Dzień dobry kilka dni temu - 15.03.2023 byłem na otwarciu nowego salonu Suzuki W Krakowie, jest to kolejna marka między innymi po Indianie, którą pod swe skrzydła wziął właściciel salonu Moto-Trip z ulicy Drewnianej.
https://www.motocykle-krakow.pl/suzuki
Salon Suzuki znajduje się przy ulicy - Płk. Stanisława Dąbka 28 30-732 Kraków - tel: 786201414
Fajnie że pracuje w nowym miejscu część załogi M&M Motocykle, handlowiec - Marcin i Paweł od zamówień części zamiennych oraz spraw serwisowych, mają też jednego mechanika.
Na otwarciu była oczywiście prezentacja nowych modeli - V-strom 800 DE i GSX-8S, oba motocykle można było obejrzeć na żywo, usiąść na nich i się przymierzyć, szkoda że nie było możliwości odpalenia.
Prelekcję o 800 DE wygłosił - Michał Brzozowski z Motovoyager i Rafał Jemielita z TVN Turbo.
Nowy salon Suzuki w Krakowie jest dobrze oświetlony, w środku znajdziemy mnóstwo miejsca, maszyny prezentują się teraz u nich świetnie.
Po oficjalnej prezentacji nagrałem jeszcze kilkunastominutowy wywiad z "Brzozą" w kontekście jego odczuć z jazdy 800 DE na Sardynii, kolega twierdzi że ten sprzęt ma najlepszy dwucylindrowy silnik na jakim jeździł
Podczas oglądania na żywo nowego Suzuki V-Strom 800 DE zwróciłem uwagę na kilka rzeczy które mi się spodobały, między innymi:
* W pełni regulowane przednie zawieszenie (na obu lagach)
* Regulacja tylnego amora za pomocą hydrauliki z wygodnym pokrętłem
* Tylny amortyzator jest świetnie zabezpieczony przez błotem osłoną
* Kiera i przyciski do obsługi wydają się być rozmieszczone ergonomicznie
* Siedzenie zarówno pasażera jak i kierowcy jest szerokie i raczej wygodne
* 20-litrowy zbiornik paliwa
* Standardowy quick-shifter działający w górę i dół
Nie spodobało mi się:
* Duży ciężar motocykla - 230 kg.
* Zastosowanie dętek w kołach
* Zamontowanie opon szosowych do motocykla który jest reklamowany jako dualny i najlepszy V-strom na teren w historii
* To coś z przodu co producent nazywa szybą i to jeszcze bez łatwej regulacji od strony kierowcy (ponoć należy odkręcić śruby jak w DL-650)
* Przednia czasza wydaje się mizerna i raczej słabo będzie chronić przed deszczem czy wiatrem
* Słabej jakości zrobione z wiotkiego plastiku handbary od V-Strom 1050
* Cienkie elementy przedniej ramy przy silniku
* Przednie reflektory umieszczone jeden nad drugim
^ Dwutłoczkowe zaciski hamulcowe z przodu i gumowe oploty
* Paskudny brzydki tłumik końcowy
* Brak możliwości podłączenia telefonu do systemu motocykla
Na koniec zapraszam na kilka zdjęć z otwarcia salonu
- IMG_8776.JPG (355.3 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8777.JPG (285.12 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8778.JPG (317.65 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8784.JPG (333.41 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8789.JPG (278.4 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8790.JPG (287.03 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8793.JPG (145.53 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8803.JPG (290.52 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8805.JPG (325.97 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8806.JPG (326.85 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8810.JPG (258.7 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8813.JPG (330.54 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8815.JPG (309.06 KiB) Przejrzano 838 razy
- IMG_8817.JPG (300.28 KiB) Przejrzano 838 razy