM
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45