kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2466
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Bo był tani jak był sprzedawany w swoim założeniu.
Teraz Kawasaki mocno przegięli.
Mają trzy modele na bazie tego silnika Versys, naked ER oraz cruiser mały.
Tego Versysa mogli by zostawić w spokoju ale zrobi jakieś KLR w stronę Tenery i był by git.
Teraz Kawasaki mocno przegięli.
Mają trzy modele na bazie tego silnika Versys, naked ER oraz cruiser mały.
Tego Versysa mogli by zostawić w spokoju ale zrobi jakieś KLR w stronę Tenery i był by git.
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Przez 5 lat wsiadałem na zlotach na różne maszyny razem z plecaczkiem, żeby zobaczyć jak się mieścimy. A wagę mamy lekkopółciężką...
Ze wszystkich przymiarek tylko GS-y i V-stromy (oba mają identyczne gabaryty) były w miarę wygodne. Warunki brzegowe to większe kółko z przodu do wjazdu niespodziewanego w teren i luz na siedzeniu. Jako że szukałem nówki sztuki, Transalpy odpadły w przedbiegach, choć to zacne turystyki. GS-y wiadomo - nie mam wolnych 77 tys. i do tego kasy na różne szpeje i ubranka. Golasem turystyki się nie da za bałdzo... Triumphy, KTM-y też za drogie i za daleko ASO. Yamahy albo drogie albo ciasne.
A Kawasaki... nawet nie pamiętam bym się do nich przymierzał. Coś musiało być nie tak, że ominąłem je dużym łukiem. Moja siwa głowa już tego nie pamięta.
Ze wszystkich przymiarek tylko GS-y i V-stromy (oba mają identyczne gabaryty) były w miarę wygodne. Warunki brzegowe to większe kółko z przodu do wjazdu niespodziewanego w teren i luz na siedzeniu. Jako że szukałem nówki sztuki, Transalpy odpadły w przedbiegach, choć to zacne turystyki. GS-y wiadomo - nie mam wolnych 77 tys. i do tego kasy na różne szpeje i ubranka. Golasem turystyki się nie da za bałdzo... Triumphy, KTM-y też za drogie i za daleko ASO. Yamahy albo drogie albo ciasne.
A Kawasaki... nawet nie pamiętam bym się do nich przymierzał. Coś musiało być nie tak, że ominąłem je dużym łukiem. Moja siwa głowa już tego nie pamięta.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
faktem jest Kawasaki podniosło ceny znacznie w zeszłym roku, byłem np zainteresowany klasykiem W800 i mi podnieśli cene tuż przed nosem o prawie 10k zł !!! a juz mialem brać go...To samo zrobił KTM. Przegiecie pały.
W Europie Kawaski jest mniej popularne podobnie jak np ISUZU ale w Azji tylko takie jeżdżą. Jakośc wykonania Verysa, szczególnie dużego oceniam lepiej niz Hondy, Suzuki czy Yamahy.
@MrWaski - nie przeceniaj wiekszego koła z przodu za cos znaczącego w lekkim terenie a tylko taki wchodzi w grę tymi motocyklami.
Wierz mi, małymi kołami 17" też sie da spokojnie
W Europie Kawaski jest mniej popularne podobnie jak np ISUZU ale w Azji tylko takie jeżdżą. Jakośc wykonania Verysa, szczególnie dużego oceniam lepiej niz Hondy, Suzuki czy Yamahy.
@MrWaski - nie przeceniaj wiekszego koła z przodu za cos znaczącego w lekkim terenie a tylko taki wchodzi w grę tymi motocyklami.
Wierz mi, małymi kołami 17" też sie da spokojnie
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Mój mały V-strom zdrożał w stosunku do 2021 roku z 32800 na 41500.
O kołach nie podyskutuję, bo cienki jestem w te klocki. Tak słyszałem, że do turystyki warto brać większe jeśli ma się wybór.
O kołach nie podyskutuję, bo cienki jestem w te klocki. Tak słyszałem, że do turystyki warto brać większe jeśli ma się wybór.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
w turystyce 95% jesteś na asfalcie wiec lepiej mieć koła 17" tki, a szuterki ogarniesz na każdych kołach.
Wieksze koło w przodzie służy głównie do lepszego przetaczania się po przeszkodach, a takimi motocyklami raczej omijasz przeszkody
Wieksze koło w przodzie służy głównie do lepszego przetaczania się po przeszkodach, a takimi motocyklami raczej omijasz przeszkody
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
17" to chyba autostrady, na prowincji 19"
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Coś jak spoiler w małym Fiacie?
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Motocykle i racjonalizm nie idą w parze. Można mieć w v stromie lane koła, bo w większości spełnia swe zadanie. Tylko po co jak zdecydowanie wg mnie lepiej wyglądają szprychowe biorąc pod uwagę charakter motocykla. To sama zasada dotyczy wielu innych elementów moto. Po co komu 150 km w moto jak i tak w normalnej jedzie po PL wykorzystuje 50? Ano po to.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Co do mocy....jesteś w błędzie
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Zapraszam na filmik z jazdy testowej - Kawasaki Versys 650 2022, którym miałem przyjemność pośmigać pod koniec czerwca roku 2022.
Zachęcam też do przeczytania opisu pod filmem, zamieściłem tam kilka porównań do konkurencyjnych modeli.
Miłego oglądania
Zachęcam też do przeczytania opisu pod filmem, zamieściłem tam kilka porównań do konkurencyjnych modeli.
Miłego oglądania
- Ocena: 5.88235%
Iżu
Online
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Gdyby tylko to była 800-900cc okolice 100 koni (albo nawet i ta 650 ale z kompresorem z H2 ).
- Ocena: 5.88235%
null
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Wystarczył by silnik od Tigera Sport 660
Trochę ta usterka wyłącznika światła stop-u przeczy powszechnej opinii o bezawaryjności japońskich motocykli, podobnie nierozwiązany problem z pompą wody po większym przebiegu silnika
Ostatnio zmieniony 22 gru 2022, 08:30 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.
Iżu
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
nie nie wystarczyłby silnik od tigera, tigery to szosowe motocykle z założenia. Słaby dół i wyją niemiłosiernie te 3 cylindry. Testowałerm kilka i nie nadają sie do jazdy adenture a moim przekonaniu i w moim wydaniu. Silnik od Versysa jest bardzo fajny, góra jak rakieta, w dole ciut mu brakuje, jak by miał tyle co nc750x to byłby ideał. Ale to do poprawienia zębatką, właśnie kupiłem większą o 2 zęby tylnią.
Co do mocy, motocykl nie potrzebuje więcej niż 70 hp - wydaje nam sie tylko że potrzebuje z powodu durnych regulacji emisyjnym EU.
I da sie to zrobić bo T7 silnik pracuje naprawe świetnie i w dole i w użytecznej górze.
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Kompletnie się z Tobą nie zgodzę, silniki trzycylindrowe Tigera 850 czy 900 są genialne, mają nie tylko fajny dół ale też dobry środek i górą też chcą jechać.delirium pisze: ↑22 gru 2022, 07:25nie nie wystarczyłby silnik od tigera, tigery to szosowe motocykle z założenia. Słaby dół i wyją niemiłosiernie te 3 cylindry. Testowałerm kilka i nie nadają sie do jazdy adenture a moim przekonaniu i w moim wydaniu. Silnik od Versysa jest bardzo fajny, góra jak rakieta, w dole ciut mu brakuje, jak by miał tyle co nc750x to byłby ideał.
W klasie pojemności do 700 z dwucylindrowych jednostek świetny jest silnik Yamahy CP2, natomiast osobiście wolę silnik Suzuki V-strom 650 od Kawasaki, Suzuki ma więcej mocy od dołu i lepiej się zbiera.
Właśnie w nowym Kawasaki Versys 650 najbardziej przeciętny jest silnik
- Ocena: 5.88235%
Iżu
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4460
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
Nowy Tiger jest właśnie mocny dołem, charakterystyka V, dużo poprawione względem 800, chociaż 800 i tak była super. Zresztą tak naprawdę to można nawet z 4 cylindrowca zrobić motek z potężnym dołem, jak to było z hondą hornet 900 nazywaną dieslem
- Ocena: 5.88235%
Re: kawasaki versys 650 vs v-strom 650 ?
jak wszystkie zduszone Euro5 jednostki. wystarczy go odkorkować.
bronisz swojego a ja swojegop, dobrze że są czasy gdzie mamy duży wybor
z tym że ja mam porównanie na codzień bo mam aktualnie 6 motocykli w garażu.