Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Witajcie.
Poniżej przedstawiam moje dwa cudeńka z "S w logo.
Busa jest ze mną od 2014 roku, natomiast V-Stroma kupiłem w zeszłym roku, w sumie przypadkiem bo przymierzałem się do nowej Busy. Wcześniej miałem na testach poprzedniego DL-1000 ale kompletnie mi nie leżał. Po jeździe testowej nowym DL-em, wszystko zaczęło mi pasować, więc zamówiłem, swoje odczekałem i mam
Poniżej przedstawiam moje dwa cudeńka z "S w logo.
Busa jest ze mną od 2014 roku, natomiast V-Stroma kupiłem w zeszłym roku, w sumie przypadkiem bo przymierzałem się do nowej Busy. Wcześniej miałem na testach poprzedniego DL-1000 ale kompletnie mi nie leżał. Po jeździe testowej nowym DL-em, wszystko zaczęło mi pasować, więc zamówiłem, swoje odczekałem i mam
- Załączniki
-
- 20220827_173010.jpg (1.72 MiB) Przejrzano 1491 razy
- Ocena: 5.88235%
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Miałem Hajke, ale to nie były moje klimaty. Szybko się o tym przekonałem, choć urody nie można jej było odmówić.
Piękne maszyny. Niech dobrze służą.
Piękne maszyny. Niech dobrze służą.
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
A dlaczego nie te klimaty? Mega wygodna, z dużym marginesem mocy. Jedyne co, to ciężko się spakować w dłuższą pojeżdżawkę. Chociaż moi znajomi z jednym podejściem objechali raz Europę.
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Czytaj ze zrozumieniem - kolega napisał, że nie jego klimaty, a nie "nie te klimaty".
Chyba może mieć swoje preferencje, nie sądzisz ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Z taką też myślą kupiłem haye między innymi. Chciałem zupełnie coś innego, nie rezygnując przy tym z dłuższych wyjazdów. Oczytałem się na hajkowym forum o wyjazdach do Grecji, a nawet o wyprawie na Kaukaz. Zaliczyłem nią co prawda Bułgarię, ale to była droga przez męke. Nadgarstki, ramiona, kręgosłup szyjny dały nieźle popalić. Odparzony tyłek na Sztormiaku to pikuś .Strusiek1976 pisze: ↑29 wrz 2022, 22:28A dlaczego nie te klimaty? Mega wygodna, z dużym marginesem mocy. Jedyne co, to ciężko się spakować w dłuższą pojeżdżawkę. Chociaż moi znajomi z jednym podejściem objechali raz Europę.
To była prawdziwa wyprawa! Ja wiem, że kierownice można podnieść, jest jeszcze pewnie kilka innych udogodnień, ale ja miałem dość i nie chciałem się w to bawić. Zostanę przy osiołku, który mam nadzieje już niedługo zawita w garażu
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Zadałem proste pytanie, na które Mati udzielił wyczerpującej odpowiedzi. Oczywiście, że może mieć swoje preferencje, chciałem to z nim przegadać.
I czytam ze zrozumieniem, czego Tobie również życzę.
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Długo miałeś Busankę? Ja mam ósmy rok i nie oddam, chociażby dlatego, że to moto z plakatu nad moim łóżkiem:) Co do samego moto, każdy kierownik jest inny i każdy inaczej się czuje na sprzęcie. Ja jestem w miarę wysoki (190cm), więc pozycja na tak długim moto była dla mnie w sam raz (jak się złożę, to kolana mam na tyle wysoko, że mogę sobie spokojnie oprzeć na nich łokcie, co odciąża nadgarstki i można cisnąć . Najdalej byłem w Dortmundzie ale tu wychodzą dwie największe wady tego moto - z jednej strony jest królową autostrad ale z drugiej nie masz jak się na nią zapakować (ja jechałem na pusto, bagaż pojechał dzień wcześniej autem), po drugie przy prędkościach niemiecko autostradowych doi paliwo jak samochód i ciężko jest zrobić 250km na baku. Mimo to jestem nadal w niej zakochany i pewnie długo jeszcze ze mną będzie.Mati! pisze: ↑30 wrz 2022, 11:46Z taką też myślą kupiłem haye między innymi. Chciałem zupełnie coś innego, nie rezygnując przy tym z dłuższych wyjazdów. Oczytałem się na hajkowym forum o wyjazdach do Grecji, a nawet o wyprawie na Kaukaz. Zaliczyłem nią co prawda Bułgarię, ale to była droga przez męke. Nadgarstki, ramiona, kręgosłup szyjny dały nieźle popalić. Odparzony tyłek na Sztormiaku to pikuś .Strusiek1976 pisze: ↑29 wrz 2022, 22:28A dlaczego nie te klimaty? Mega wygodna, z dużym marginesem mocy. Jedyne co, to ciężko się spakować w dłuższą pojeżdżawkę. Chociaż moi znajomi z jednym podejściem objechali raz Europę.
To była prawdziwa wyprawa! Ja wiem, że kierownice można podnieść, jest jeszcze pewnie kilka innych udogodnień, ale ja miałem dość i nie chciałem się w to bawić. Zostanę przy osiołku, który mam nadzieje już niedługo zawita w garażu
Pzdr
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Dziękuję za życzenia - pozdro.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Strusiek 2 lata. W Hajce miałem pełne podparcie na gruncie, w DLu niepełnymi stopami, a właściwie palcami, drugi plus to właśnie spalanie przy szybkich przelotach autostradą, przy czym dla mnie szybko to już 160km/h. .
Zresztą kto by tam przy takim motocyklu patrzył na spalanie.
Zresztą kto by tam przy takim motocyklu patrzył na spalanie.
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Przy 160 już jakoś dużo Ci paliła ? Toż to dopiero dla Hajki spacerek
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
No nie, wlaśnie bardzo spoko paliła. W DLu przy tej prędkości robił się wir w baku:)
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Dla DL-a to już jest dość szybko
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Przy 160 spalanie jest jeszcze w miarę, w końcu na szóstym pracuje prawie na jałowych obrotach W moim litrowym DL-u boję się wtedy patrzeć na komputer
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Zdecydowanie, już wtedy rycy ale jakoś jechać nie chce...
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Fakt, dla Busy to w końcu dopiero 2gi bieg
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT
- Strusiek1976
- A1
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 sie 2022, 16:40
- Lokalizacja: Mikołów - śląskie
Re: Moje dwa cudeńka z Hamamatsu
Dwa różne moto, dwa różne style jazdy. Szybkie przeloty są spoko ale trzeba planować wizyty na stacji częściej, co bywa uciążliwe, jeżeli chcesz gdzieś szybko dojechać. Co do V-Stroma, jest na pewno wygodniejszy do dłuższych pojeżdżawek, do krótkich z resztą też, chociaż po tylu latach na Busie pozycja wydaje mi się dalej taka jakaś "kiblowa" . Generalnie ja jestem zadowolony z obu, z Busy bo daje wszystko w nadmiarze, do tego stopnia, że czasami się jej boję a z osiołka za to, że jedzie choćby nie wiem co i mruczy "spokojnie mistrzuniu, tak czy inaczej dojedziemy"Mati! pisze: ↑01 paź 2022, 15:38Strusiek 2 lata. W Hajce miałem pełne podparcie na gruncie, w DLu niepełnymi stopami, a właściwie palcami, drugi plus to właśnie spalanie przy szybkich przelotach autostradą, przy czym dla mnie szybko to już 160km/h. .
Zresztą kto by tam przy takim motocyklu patrzył na spalanie.
P.S. Może kiedyś się gdzieś spikniemy na trasie. Wczoraj pyknąłem Dolinę Prądnika na V-Stromie, lało ale osiołek dał radę
Pzdr
Bandit GSF1250SA -> Hayabusa GSX1300R (dalej jest) -> V-Strom DL1050XT