Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Mnie drażniło nurkowanie, a że się trafiła fajna opcja od @Pyxis to wziąłem.
Na tyle to pokrętłem kręcę jak pasażerka wpada/wypada no i dobicie całkiem luzuję jak w off-a wpadam ( takiego bardziej niż szutrowe dróżki )
Na tyle to pokrętłem kręcę jak pasażerka wpada/wypada no i dobicie całkiem luzuję jak w off-a wpadam ( takiego bardziej niż szutrowe dróżki )
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Ja ustawiłem przód pod siebie, twardziej niż oryginał.
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
W sensie - większe napięcie wstępne.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Ja zwiększyłem napięcie ale po jednej przejażdżce gorszą drogą wróciłem do poprzedniego ustawienia i tak już zostało. Co prawda to mój pierwszy sezon na nim więc nie wiem co dalej będzie.
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Centruś, już chyba zapomniałeś że każdy model Suzuki V-Strom DL-650 miał regulowane zawieszenie zarówno z przodu jak i z Tyłu, dowody czyli zdjęcia z instrukcji obsługi zamieszczam poniżej
Iżu
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Mój takich śrubek z przodu nie ma
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Czyli w nowszych zeszli z regulacji? Na zdjęciach na stronie Suzuki faktycznie nie widzę regulacji
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
nie przejmuj się, mój też nie ma
Mamy tą samą generacje motocykla, w naszych tego nie montowali
MOTO-GUZZI V350>HONDA VT 650>VT750>VT1100>V-STROM 650 2022
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
No ja wiem, że nie montowali, bo nówkę kupiłem, i nie spodziewałem się, żeby diler coś tam z niego wykręcił.
Po prostu zadaję kłam tezie, że wszystkie DLe mają regulację przedniego zawiasu.
Po prostu zadaję kłam tezie, że wszystkie DLe mają regulację przedniego zawiasu.
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
A z jakiego rocznika masz V-stroma 650?
Z tyłu też nie masz gałki do regulacji napięcia wstępnego sprężyny? Dziwne
Iżu
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
W nowych tylko tył jest regulowany z tego co znalazłem w sieci
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Z przodu wiele nie pokręci
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Zgadza się, od 2017 roku nie ma regulacji z przodu w małym DL'u - ponoć większość i tak tego nie używała
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
- DL_naked_bike
- A1
- Posty: 86
- Rejestracja: 04 lut 2022, 09:13
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Poniżej ciekawostka, pozwoliłem sobie na zestawienie danych technicznych podanych przez Rafała dla Triumpha Tiger 660 z DL650xt i moją SV650:
Motocykl zbudowano na ramie obwodowej z rur stalowych,
***
SV Rama kratownicowa ze stali
DL grzbietowa z aluminium
maszyna waży wraz z płynami - 206 kg
***
SV Masa z paliwem 199 kg
DL 219 kg
wysokość szerokiego siedzenia to - 835 mm
***
SV Wysokość kanapy 780 mm
DL 840 mm
maksymalną moc - 81 KM (10'250 obr/min)
***
SV 76 KM (56,0 kW) przy 8500 obr/min
DL 71 KM (52,0 kW) przy 8800 obr/min
maksymalny moment obrotowy - 64 Nm (6'250 obr/min)
***
SV 64 Nm przy 8100 obr/min
DL 62 Nm przy 6500 obr/min
pojemności zbiornika paliwa - 17,2 l
***
SV 13,8 l
DL 20,0 l
Zawieszenie przednie 150 mm (brak regulacji)
***
SV 125 mm
DL 150 mm
tylne 150 mm
***
SV 130 mm
DL 159 mm
Układ hamulcowy składa się z przodu z - dwóch tarcz o średnicy - 310 mm
***
SV 290mm
DL 310mm
Z tyłu zastosowano jedną tarczę - 255 mm
***
SV 240 mm
DL 260 mm
Ogumienie - Michelin Road 5 o rozmiarze - 120/70 ZR 17 i 180/55 ZR 17
***
SV 120/70 ZR 17 / 160/60 ZR 17 Dunlop Roadsmart III
DL 110/80 R 19 / 150/70 R 17 Bridgestone Battlax Adventure
Rozstaw osi wynosi - 1418 mm (dla porównania - Tiger 850 Sport ma - 1556)
***
SV 1445 mm
DL 1560 mm
szerokość kierownicy wynosi - 834 mm
***
SV 760mm
DL ???
Systemy wspomagające u mnie w SV ABS bez kontroli trakcji. DL ABS, kontrola trakcji.
Nie znalazłem danych o prześwicie Tigera660 - moja SV ma skromne 135 mm
Cena: Tiger w podstawie 39'900 zł / SV650 27 990 zł / DL od 37 500 zł (to akurat z dnia nadzień się zmienia... )
Motocykl zbudowano na ramie obwodowej z rur stalowych,
***
SV Rama kratownicowa ze stali
DL grzbietowa z aluminium
maszyna waży wraz z płynami - 206 kg
***
SV Masa z paliwem 199 kg
DL 219 kg
wysokość szerokiego siedzenia to - 835 mm
***
SV Wysokość kanapy 780 mm
DL 840 mm
maksymalną moc - 81 KM (10'250 obr/min)
***
SV 76 KM (56,0 kW) przy 8500 obr/min
DL 71 KM (52,0 kW) przy 8800 obr/min
maksymalny moment obrotowy - 64 Nm (6'250 obr/min)
***
SV 64 Nm przy 8100 obr/min
DL 62 Nm przy 6500 obr/min
pojemności zbiornika paliwa - 17,2 l
***
SV 13,8 l
DL 20,0 l
Zawieszenie przednie 150 mm (brak regulacji)
***
SV 125 mm
DL 150 mm
tylne 150 mm
***
SV 130 mm
DL 159 mm
Układ hamulcowy składa się z przodu z - dwóch tarcz o średnicy - 310 mm
***
SV 290mm
DL 310mm
Z tyłu zastosowano jedną tarczę - 255 mm
***
SV 240 mm
DL 260 mm
Ogumienie - Michelin Road 5 o rozmiarze - 120/70 ZR 17 i 180/55 ZR 17
***
SV 120/70 ZR 17 / 160/60 ZR 17 Dunlop Roadsmart III
DL 110/80 R 19 / 150/70 R 17 Bridgestone Battlax Adventure
Rozstaw osi wynosi - 1418 mm (dla porównania - Tiger 850 Sport ma - 1556)
***
SV 1445 mm
DL 1560 mm
szerokość kierownicy wynosi - 834 mm
***
SV 760mm
DL ???
Systemy wspomagające u mnie w SV ABS bez kontroli trakcji. DL ABS, kontrola trakcji.
Nie znalazłem danych o prześwicie Tigera660 - moja SV ma skromne 135 mm
Cena: Tiger w podstawie 39'900 zł / SV650 27 990 zł / DL od 37 500 zł (to akurat z dnia nadzień się zmienia... )
- Ocena: 5.88235%
"naked jest dla prawdziwych facetów, którzy przyjmą wszystko na klatę"
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
SV ma się nijak do pozostałych dwóch motocykli.
Można go porównać z Triplem np, albo ER6 czy MT07.
Można go porównać z Triplem np, albo ER6 czy MT07.
- DL_naked_bike
- A1
- Posty: 86
- Rejestracja: 04 lut 2022, 09:13
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
widzę że nie czytałeś mojego postu w dziale Nasze motocykle gdzie porównywałem swoją SV z "małym" DL Niby dwa całkiem różne motocykle, które jednak sporo łączy
"naked jest dla prawdziwych facetów, którzy przyjmą wszystko na klatę"
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Poza silnikiem który i tak jest zmieniony pod względem charakterystyki, nic poza marką ich nie łączy. Różne motocykle z innym przeznaczeniem. Jeździłem obydwoma.
Nic ale to nic nie mają podobnego czy wspólnego. SV nawet przednie zawieszenie ma „odwrotnie zamontowane”
Tak samo jak ER6 do Versysa650
MT07 do Tracer700 czy innymi podobnymi.
Triumpha Tiger Sport ma sens tylko porównywać do motocykli w jego klasie użytkowej.
Nic ale to nic nie mają podobnego czy wspólnego. SV nawet przednie zawieszenie ma „odwrotnie zamontowane”
Tak samo jak ER6 do Versysa650
MT07 do Tracer700 czy innymi podobnymi.
Triumpha Tiger Sport ma sens tylko porównywać do motocykli w jego klasie użytkowej.
- DL_naked_bike
- A1
- Posty: 86
- Rejestracja: 04 lut 2022, 09:13
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Nieprzekonanych nie przekonam Też jeździłem i wybierając między DL i NC kupiłem SV Swój przykład podaję jedynie jako ciekawostkę, alternatywę maszyny szosowo-turystycznej
"naked jest dla prawdziwych facetów, którzy przyjmą wszystko na klatę"
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2420
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Słuchaj, ja nie neguje SV w żadnym wypadku. Jeździłem i bardzo mi się podobał a szczególnie poprzednik z owiewką. Naprawdę, zszedłem z niego i miałem banan od ucha do ucha.
Nie neguję go również jako sprzętu do turystyki, każdy z nas ma inne preferencje. Znam typa który jeździ turystycznie Hayabusą…
Natomiast nie da sie obiektywnie porównywać tych motocykli i tyle.
Nie neguję go również jako sprzętu do turystyki, każdy z nas ma inne preferencje. Znam typa który jeździ turystycznie Hayabusą…
Natomiast nie da sie obiektywnie porównywać tych motocykli i tyle.
- Ocena: 5.88235%
Re: Triumph Tiger Sport 660 - ciekawa maszyna sportowo-turystyczna - nowość na 2022 rok
Cześć Koledzy i Koleżanki, zapraszam na obiecany przeze mnie świeży filmik z przymiarki do nowego modelu motocykla sportowo-turystycznego czyli - Triumpha Tigera Sport 660, bezpośredniego konkurenta Yamahy Tracer 7/7 GT.
Miłego oglądania
Miłego oglądania
Iżu