Givi airflow do DL1000
Re: Givi airflow do DL1000
Nie jest źle, nawet przy większych prędkościach nie miałem wrażenia że szyba chce odpaść
Tags:
Re: Givi airflow do DL1000
Wczoraj na przejażdżce dwa razy złapał mnie opad gradu. Swoją drogą ta pogoda jest obecnie poj......na! Jednak od razu poprawił mi się humor, jak się okazało ,że ta szyba Airflow naprawdę dobrze się spisuje Nie to,żeby na wizjer w kasku nie padła ani jedna kropla, ale było ich naprawdę niewiele, a grudką lodu nie dostałem po oczach praktycznie wcale. Prędkość z racji opadu raczej niewielka, jakieś 70 km/h. (ogólnie to przy prędkości do 95-100 można swobodnie bez szyby opuszczonej w kasku, jeździć) Kolana i ręce mokre ale zaraz wyschły bo po 3 minutach wyszło słońce Tyłek i korpus suche. Tak że mogę tę szybę polecać. Jedynie to mogliby jakiegoś lepszego materiału użyć, bo rysuje się na potęgę. Mikro rysy powstają chyba nawet jak się na nią patrzy
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Givi airflow do DL1000
Chciałbym dokładnie zobaczyć swoją jak wygląda i napisać wam, ale teraz boję się że się porysuje
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Givi airflow do DL1000
Pytanko, a czy jakiś lepszy deflektor nie spełni podobnej funkcji jak ta szyba Givi?
Mam na myśli oryginalną szybę DL-650 2016 właśnie wraz z takim ustrojstwem.
Czy takie urządzenie w ogóle coś daje?
Mam na myśli oryginalną szybę DL-650 2016 właśnie wraz z takim ustrojstwem.
Czy takie urządzenie w ogóle coś daje?
Iżu
Re: Givi airflow do DL1000
Napiszę z własnego doświadczenia. Posiadałem Dl 650 k6 i tam miałem regulowany deflektor od Darkojak'a i byłem bardzo zadowolony. Do nowego 1000 dołożyłem ten deflektor i nie spełniał swojej roli. Inny kształt czachy i samej szyby. W nowej 650 do 16 roku kształt czachy i szyby jest podobny jak w starej wersji więc powinno być ok jeśli zastosuje się deflektor. Napiszę jeszcze ze mam 195 cm wzrostu.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Givi airflow do DL1000
Dziękibzyku pisze:W nowej 650 do 16 roku kształt czachy i szyby jest podobny jak w starej wersji więc powinno być ok jeśli zastosuje się deflektor. Napiszę jeszcze ze mam 195 cm wzrostu.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Iżu
Re: Givi airflow do DL1000
Miałem w 650 szybę z ori deflektorem. Zmieniłem na airflow. Wydaje mi się że jest lepiej, ale żeby mieć dobre porównanie musiałbym zmienić z powrotem na wcześniejszy zestaw. Mam 182 cm.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Givi airflow do DL1000
Czyli skutek podobny, deflektor chyba jest tańszy od szyby Airflow?QraC pisze:Miałem w 650 szybę z ori deflektorem. Zmieniłem na airflow. Wydaje mi się że jest lepiej, ale żeby mieć dobre porównanie musiałbym zmienić z powrotem na wcześniejszy zestaw. Mam 182 cm.
Ile taka szyba kosztuje do małej Suzi?
Iżu
Online
Re: Givi airflow do DL1000
Airflow bodajże 600-650 na allegro a deflektor 150-200. Ja nad deflektorem aktualnie dumam :p
- Ocena: 5.88235%
null
Re: Givi airflow do DL1000
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Givi airflow do DL1000
Odpowiednik Kappy można dostać taniej, np tu:
http://www.motorus.pl/kappa-kaf3101-air ... 69739.html
Ja chyba poniżej 400 kupiłem w motorusie właśnie ale nie dam już głowy, warto zadzwonić i zapytać o cenę.
http://www.motorus.pl/kappa-kaf3101-air ... 69739.html
Ja chyba poniżej 400 kupiłem w motorusie właśnie ale nie dam już głowy, warto zadzwonić i zapytać o cenę.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Givi airflow do DL1000
Airflow do 650 na mototour lub defender kosztuje 485
https://defender.net.pl/product-pol-285 ... 11-16.html
https://moto-tour.com.pl/product-pol-28 ... 11-16.html
https://defender.net.pl/product-pol-285 ... 11-16.html
https://moto-tour.com.pl/product-pol-28 ... 11-16.html
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Givi airflow do DL1000
Oglądałem deflektor firmy MRA wersję Sport (jest jeszcze wersja droższa), faktycznie wykonanie pierwsza klasa, montaż do oryginalnej szyby za pomocą dwóch zaciskanych łap, więc nie trzeba nic wiercić itd.prebenny pisze:Airflow bodajże 600-650 na allegro a deflektor 150-200. Ja nad deflektorem aktualnie dumam :p
Sporo możliwości regulacji kąta poprzez dzwigienki.
Problem jedynie w cenie.. wersja 'sport" 9 x 26 cm. kosztuje ok. 320 zł., druga wersja 13 x 37 cm. kosztuje 380 zł.
Czy nie lepiej jednak wydać kasę na szybę?
Czy taki deflektor wytrzymuje jazdę z prędkościami rzędu 180 km/godz.?
Iżu
Online
Re: Givi airflow do DL1000
Iżu zobacz deflektor Darkojaka. Też są różne rozmiary i kształty.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
Re: Givi airflow do DL1000
Darkojaka mam po poprzednim moto jeszcze, ale jest konkurencja chyba nawet tańsza http://motoadv.pl/sklep/
Wytapatalkowano
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Re: Givi airflow do DL1000
Podczas docierania Suzi DL-650 unikałem jazdy po autostradach z wiadomych względów, obecnie mam już przejechane ponad 1600 km. więc wybrałem się na jeden z odcinków "niemieckiej autostrady", by sprawdzić zachowanie motocykla podczas większych prędkości (bez kufra).
Rozpędziłem się do około 160 km/godz.i motocykl nie zachowywał się zbyt stabilnie, miałem wrażenie że wężykuje, czy to normalne?
Motało mną dosyć mocno a kask wpadał w wibracje, czy wymiana szyby z oryginalnej na Airflow poprawi stabilność i komfort jazdy z dużymi prędkościami?
Rozpędziłem się do około 160 km/godz.i motocykl nie zachowywał się zbyt stabilnie, miałem wrażenie że wężykuje, czy to normalne?
Motało mną dosyć mocno a kask wpadał w wibracje, czy wymiana szyby z oryginalnej na Airflow poprawi stabilność i komfort jazdy z dużymi prędkościami?
Iżu
Re: Givi airflow do DL1000
Dla mnie komfortowa jazda się kończy w okolicach 130, szybciej nie jeżdżę, dlatego nie lubię autostrad. Może jakby dodać regulację kąta pochylenia szyby i ew lusterka wymienić ale to już za dużo kombinowania.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Givi airflow do DL1000
Właśnie miałem takie samo wrażenie iż do 130 km/godz. jeździ się bardzo przyjemnie potem to tylko walka z oporem powietrza.staszek_s pisze:Dla mnie komfortowa jazda się kończy w okolicach 130, szybciej nie jeżdżę, dlatego nie lubię autostrad. Może jakby dodać regulację kąta pochylenia szyby i ew lusterka wymienić ale to już za dużo kombinowania.
Czyli faktycznie DL-650 wężykuje przy takich prędkościach? a jak się zachowuje DL-1000?
Czy szyba Airflow cokolwiek zmieni?
Iżu
Re: Givi airflow do DL1000
Wszystko zależy od wiatru. Ostatnio na autostradzie przy 160moto szło jak po sznurku a po 150km na tej samej autostradzie już zaczęło nim szarpać. Wiatr się zmienił i to miało wpływ (przynajmniej tak mi się wydaje) Max obciążenie 3 kufry tankbag szyba givi airflow. Oczywiście Dl1000
ps. Motocykl mógł być lżejszy o ok 9 litrów paliwa.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
ps. Motocykl mógł być lżejszy o ok 9 litrów paliwa.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN