Stopka Centralna DL 650

Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1232
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: Stopka Centralna DL 650

Post autor: MrWaski »

Mam do mojej nitownicy tylko stalowe... :geek:


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Stopka Centralna DL 650

Post autor: Struna »

To od razu wywal fabryczne i zanituj stalowymi, będzie spokój na dłuższy czas.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1232
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: Stopka Centralna DL 650 i osłona silnika RM-G

Post autor: MrWaski »

Po szutrach jeżdżę, jak nie ma innej drogi. Tak więc nie widzę powodu, by te aluminiowe strzelały ot tak od naprężeń i drgań. Jak nie przyszlifujesz o jakiś duży kamień, powinny wytrzymać do końca świata. Rafał robi te osłony od dawna i pierwsze słyszę, by był problem z nitami.
Stalowe w tym miejscu na pewno szybciej zje rdza, niż ameliniumowe puszczą.
Tak więc zaryzykuję... :mrgreen:

PS
Jeśli miałbym modyfikować, to wymieniłbym na nierdzewne śrubki M3 lub nawet M4 z półokrągłym łbem, dokręcane na Loctite.


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Stopka Centralna DL 650 i osłona silnika RM-G

Post autor: Struna »

MrWaski pisze:
16 sie 2022, 13:42
Tak więc nie widzę powodu, by te aluminiowe strzelały ot tak od naprężeń i drgań.
Ty nie widzisz, ale one widzą - uwierz na słowo, po co miałbym Ci ściemniać.
To nie jest moje widzimisię, to powielone przypadki wielu użytkowników tej osłony.

Silnik sztormiaka generuje spore wibracje - to wystarczy żeby pościnać alu nity - zresztą, sam się przekonasz ;)
MrWaski pisze:
16 sie 2022, 13:42
Rafał robi te osłony od dawna i pierwsze słyszę, by był problem z nitami.
I nie wiem czy aby w pewnym momencie, po fali reklamacji nie zmienił nitów na inne/mocniejsze/zapewne stalowe

Nawet tu na forum była mowa o problemach z tymi nitami - także chyba czytasz/widzisz, to co chcesz widzieć ;)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1232
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: Stopka Centralna DL 650

Post autor: MrWaski »

Mówię to co widzę - nie czytałem o tych problemach. Fakt, bardzo się nie starałem znaleźć i doktoryzować z zagadnienia. Nie czytam wszystkiego.
Nity są solidne, ale aluminiowe, sprawdzałem neodymem.
Jak pierwszy strzeli wymienię wszystkie na śruby z nierdzewki. Przed skręceniem skleję jakąś żywicą epoksydową i nie ma bata by puściło.


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne do Vstrom-a”