V-STROM 800DE
Re: V-STROM 800DE
Po ilu latach takie coś? Jeździłeś zimą po soleniu drogi?
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-STROM 800DE
3.5 roku , po soli nie jeździłem ale dużo po deszczu w niskich temperaturach. Nie jestem pierwszy ani ostatni w tej kwestii dlatego chłopaki pisali że to znany przypadek. Nie śmiećmy w tym wątku. Dużo tego jest na forum , wystarczy poszukać. P.S jak ktoś jeździ tylko w ciepełku to problem może być opóźniony ale od czasu do czasu posprawdzajcie spawy poprzeczne ukryte pod aluminiową osłoną.
Re: V-STROM 800DE
Tak niestety to są fakty które martwią ale jak patrzę na detale to jednak chyba pierwszy raz po za 1000 będzie można w końcu sam tłumik zdjąć be z walenia całych rur czyli sama konserwacja czy wymiana będzie mniej zniechęcająca. ( o jakości nie będę się wypowiadał sam wymieniałem na gwarancji a potem własna konserwacja po 2 latach)haqqax pisze: ↑13 lis 2022, 22:00Wie ktoś czy wymiana filtru powietrza będzie wymagać ściągania baku? Masa, tłumik z tendencją do rdzewienia, cena - to rzeczy które mnie zniechecają. Poczekam jeszcze na testy i porównania, może nawet poczekam jeszcze z rok na wymianę motka; ledwo dolozylem wszystkie dodatki do mojego DL-a jakie planowalem, a tu juz trzeba go sprzedawac... Ale jakbym teraz miał wybierac, to chyba jednak bym decydowal miedzy Transalpem a Tigerem 850.
W każdym razie na wiosnę trzeba się ustawić po kolei (Yamaha już po testach) na Aprilke, Hondę, Suzuki a może BMW do testów. Czas na zmiany
DL650A L8
Re: V-STROM 800DE
Hej, dobra wiadomość dla kogoś kto rozważa zakup Triumpha Tigera 900 / 850, w tych motocyklach filtr powietrza jest bardzo łatwo dostępny i nie wymaga kłopotliwego demontażu zbiornika paliwa, wystarczy odkręcić ozdobne boczki (po dwie śruby), zdjąć wcześniej siedzenie i już mamy dostęp do miejsca gdzie jest filtr (za zbiornikiem pod mocowaniem przedniego siedzenia), wystarczy cztery bodajże śruby odkręcić, Angole ułatwili życie serwisantomhaqqax pisze: ↑13 lis 2022, 22:00Wie ktoś czy wymiana filtru powietrza będzie wymagać ściągania baku? Masa, tłumik z tendencją do rdzewienia, cena - to rzeczy które mnie zniechecają. Poczekam jeszcze na testy i porównania, może nawet poczekam jeszcze z rok na wymianę motka; ledwo dolozylem wszystkie dodatki do mojego DL-a jakie planowalem, a tu juz trzeba go sprzedawac... Ale jakbym teraz miał wybierac, to chyba jednak bym decydowal miedzy Transalpem a Tigerem 850.
Iżu
Re: V-STROM 800DE
Iżu pisze: ↑21 lis 2022, 13:46Hej, dobra wiadomość dla kogoś kto rozważa zakup Triumpha Tigera 900 / 850, w tych motocyklach filtr powietrza jest bardzo łatwo dostępny i nie wymaga kłopotliwego demontażu zbiornika paliwa, wystarczy odkręcić ozdobne boczki (po dwie śruby), zdjąć wcześniej siedzenie i już mamy dostęp do miejsca gdzie jest filtr (za zbiornikiem pod mocowaniem przedniego siedzenia), wystarczy cztery bodajże śruby odkręcić, Angole ułatwili życie serwisantomhaqqax pisze: ↑13 lis 2022, 22:00Wie ktoś czy wymiana filtru powietrza będzie wymagać ściągania baku? Masa, tłumik z tendencją do rdzewienia, cena - to rzeczy które mnie zniechecają. Poczekam jeszcze na testy i porównania, może nawet poczekam jeszcze z rok na wymianę motka; ledwo dolozylem wszystkie dodatki do mojego DL-a jakie planowalem, a tu juz trzeba go sprzedawac... Ale jakbym teraz miał wybierac, to chyba jednak bym decydowal miedzy Transalpem a Tigerem 850.
jeszcze lepsza wiadomośc dla kogoś kto rozważa kupno yamahy T7 jako że filtr powietrza jest pod siedzeniem i jego wymiana jest błysakwiczna Wystarczy siedzenie podnieść. Na dodatek jest wyoko i przez rzekę przejechać nie problem
Re: V-STROM 800DE
a jeszcze lepsza wiadomość dla kogoś kto rozważa kupno Aprilki Tuarega 660 bo tam filtr jest przy kierownicy i jest jescze wyżej niż w T7
DL650A L8
Re: V-STROM 800DE
Na szczęście filtra powietrza nie zmienia się często i można te pół godzinki poświęcić na wymianę.
Re: V-STROM 800DE
Dla mnie wymiana filtra to nie pół godzinki - boję się ściągać bak, więc gnam na wymianę filtra do warsztatu, co uważam za uciążliwe i psuje mi to samoocenę (uważam że jako motocyklista powinienem umieć sam wymienić olej, akumulator, filtr powietrza, klocki hamulcowe, płyn hamulcowy i opony...)
Ale argumenty obrońców VStroma do mnie przemawiają, lepsze zawieszenie, rama, pojemność baku, quickshifter rekompensują problemy z rdzewiejącym tłumikiem i ew. utrudnienia przy wymianie filtra.
Ale argumenty obrońców VStroma do mnie przemawiają, lepsze zawieszenie, rama, pojemność baku, quickshifter rekompensują problemy z rdzewiejącym tłumikiem i ew. utrudnienia przy wymianie filtra.
Daelim Daystar ==> Suzuki DL650 XAL2018
Re: V-STROM 800DE
Dr VStrom mówi że do filtra jest już lepszy dostęp:
Daelim Daystar ==> Suzuki DL650 XAL2018
Re: V-STROM 800DE
zaczniesz jeździc w terenie to zobaczysz czy nie tak często trzeba zmieniać czasami czyszcze go tego samego dnia jak po jakim piachu jade...
Motory Adventure z założenia powinny miec ładwy dostep do wszelkich filtrów, tak jak enduro mają. Jadąc takim maszynami nie znasz dnia ani godziny kiedy wjedziesz w błota, w rzeke czy w pustynię.
Re: V-STROM 800DE
W terenie raczej jeździć nie zacznę, co najwyżej jakiś lekki szuterek.
Poza tym DL raczej nie jest enduro w zasadzie żaden adventure nie jest więc tak do końca chyba nie ma znaczenia czy łatwo czy trudno się go zmienia ttm bardziej że fabryczne interwały w dl są co 24tys.
O dziwo swój wyciągnąłem po 20tys i wyglądał niemal jak nowy.
Poza tym DL raczej nie jest enduro w zasadzie żaden adventure nie jest więc tak do końca chyba nie ma znaczenia czy łatwo czy trudno się go zmienia ttm bardziej że fabryczne interwały w dl są co 24tys.
O dziwo swój wyciągnąłem po 20tys i wyglądał niemal jak nowy.
Re: V-STROM 800DE
No nie jest brzydki..., dopóki go w Givi AirFlowa nie ubierzesz
- Ocena: 5.88235%
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: V-STROM 800DE
ciekawe co tu robisz na adventure bike forum
po pierwsze nie wszędzie jest asfalt a po drugie przygoda się zaczyna jak się adfalt kończy
p.s.
jazda po piachu to super zabawa (jak się umie)
Re: V-STROM 800DE
Adventure to nie piach. V-strom to motocykl turystyczny, na gorsze drogi i jakieś tam szutry. Zupełnie nie rozumiem krytyki, że w terenie nie daje rady. Do tego są motocykle innej konstrukcji.
1050 XT
Re: V-STROM 800DE
Przyjedź kiedyś na Biwak Off, a wtedy pogadamy czego nie może V-strom
- Ocena: 11.76471%
DL650A L8
Re: V-STROM 800DE
Ty nie przekonasz mnie, ja ciebie, szach mat, nie w sumie to remis pzdr.
- Ocena: 5.88235%
DL650A L8