Stopka Centralna DL 650
Re: Stopka Centralna DL 650
Mam do mojej nitownicy tylko stalowe...
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Stopka Centralna DL 650
To od razu wywal fabryczne i zanituj stalowymi, będzie spokój na dłuższy czas.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Stopka Centralna DL 650 i osłona silnika RM-G
Po szutrach jeżdżę, jak nie ma innej drogi. Tak więc nie widzę powodu, by te aluminiowe strzelały ot tak od naprężeń i drgań. Jak nie przyszlifujesz o jakiś duży kamień, powinny wytrzymać do końca świata. Rafał robi te osłony od dawna i pierwsze słyszę, by był problem z nitami.
Stalowe w tym miejscu na pewno szybciej zje rdza, niż ameliniumowe puszczą.
Tak więc zaryzykuję...
PS
Jeśli miałbym modyfikować, to wymieniłbym na nierdzewne śrubki M3 lub nawet M4 z półokrągłym łbem, dokręcane na Loctite.
Stalowe w tym miejscu na pewno szybciej zje rdza, niż ameliniumowe puszczą.
Tak więc zaryzykuję...
PS
Jeśli miałbym modyfikować, to wymieniłbym na nierdzewne śrubki M3 lub nawet M4 z półokrągłym łbem, dokręcane na Loctite.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Stopka Centralna DL 650 i osłona silnika RM-G
Ty nie widzisz, ale one widzą - uwierz na słowo, po co miałbym Ci ściemniać.
To nie jest moje widzimisię, to powielone przypadki wielu użytkowników tej osłony.
Silnik sztormiaka generuje spore wibracje - to wystarczy żeby pościnać alu nity - zresztą, sam się przekonasz
I nie wiem czy aby w pewnym momencie, po fali reklamacji nie zmienił nitów na inne/mocniejsze/zapewne stalowe
Nawet tu na forum była mowa o problemach z tymi nitami - także chyba czytasz/widzisz, to co chcesz widzieć
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Stopka Centralna DL 650
Mówię to co widzę - nie czytałem o tych problemach. Fakt, bardzo się nie starałem znaleźć i doktoryzować z zagadnienia. Nie czytam wszystkiego.
Nity są solidne, ale aluminiowe, sprawdzałem neodymem.
Jak pierwszy strzeli wymienię wszystkie na śruby z nierdzewki. Przed skręceniem skleję jakąś żywicą epoksydową i nie ma bata by puściło.
Nity są solidne, ale aluminiowe, sprawdzałem neodymem.
Jak pierwszy strzeli wymienię wszystkie na śruby z nierdzewki. Przed skręceniem skleję jakąś żywicą epoksydową i nie ma bata by puściło.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek