Na blacie wskoczyło 15.000. Jeszcze jeździ
In plus:
silnik - mega dynamiczny, mocny, ciągnie od 2,5k całkiem żwawo, a od 4k to lepiej niż odkurzacz z zelmeru. Chociaż ostatnio na Autobahnie dotrzymał tempa Aventadorowi tylko do 150, potem został daleko w tyle
. Niemniej jednak jest szybko i dynamicznie jak się chce, jak chce się wolniej też można. Praca silnika mi nie przeszkadza, ale też nie porywa. Daleki jestem od twierdzenia że dźwięk wydobywający się z silnika to śrubki wrzucone do wiadra. Spalanie od około 4L. Przy ostatnim 4kkm wyjeździe średnie spalanie to 5.6L (trzy kufry, autostrady 2kkm z prędkością przepisową, alpejskie winkle i przeloty po górkach.)
zawieszenie - tu jest po prostu miazga. Komfort jest niesamowity, co tyłek docenia przy każdym wyjeździe. Jakiś czas temu przejechałem 350 km w 5h30 min po jakiś bocznych drogach - bez żadnego postoju, bo go po prostu nie potrzebowałem. Max w Stromie to 3h - potem trzeba było robić nawet krótki postój). W trybie road super wybiera nierówności i sprawa że moto płynie po drodze. Na bardzo nierównej drodze czujesz że jest nierówna, ale nie czujesz tego na tyłku. Przy dynamicznej jeździe warto jednak przestawić samo zawieszenie (lub cały tryb jazdy) na dynamic. Pewniejsze prowadzenie, brak nerwowości przy szybszych dohamowaniach i naprzemiennych złożeniach - oczywiście kosztem komfortu. Brak nurkowania przy hamowaniu - zajefajna sprawa.
tempomat - jak dla mnie kolejne must have motocykla. Po prostu wygoda z korzystania na hajłeju ogromna. Jak ktoś sporo jeździ na dojazdach -jak ja - doceni walory użytkowe.
hamulce - bardzo dobre, ale nie jadowite. Dobrze dozowalne z dużym skokiem.
quickshifter - przy dynamicznej jeździe fajnie się sprawdza. Szybciutko zmienia biegi trafiając w punkt i robiąc takiego fajnego dodatkowego "kopa" przy zmianie. Przy wolnej, turystycznej jeździe praktycznie nie używam.
Podgrzewana kanapa - przy mniejszych temperaturach i deszczu - genialne rozwiązanie, znacznie poprawiające komfort termiczny.
Prowadzenie motocykla - bajeczne. Prowadzi się lekko i pewnie, oczywiście jak już się ruszy. Na postoju to ciężki kloc i trzeba zatrzymywać się tak, aby mieć świadomość że za chwilę trzeba będzie ruszyć. Przepychanie tego klocka z całym szpejem do łatwych nie należy.
In minus:
- ochrona przed wiatrem. Przy normalnej szybie - dramat. Przy zmienionej na wysoką turystyczną - lepiej, ale do Givi AF na VStormie jej daleko jeszcze. Ponoć jest taka szyba Desierto V czy jakoś tak ale jej cena to chyba jakaś pomyłka, delikatnie mówiąc.
- połączenia TFT - to co pisałem wcześniej. Zarządzanie połączeniami telefonu, gps, interkomu z wyświetlacza TFT. Jak działa to fajnie. Sterowanie lewm kółkiem do połączeń, muzyki ze Spotify itd... w podróży długiej każdy wie że dobrze mieć taką możliwość. Tylko co z tego jak czasem działa a potem nie działa i powoduje jakieś konflikty z urządzeniami. Wtedy irytuje bo nic nie działa i nie może się ze sobą dogadać. Robiłem wszystko na wszystkie możliwe sposoby, ale nie chce działać i koniec. Jest jakaś aktualizacja do TFT, która - ponoć - rozwiązuje problem ale to dopiero po kolejnej wizycie w serwisie.
Cena wizyty w ASO po 11kkm - 690 PLN.
- 22.jpg (180.93 KiB) Przejrzano 1311 razy